seven

1.9K 145 101
                                    


İzuku'nun acı talihi...

Katsuki'nin koruma arzusu.

Onun olana kimse el süremez, kimse...

İzuku'nun çığlığı cafeyi doldururken katsuki yerinden fırlayıp izuku'nun yanına koşmuştu.

Tuvaletin kapısını kırarcasına açtı katsuki. Gördüğü görüntü gözlerinin büyümesine ve sinir kat sayısının tepe noktasına ulaşmasını sağlamıştı.

Adamın biri İzuku'sunun belininden tutup kendine bastırmış, İzuku'nun boyun bölgesini öpüp ısırıyordu......

İzuku ise ağlayarak durmasını onu bırakmasını söylüyordu.

Katsuki kendini kontrol edemeden cafenin tuvalettine daldı. Adamı saçlarından kavrayıp sertçe yere savurdu. Adam olayları daha anlayamadan karnına tekmeler yemeye başlamıştı. Katsukinin attığı tekmeler yüzünden adamın ağzından kan geliyordu.

Bakugounun adamdan uzaklaşmasını sağlayan izuku'nun dolu gözlerle ona arkadan sarılmasıydı...

"Kacchan l-lütfen d-dur.. gidelim b-burdan"

Yeşillinin titrek sesini duyduğu anda ona dönüp sarıldı.

"Shhh tamam İzuku sakin ol"

Katsuki çekinerek te olsa elini izuku'nun saçlarına atıp sevmeye başladı..

"Seni evine bırakmamı ister misin?"

İzuku kafasını kaldırıp bakugouya baktı. Kollarını daha sıkı saradı.

"G-gitme l-lütfen yanlız b-bırakma beni"

Bu sözler Katsuki'nin hoşuna gitmişti ama bunu İzuku'ya belli etmeyecekti.

"Tamam seni bırakmayacağım  sakinleş lütfen"

Katsuki ona sarılaran bedeni yavaşça kendinden uzaklaştırdı. Ve önüne gelip yürümesini sağladı.

...

Katsuki suyu İzuku'ya uzattı. İzuku hala kötüydü...

"İ-iyiyim, b-ben teşekkür e-ederim"

Katsuki buruk bir şekilde gülümsedi.

"Kim olsa aynısını yapardı"

Katsuki'nin gözü saatine kaydı halletmesi gereken bir iş vardı.

"İzuku benim bir işim var gitsem bir sorun olur mu...?"

İzuku ürkek gözlerle Katsukiye baktı.

"S-sorun olmaz..."

Katsuki koltuktan kalkıp kapıya doğru yöneldi.

"Seni ararım, korkmama gerek yok"

İzuku bu sözleri sadece başı ile onayladı. Katsuki izuku'nun evinden ağır adımlar ile çıktı.

Kapanın önünde kalp atışlarını sakinleştirmeye çalışırken kaşlarını çattı ve korkunç bir şekilde sırıttı.

Sonuçta icabına bakması gereken bir piç vardı dimi?

Bazı işler planladığım gibi olmadı....

Anca yazabildim ve şimdi atıyorum

Okulların açılmasına tepkiniz ne? Azıcık dertlenek okul saatleri falan....

Umarım akşama bir bölüm daha atabilirim. Ehe

Benimsin İzuku..! [Bakudeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin