Figyelem! A rész 15+-os jeleneteket tartalmaz
Finoman csókolt mégis volt benne egy kis erőszak, telhetetlenül falta apró meggy piros ajkaimat. Kezeimet nyakára vezettem, jobb kezemmel rövid hajába túrtam, éjfekete selymes haja cirógatta ujjaimat. Loki kezei is felfedező útra indultak, jobbjával derekamat fogta így húzott magához közelebb, bal kezével pedig az egyik kósza fehér tincset birizgálta.
Kezdtek eldurvulni a dolgok így eltávolodott tőlem, zöld szemei vágyakozva csillogtak. Megragadta a kezemet majd elkezdett futni velem a csillagvizsgáló felé.
Amint beértünk kitört belőlem a nevetés. Teljesen abszurd volt az egész helyzet, az egyik pillanatban még vitatkozunk, a következőben pedig már a csillagvizsgálóban vagyunk, és óriási dologra készülünk.
Loki amint beértünk az épületbe meggyújtott pár gyertyát, amint ezzel kész lett vissza sietett hozzám és az asztalra ültetett. Az ajtót varázslattal bezárta, nem féltünk, hogy lebukunk mivel rajtunk kívül soha senki nem járt ide, de azért ilyenkor illik bezárni az ajtót.
A fiú kaján vigyorral az arcán közeledett felém, és éppen készült megcsókolni, amikor megállítottam.
– Lehet ezt nem kéne. – ráztam a fejem mire ő kedvesen elmosolyodott. Egy pillanat alatt sikerült elbizonytalanodnom, rossz útra tértünk. Ezt nem lenne szabad megtennünk.
– Ne aggódj, ez a mi titkunk lesz. – suttogta arcomat cirógatva.
– Nem attól félek – ráztam a fejem – ezután én nem tudnék rád úgy nézni, mint régen. Én nem hiszem, hogy nekem ez így menne. – bizonytalanodtam el.
– Nem akarod? – kérdezte.
– Dehogynem, vagyis nem tudom.– El – sóhajtott halkan – nem akartalak ilyen helyzetbe hozni.
– Fene egye meg a sármod. – löktem meg a vállát, mire ő felnevetett – Szerinted ez nem fura? – néztem rá a félhomályban.
– Az, hogy testvérekként tekintenek ránk, és mégis szerelmes vagyok beléd? – hunyta le egy pillanatra a szemét.
– Ez borzalmasan hangzik. – fogtam a fejem.
– De nincs semmi közünk egymáshoz. – tette hozzá – Vagyis megtehetjük. – gondolkodott.
– És mi lesz utána? – lóbáltam a lábam.
– Azt majd később eldöntjük. – vont vállat.
– Mikor? – fordítottam el a fejemet.
– Miután ezt megtettük. – fogta meg gyengén az államat majd visszafordította maga felé a fejemet. Lassan közeledett felém majd lágy csókot nyomott a számra, aztán elhúzódott tőlem. Kinyitottam a szememet, amit a csók alatt lehunyva tartottam, a csók hatása alatt voltam, éreztem mámorító illatát, ami citromfű és mentol keveréke volt. Vágyakozva néztem rá, amit ő is megértett így aztán felbátorodva nyúlt derekam felé.
Mosolyogva vont közelebb magához a derekamnál fogva, nem ellenkeztem, közelebb húzódtam hozzá, s egyik kezemmel megtámaszkodtam a mellkasán a másikat pedig a nyakába raktam. Vigyorogva hajolt felém majd egy hosszú csókot adott a számra. Habár nekem ez tökéletesen megfelelt volna, neki más tervei voltak mivel elvállt tőlem és a nyakamat vette célba. Apró csókokkal hintette be a nyakamat mire nekem egy apró sóhaj hagyta el a számat. Rettentően csiklandozták a nyakamat a kósza tincsei, de próbáltam nem nagyon ficánkolni és nevetni tekintettel arra, hogy lehet, akkor megsértődik, és abba hagyja. Az arcomat kezdte el puszilgatni, a jobb oldalon kezdte és egy négyzet centit sem hagyott ki, miután befejezte ezt áttért a baloldalra ahol ugyan ezt játszotta el.Miután befejezte felemelt az asztalról, reflexszerűen kulcsoltam lábaimat vékony dereka köré. Elindult velem a dívány felé ahová óvatosan lerakott majd fölém kerekedett, újra puszilgatni kezdtem a nyakamat én pedig elkezdtem levenni róla a zakóját, ami hamar sikerült is, ezek után elkezdem lassan kigombolni az ingét. Feszülten figyelte, hogy mit csinálok, lassan fújta ki a levegőt a nyakamra miközben a szemembe nézett, próbáltam tartani vele a szemkontaktust, de amikor már a negyedik gombot gomboltam ki nem bírtam magammal le kellett néznem a mellkasára, ami hevesen mozgott fel és le. Óriási mosolyt villantottam mikor megláttam, hogy enyhén kidolgozott felsőtestét, majd újra gombolni kezdtem.
YOU ARE READING
Fekete Rózsa [Szünetel]
FanfictionMindenki úgy tudja, hogy Odinnak két fia van. Thor, a mennydörgés istene és Loki a csínytevés istene. Senki nem tud a harmadik gyermekről egy lányról aki habár nem a vér szerinti lánya, Odin mégis gyermekeként tekint rá. Ő Elorah. A lány nem isten d...