Sorunlar
Sadece sorunlar
..
.2 gün sonra
Deku bakugounun yatağında huzurlu bir şekilde uyuyordu. Ta ki Bakugou onun yanına yatıp ona sarılan kadar.
Deku huzursuz bir şekilde kıpırdandı. Bakugounun sıkı kollarından kaçmaya çalıştı ama beceremedi. En sonunda dayanamayıp bakugounun kendisi ile konuşmaya karar verdi.
"Bakugou bırakır mısın?"
Bakugou kafasını dekunun boynuna gömdü ve derin nefesler almaya başladı.
"Sen cenneti bulsan orayı bırakır mısın?"
Deku bu sözler karşısında utansada belli etmemeye çalıştı. Bu son iki gün içerisinde istemeden fazla samimi olmuşlardı.
"Eğer o cennet bana cehennem olacaksa evet."
Katsukinin vücudü kasıldı. Yavaşça izukuyu bırakıp doğruldu. Nefret ediyordu bu histen. Elinden hiçbir şey gelmiyordu. Yeşilli ondan nefret ediyordu.
Kimse sevmemişti ki onu. Ne annesi ne babası. Annesinin istemediği bir çocuğu kim isterdi ki. Katsuki'nin gözleri dolmaya başladı. Katsuki titreyen sesi ile konuşmaya çalıştı.
"Sana cehennemi yaşatacak kadar mı nefret ediyorsun benden?"
İzuku sessiz kaldı. Katsuki buruk gülümsemesi ile izukuya baktı. Katsuki fısıldar gibi konuştu.
"Demek öyle... Peki" dedi ve odadan çıktı.
Deku aslında öyle düşünmüyordu. Katsuki ona karşı oldukça yumuşak ve merhametleydi. Bunu geçen gece fark etmişti. Gece eve katsukinin bir arkadaşı gelmişti.
Dış kapının açılıp kapanma sesi evde yankılandı. Gece yarısıydı ve etrafta hiç ses yoktu. Bu sessizlikte en ufak ses bile rahat işitiliyordu.
Bakugou, Kirishimayı salona davet etti ve oturdular.
"Bakubro istediğin ilaçlar ve bir kaç şey." Dedi ve elindeki büyük çantayı Bakugouya uzattı.
Bakugou çantayı Kirishimanın elinden çekip aldı. "Tch! Her neyse başka bişi var mı?"
Kirishima derin bir nefes verdi. "Neden onu seviyorsun, o seni istemiyor daha fazla yazık etme çocuğa"
Bu laflar ile katsukinin alnındaki damarlar belirginleşti. "Sen bana ne hakla karışırsın, boktan saçlı!"
"Merak ediyorum! Neden o, sen herkesten nefret edersin!" Kirishima ayağa fırladı.
"Onun gözlerinde yaşam var! onun yanında nefes alabiliyorum, onunlayken nefes aldığını hissediyorum. O... O inanılmaz biri!" Katsuki bunları yüksek sesle söylediğinin farkında değildi.
Kirishima buruk bir şekilde gülümsedi, "umarım o seni sever ve mutlu olursunuz bakubro."
...
Deku tüm gece kirishima ve bakugounun onun hakkında konuşmasını dinlemişti. Ve o an katsukinin ona karşı ne kadar sabırlı olduğunu fark etmişti.
Bakugou ona gerçekten değer veriyordu. Belki de ona şu hayatta en çok değer veren insandı bakugou. İzuku ona üzülmüştü. Son günler içerisinde ona minnettar olması gereken yerde daha hırçın ve kabaydı.
Bunun sebebi kendine yedirememesiydi. Sonuçta kendisini kaçıran kişiden hoşlanmaya başlamıştı.
Yatakta doğruldu ve ayaklarına baktı. Eskisine kıyasla çok iyiydi. Artık ayak tabanları sızlamıyor ve acımıyordu.
Yataktan kalktı banyoya gidip elini yüzünü yıkadı. Ama neredeyse akşam saatleriydi. Dekunun uyku düzeni alt üst olmuştu.
Bakugou odadan gideli neredeyse bir saat olmuştu. Deku onu merak etmişti. Odadan çıkıp bir kaç metre ilerideki salona bakma kararı aldı.
Tahmin doğruydu bakugou salondaydı. Ama dekunun beklediği gibi bir pozisyonda değil. Bakugounun elinde büyük bir içki şişesi vardı. Ve dış görünüşünden çakır keyif olduğu belli oluyordu.
"Kacchan!"
Bakugou kafasını kaldırıp dekuya baktı. Ağzını yaya yaya konuştu.
"Ne oldu bebeğimm~"
Deku pişmandı. Gerçekten ağır laflar edip sonunu düşünmüyordu. İzuku bakugounun yanına yürüdü ve bakugounun elindeki içki şişesini aldı.
"Daha fazla içme yeter bu kadar."
Bakugou ise daha fazla istiyordu dekunun elindeki şişeyi almaya çalışırken dekunun tişörtünü yakaladı ve çekti. Deku bu hareket ile bakugounun kucağına düşmüştü.
Deku yapmaması gereken bir hareket yaptı ve şişede kalan bütün içkiyi dikledi. Normal hayatında dudaklarına içki değmemiş biriydi. Ama şimdi yarım şişeyi dinlemişti ve bunun sonucu iyi olmayacaktı....
Selamm naber nasıl giddiyo?
Bir sonraki bölümde sarhoş bir deku göreceğiz, neler olacak kim bilir eihdkwgskshsk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin İzuku..! [Bakudeku]
Fanfiction[DÜZENLENECEK] Kitap sadece bol miktarda anı içerdiği için yayında laf edeceksiniz kapı 👉🚪