2. KarşılaşmBasit bir tanışma
İzuku'yu görünce hissetiği heyecan duygusu...
Katsuki UA üniversitesinin önünde durmuş dersi bitip dışarı çıkanları izliyordu. İzuku'nun dersi 5 dakika önce bitmişti...
O zaman neden hala dışarıda değildi? Katsuki endişelenmeye başladı. Ardından okul bahçesinden gelen çığlık sesi ile korkarak sesin geldiği yere baktı.
B-bu İzuku'ydu ama çığlık atma sebebi 2.sınıftan Shoto Todorokinin onu omuzlarına almasıydı.
Katsuki bir an çıldıracak gibi oldu. Elleri titriyordu... Katsukiye ne oluyordu?
Katsukiye yaklaşan arkadaş grubunun sesleri çeyrek kilometre öteden duyulabilrdi.
Katsuki grubun önünden dikkat çekerek geçti. Bu hareketi izuku'nun dikkatini çekmişti.
"Hey! Siz bana kısa yolu gösteren kişi misiniz?"
Katsuki arkasını dönüp çilli çocuğa baktı. İzuku göz göze geldiklerinde utanarak kafasını başka yöne çevirdi. Todoroki, dekuyu omuzlarından yavaşça indirirken Katsukiye bakıyordu.
İzuku Katsuki'nin yanına koştu.
"Tch! Aptal inek bu kadar kendini yorma."
İzuku onu umursamayarak katsuki ye baktı ve elini uzattı.
"Ben İzuku Midoriya adınızı öğrenebilir miyim?"
Katsuki çocuğun bu sıcak tavırlarına karşı oldukça şaşırmıştı. İzuku'nun uzattığı eli tuttu.
"Bana siz diye hitap etme..... Katsuki Bakugou üniversite 3.sınıf öğrencisiyim."
İzuku mutlu gözler ile ona baktı insanlar ile tanışmayı seviyordu.
Ardından her zaman cebinde bulundurduğu kağıt ve kalemi alarak sosyal medya hesaplarından birinin ismini yazdı. Ve kağıdı Katsukiye uzattı.
"Yetişmem gereken bir otobüs var üzgünüm, ama bana bu hesaptan ulaşabilirsin!"
Kağıdı Katsuki'nin eline tutuşturup, çoktan yola koyulmuş arkadaşlarının yanına koştu....
Katsuki, izuku'nun tuttuğu eline baktı ve elini masumca inceledi... Ve elini bir süre yıkamama kararı aldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin İzuku..! [Bakudeku]
Fanfiction[DÜZENLENECEK] Kitap sadece bol miktarda anı içerdiği için yayında laf edeceksiniz kapı 👉🚪