fiveteen

1.8K 116 183
                                    

Korkunç kabus...

O aslında iyi biri mi?

Neden!

Babası o masada ölü bir şekilde yatıyordu. İzuku'nun katsukiye dediği her bir laf adamın göğsüne bıçak ile kazınmıştı. Kollarında derin kesikler vardı. Beyaz kemikler kendini belli ediyordu.

Yerdeki kan adamın kesinlip doğranan bacaklarından geliyordu. Adamın yüzüne hiç bir şey yapılmamıştı. Ama o korkunç bir durumdaydı.

İzuku titreyerek yere çöktü. Babası... Babası ölmüştü... Onun suçuydu. Saçlarını ellerinin arasına aldı ve çekmeye başladı. Delirmek üzereydi.

İzuku midesinde oluşan hareket ile ellerini midesinin üstüne getirdi. Kan ile karışmış küf kokusu ve o görüntüler kesinlikle iğrençti.

Daha fazla dayanamayıp yere kustu. Katsuki saadece onu sırıtarak izliyordu.

İzuku duvardan destek alarak yerden kalktı. Katsuki bıçakları daha ortadan kaldırmamıştı. İzuku'nun gözü döndü...

Masanın üzerinde duran bıçağı aldığı gibi Katsuki'nin kalbine sapladı.

Ama....

Katsukide hiç bir acı belirtmesi yoktu sadece gülüyordu. İzuku'yu ittirip bıçağı kalbinden çekti. Siyah bir sıvı Katsuki'nin yarasından akmaya başlamıştı.

İzuku siyah sıvıyı gördüğü anda gözlerini kapatıp kulakları sağır edecek bir çığlık attı.

İzuku gözlerini araladı. Karşısında ona korku ile bakan bir katsuki vardı. Az önce ne olmuştu?

Katsukiyi karşısında görmesi ile korkarak hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.

Katsuki olayları kavrayamamıştı.

"Deku sakin ol ne oldu anlat bana."

İzuku hıckırıklarının arasından Katsukiye cevap vermeye çalıştı.

"C-canavar, babam... Babam"

İzuku tekrar ağlamaya devam etti.

"Baban? Babana ne oldu"

"ONU ÖLDÜRDÜN!"

İzuku bunu söylediğinde katsukinin gözleri büyüdü.

"Hey hey hey! Ben kimseyi öldürmedim, sadece aptal bir kabus görmüşsün"

İzuku'nun hıçkırıklarının arasından ufak bir "ne" sesi çıktı.

Katsuki sevdiği çocuğu rahatlatmak istiyordu.

"Onu arayabiliriz o iyi sakin ol"

Deku kafasını kaldırdı ve Katsukiye baktı.

"B-bunu yapar mısın..?"

Katsuki buruk bir şekilde gülümsedi.

Benimsin İzuku..! [Bakudeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin