twenty three

1.2K 88 222
                                    


Katsuki ve izuku karşılıklı oturmuş kahvaltı ediyorlardı. Tabi İzuku oldukça iştahsız idi. Hala midesi bulanıyordu.

Bu durum katsukinin dikkatini çekmişti. Doğru düzgün beslenmezse de açlık yüzünden bulantı yaşayacaktı deku.

"Çok mu kötüsün?"

Deku kötüyüm demeye korkuyordu. Çünkü ona göre bakugou olayları büyütüyordu.

"Hayır, i-iyim"

Deku lafını bitirir bitirmez midesi tekrar ağzına gelir gibi hissetti. Elini ağzına bastırdı geçmesini bekledi. Midesi biraz sakinleşince elini ağzından çekti.

Bakugou ayağa kalktı şu ısıtıcısına su koydu ve çalıştırdı.

"Bana yalan söylemen hoşuma gitmiyor. Kötüysen kötüyüm de."

Bakugou bu lafları söylerken buzdolabından limon çıkartıyordu.

"Ama.. ama sen herşeyi çok abartıyorsun. Seni uğraştırmak istemiyorum."

Şu ısıtıcısındaki suyu kaynamıştı ve ötüyordu. Bakugou onu kapattı ve sıcak suyu bir cezveye aldı. Ve içine bir kaç parça taze zencefil attı.

"Bu halde olmanda benim de hatam var. Sonuçta evde senin gibi bir çatlak olmasına rağmen içki içen benim."

Sona doğru bakugounun sesi oldukça alaycı geliyordu.

Deku bakugounun bu hallerine sinir oluyordu.

"Beni kaçıran çatlak kim acaba?"

Bakugou buna neredeyse kahkaha attı. Cidden bu çocuk ona iyi geliyordu.

Zencefilli su kaynadı, bakugou suyu ocaktan alıp içine biraz limon sıkıp bardağa aldı ve dekunun rahat içebilmesi için içine 1 tatlı kaşığı bal karıştırdı.

Aşırı garip görünen ve kokan çayı dekunun önüne koydu.

"İç."

Deku çayı kokladı. Zencefilden nefret eden biri için kabus gibi bir şeydi bu çay.

"İçmem! Zencefil sevmem ben."

Bakugou sakin bir şekilde kaldı ve devam etti.

"Mideni rahatlatacak, ayrıca içine içebilmen için bak ekledim o kadar da kötü değil. Şimdi iç o çayı."

Bakugou gerçekten fazla otoriterdi. Ama deku ise kuralları bozmayı seven bir tipdi.

"İçmiyorum!"

Bakugou sırıttı. Sinir damarına basılmaya başlamıştı.

"Eğer 5 dakika içinde o çay bitmezse. Seni anne kuşların yavrularını beslediği gibi besleyeceğim."

Geriye doğru yaslandı ve kollarını bağladı.

Deku ise paşa paşa çayı içme kararı aldı. Şahsen çayı bakugounun ağzından içmek istemezdi.

Çayı aldı ve dikledi. Deku çayın mükemmel (!) Tadı ile yüzünü buruşturdu.

Zaten hemen dibinde oturan bakugou sandalyesini dekuya çevirdi. Dekunun alnına düşen saçları eli ile geri itti ve dekunun alnına bir öpücük kondurdu.

Deku anında kızarırken bakugouyu hızlıca itti. Ama Bakugou buna izin vermeden dekuyu belinden tutup kendi kucağına çekti.

"K-kacchan rahat dur!"

Bakugou dekuyu takmadan dekuyu kendi kucağına yerleştirdi. Kahvaltı masasından aldığı ince uzun peynirlerden birini dekuya uzattı.

"Sen seversin ye bunu."

Benimsin İzuku..! [Bakudeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin