seventeen

1.5K 101 103
                                    

Kaçış?

Ya da yakalanış...

"Korkma deku"

İzuku çıplak ayaklarına batan ufak keskin taşları önemsemeden soğuk asfaltta koşuyordu.

Katsuki'nin evinin bahçesinden çıkmıştı. Kafası karışıktı. Katsuki ona haftalardır arkadaş gibi yaklaşmıştı ama katsuki onun arkadaşı falan değildi.

İzuku'ya göre katsuki takıntılı manyağın tekiydi. Katsukinin İzuku'yu getirdiği yer az çok ıssız sayılabilecek bir bölgedeydi. Bu yüzden yoldan araba bile geçmiyordu.

Yolun yakınında orman başlıyordu. Ama şu anlık izuku'nun aklında ormana girme düşüncesi yoktu.Bilmediği bir bölgede idi ve kurtlara yem olmak istemiyordu.

Hava gerçekten soğuktu ve üşüyordu... Üstü incecikti ama koşup buradan bir şekilde gitmesi gerekiyordu.

Dekunun enerjisi tükenirken arkadan gelen araba sesini duydu. Kurtulmak istiyordu.. ama arkasını döndüğü zaman gördüğü araba bütün kurtuluş umutlarını acımasızca yıktı.

Katsuki arabası ile İzuku'ya doğru sürüyordu. İzuku ilk önce arabaya sonra ormana doğru baktı. Galiba başka çaresi kalmamıştı.

Arabaya son bir bakış atıp karışık ormanın içine girdi. Orman asfalttan daha beterdi.

Ormanının derinliklerine doğru koşarken arkasındaki arabanın ani fren yaptığını Ve bir kapının sertçe açılıp kapanma sesini duymuştu.

İzuku soluklanmak için bulduğu en kalın ağacın arkasına saklandı. Bu sırada Katsuki'nin haykırışları rahatlıkla duyuluyordu.

"DEKU ŞU SİKTİĞİMİN ORMANINDAN ÇIK!"

Ses oldukça yakından geliyordu. İzuku ellerini ağzının üstüne koyup nefes alış veriş sesinin duyulmasını engellemeye çalıştı. 

"Neden saklanıyorsun... YOLDAKİ KAN İZLERİNİ GÖREMEYECEK KADAR APTAL MI GÖRÜNÜYORUM!"

Katsuki sinirle yerdeki taşı tekmeledi. Katsukinin sesi bu sefer daha yumuşaktı.

"Deku bak kendine zarar veriyorsun. Eğer daha fazla soğukta kalırsan hasta olacaksın. Ayrıca ayaklarındaki acıyı tahminimce adrenalin duygusu yüzünden hissedemiyorsun. Ama sakinleştiğin anda ayağını kesen taşlar canını yakacak."

Ayaklarının durumu dekunun aklına bile gelmemişti. Ayağının etrafına ses çıkarmadan bakmaya çalıştı kan lekeleri görünüyordu. Deku ayaklarını incelerken katsuki tekrar konuşmaya başladı.

"Özür dilerim, seni korkuttum, sana zorla dokunmaya çalıştım, sana bağırıdım ve seni anlamaya çalışmadım. Lütfen güzelim çık oradan gel yanıma."

Yeşilli düşündü. Nereye kadar kaçabilirdi. Ya kurtlara yem olurdu ya da onu kaçıran sarışına. Diyelim ki kaçmıştı en yakın yerleşim yeri neredeydi? Çok fazla risk vardı. Ama Katsuki'nin yanı da riskliydi..

Deku derin düşüncelere dalmışken, katsuki izuku'nun saklandığı(!) ağacın arkasına geçti. Katsuki İzukuyu süzdü ve önüne çöktü.

"Bak ayakların kötü olmuş. Üşümüşsün burnun kızarmış."

İzuku bakugounun sesi ile düşüncelerden çıkarken ağzından ufak bir çığlık kaçtı.

"K-kacchan..!"

Bakugou İzuku'ya doğru elini uzattı.

"Efendim?"

İzuku'nun gözünden bir yaş düştü.

"B-ben kendi evime g-gitmek i-istiyorum..."

İzuku'nun ağzından birkaç hıçkırık kaçtı. Katsuki kesinlikle bunu beklemiyordu. Sevdiği çocuk onun yüzünden ağlıyordu. Ve bunu hiç sevmemişti. Onu üzen herkesi bu dünyadan kaldırmak istiyordu fakat bu sefer onu üzen kendisiydi.

Hızlı bir plan yapmalıydı.

"1 ay boyunca kal sonra söz veriyorum seni evine götüreceğim."

Deku ağlamaya devam etti.

" O-olmaz şimdi g-gitmek i-istiyorum!"

Katsuki derin bir of çekti ve elini dekunun yüzüne koydu.

"Deku lü- SİKTİR HASSİKTİR!"

Bakugou elini dekunun alnına koydu ve art arda siktir çekti. Çünkü deku deli gibi yanıyordu. Ve ateş yüzünden yavaş yavaş bilinç kayması yaşıyordu.

Bakugounun vermesi gereken bir karar vardı. Ya dekuyu en yakındaki 2 saat uzaklıktaki hastaneye mı götürmeliydi? Yoksa evde kendi mı bir şeyler yapmayı denemeliydi?

Selammmmm

Zengin piç bakumuz ne yapacak?

Sınavlar nasıldı? Sınıfınızı belirtin pls sonra yazar köşede aglıyo

Edebiyat hocam beni sikmezse iyi amk kadının dersinden 56 alıp 1.yabancı dilden 87
2.yabancı dilden 88
Aldım.......

İngilizce>edebiyat

Ay yoruldum valla neyse artık bölümler daha hızlı gelcek inş

Neyse kendinize iyi bakın seviliyorsunuz <3 😩

Bu fotoğrafı çözen herkes arkadaşımdır :) KSVDKSBUWJSPWLSHZPSÖSUSĞL

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fotoğrafı çözen herkes arkadaşımdır :) KSVDKSBUWJSPWLSHZPSÖSUSĞL

Medya:bölüm yazarken dinledim 👀

Benimsin İzuku..! [Bakudeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin