eighteen

1.4K 108 43
                                    

Ateş

"Korkuyorum kacchan..."

"Geçicek deku'm"

Bakugou ilk defa panik olmuştu dekunun deli gibi ateşi vardı. Onun Suçuydu. Tek yapması gereken ona sahip çıkmaktı. Ama bunu bile yapamamıştı. Hatta resmen dekunun kendini yaralamasına bile izin vermişti. Bakugou bu düşünceleri kafasından hızla savuşturdu.

Bakugou eğildi ve İzuku'yu kolları arsına aldı. Neredeyse hiç zorlanmadan İzukuyu kucağına almıştı. Bakugou dekusu ile birlikte arabaya doğru hızlı adımlar ile yürümeye başladı. Arabanın arkasına izukuyu yatırdı ve eve doğru sürmeye başladı. Arka koltukta yatan izuku tir tir titriyordu ve sürekli Bakugouya göre saçmalıyordu. Bomboş olan yolun sayesinde 3-4 Dakika içinde eve vardılar. Bakugou hızlı davranmaya çalışarak arabanın arka kapısını açtı ve izukuyu tekrar kucağına aldı. Eve girdiler.

Sarışın genç kucağında İzukuyla direk kendi odasına girdi. Çünkü kendi odasında birçok ilaç ve pansuman için gereken tıbbi malzemelerden bulunuyordu. Bakugou bunlara ihtiyacı olacağını biliyordu.

Dekuyu kendi yatağını üstüne yavaşça bıraktı. Ve elini komidinin alt çekmecesine attı, eli ile temassız ateş ölçeri aramaya başladı. Ateş ölçeri ararken gözlerini ayırmıyordu. Bakugou eline gelen Ateş ölçeri bulur bulmaz dekunun ateşini ölçtü.

"Siktir ciddi olamazsın!"

Dekunu ateşi 39,5 olmuştu. Sarışın aklına gelen ilk şeyi yapmaya karar verdi. bakugou elini dekunun tişörtünün eteklerini tutu ve odanın bir köşesine fırlattı. İzukunun üstü çıplak kalmış daha da üşümeye başlamıştı. Bakugounun elleri Dekunun eşofmanının iplerini çözzerken deku ise onu engellemeye çalışıyordu. Ama pek başırılı olamamıştı. Sarışın dekunu eşofmanını çoktan çıkarmış ve odanın bir köşesine atmıştı. İzukunu üstünde sadece iç çamaşırı vardı.

İzuku daha "ne yaptığını sanıyorsun" bile diyemeden kendisini bakugounun kolları arasında bulmuştu. Bakugou İzukuyu kucağına aldığı gibi odasındaki banyoya sokmuştu.

"H-hayır olmaz!"

Deku bakugounu göğsüne vurmaya çalışarak bir kaç kez bunu söylese bile hiç bir işe yaramamıştı. Bakugo, çoktan duş başlığını ılık suya ayarlamıştı. Dekuyu bir kaç saniyeliğine klozet kapağının üstüne oturttu ve kendi kıyafetlerini sadece iç çamaşırı kalacak şekilde çıkarttı.

Dekuyu Tekrar kucağına aldı. Ve kendini ve dekusunu akan ılık suyun altında bekletmeye başladı. Dekunun çığlıkları bütün evden duyuluyordu. Bakugou ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu

"Shh sakin ol. Biliyorum soğuk ama senin iyiliğin için."

Bakugounun sesi ilk defa bu kadar yumuşak ve içten çıkıyordu. Deku yavaş yavaş sakinleşti ve titremesi azalmaya başladı. Ateş yüzünden

Benimsin İzuku..! [Bakudeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin