six

2K 138 78
                                    

İzuku ve katsuki'nin buluşması....

Yakından tanıma

Aksilik...

Katsuki 6 saat sonucunda üstüne idare eder bir şeyler seçebilmişti. Yatağına yattı ve uyumayı denedi.

Sonuçta yarın için hazır olmalıydı değil mi?

Katsuki gözlerini kapattığında bile İzuku'yu görüyordu, delirmiş miydi?

Hayır sadece aşık olmuştu....

Sadece aşık...

/Sabah/

Katsuki alarmın sesi ile panikle yataktan düştü. Evde tek olduğu için yüksek ses ile küfürler savurdu.

Banyoya girip hızlıca kendini soğuk suyun altında attı. Kafasında günü planlarken duşunu aldı, beline bir havlu dolayıp odasına gitti. Dün gece seçtiği kıyafetleri üstüne geçirdi ve saçlarını kuruttu.

Merdivenlerden atlaya atlaya indi. Kendine kahvaltı için bir sandviç hazırladı ve izuku'nun erken saatte biten dersine yetişmek için evden çıktı.

Yolda iken telefonu çaldı. Arayan kişi denki'ydi. Bakugou denki'nin telefonunu açmadı. Reddetti ve yoluna devam etti.

...

Okuldan çıkış saati gelen İzuku okuldan çıktı. Katsuki, sevdiği çocuğu gördüğünde elleri titredi.

İzuku tek başına Katsukiye doğru koşarak geliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İzuku tek başına Katsukiye doğru koşarak geliyordu. Bakugounun yanına geldiğinde bir kaç derin nefes aldı.

"Kacchan! Çok beklettim mi?"

Katsuki 30 dakika erken gelmişti ama bunu İzuku'ya söyleyecek değildi.

"Sakin ol, bende yeni geldim."

İzuku gülümseyerek sarışına baktı.

"Nereye gitmek istersin?"

Katsuki bu soruya cevap vermeden önce biraz düşündü, çilli çocuğun ona güvenmesi gerekiyordu. Bu yüzden ilk konuşmaları onun kendini rahat hissedeği bir yerde olmalıydı.

Sarışın elini kaldırdı. İzuku'nun burnunu işaret ve orta parmağının arasına alıp sıktı. Alaycı bir tonda konuştu.

"İlk önce küçükler seçsin lütfen~"

İzuku bu sözler ile kaşlarını çattı. -çatmaya çalıştı-

Onun bu halini gören katsuki bir kahkaha patlattı.

"****** Kafesine gidelim hıh"

Bu laflar katsuki ve onun akıl sağlığı için iyi değildi...

İzuku'ya yolu eli ile gösterdi. Yine alaycı bir tonda konuştu

"Bu taraftan küçük bey"

Çilli çocuk bu laflar karşısında gülmeye başladı ve sarışının gösterdiği yoldan yürümeye başladı.

...

İzuku iştah ile dondurmasını yerken baku ise filtre kahvesini içiyordu.

"Kacchan her yerim dondurma oldu ben bi elimi yüzümü yıkayıp geliyim"

Bakugounun gözlerini dondurmasını bitirmiş İzuku'ya kaydı.

"Tamam seni bekliyorum"

İzuku masadan kalktı ve kafenin tuvaletine doğru gitti.

Katsuki, izuku'nun uzaklaştığını görünce cebinden ses kaydetmeye yarayan aparatına baktı. Evet hala çalıyordu ve bir sorun yoktu.

Katsuki masada 5-6 dakika boyunca telefonu ile ilgilendi.

Tam İzuku'yu merak etmeye başladığı anda tuvalet tarafından bir çığlık yükseldi....

Bu çığlığın sahibi İzuku'ydu...





Benimsin İzuku..! [Bakudeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin