two

2.4K 157 71
                                    

İlk karşılaşmadan 2 gün sonra...

Katsuki'nin çilli çocuğu unutamaması.

Sahip olma arzusunun büyümeye başladığı zamanlar.

Katsuki, minanın onu kavga kıyamet getirdiği barda arkadaşlarları(!) İle oturuyordu.

Kirishima sarhoş olmuş, önüne gelene asılıyordu. Bu görüntü oldukça komikti. Ama katsukinin odağı bu olmamalıydı. Mina ile ciddi bir şey konuşacaktı.

Zaman geçtikçe masada sadece mina ve katsuki kaldı.

"Oi cadı?"

Mina içkisini yavaşça dudaklarından çekip, Katsukiye baktı. Sırıtarak konuştu.

"Boom boom boi? Sen benle konuşur muydun~"

Bakugou derin bir nefes verdi. Sakin kalmaya çalışıyordu. Minaya ciddi bir ifade ile baktı.

"Birini bulmanı istiyorum."

Minanın kaşları havaya kalktı. Yüzüne yerleşen sırıtma büyüdü.

"Ücreti biliyorsun bakugou."

Katsuki sinirle çantasından 1 milyon yen (85 bin TL) kadar olan para tomarlarını çıkardı. Ve masaya koydu.

Paraları gören mina, işin ciddi olduğunu fark etmesi ile ciddi bir ifade takındı.

"Onun hakkında ne biliyorsun?"

Katsuki geriye yaslandı.

"UA üniversitesinde ve soy adı Midoriya"

Katsuki çilli çocuğun soy adını onun yaka kartında görmüştü..

Mina bilgileri telefonuna not aldı. Tekrar Katsukiye baktı.

"24 saat içinde en detaylı şekilde sana ulaştırırım."

Mina masadan kalktı paraları çantasına sokuşturdu. Katsukiye son bir bakış atıp bardan çıktı...

Katsuki iş emin ellerde olduğu için mutluydu. Etrafına göz gezdirince sızmış denki ve kirirshimayı gördü. İkisi içinde taksi çağırıp onları eve yolladı....

Benimsin İzuku..! [Bakudeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin