Capitolul 1

809 32 10
                                    

Cea de sus e Tess

Buna ma numesc Tessa si am 18 ani.Sunt o fata putin rebela dar tocilara.Sunt blonda,am ochii albastrii , sunt din Seattle si mda..Cam atat ar fi de zis.

Ma trezesc la ora 6:30 AM,fiind ultima zi de liceu.YAIII!Vara!Vacanta!Cat am asteptat vacanta aceasta sa o petrec cu cei  mai buni prieteni ai mei ,Gemma,Anna,Alexia si Luke.

Ma duc in baie si las hainele sa cada in jos pe gresie.Ma bag in dusul relaxant,fredonand Wild heart de la The vamps.Gat dusul imi usuc parul,il intind si imi infasor un prosop pe corp si merg in dressing sa imi aleg hainele.AM ales un tricou negru Vans,niste pantaloni scurti si o pereche de tenisi Vans negrii.Cobor jos unde mama ma astepta cu micul dejun pe masa.

Eu:Heii mama!

Mama:Neata Tess!

Eu:Neata mama!

Tata:Neata Tess!

Eu:Neata tata!

Imi pun pe farfurie niste sunca, branza, castravete si o rosie

Mama:Tess trebe sa iti spunem ceva.

Eu:Ascult , sper ca ceva de bine

Mama:Noi...hm...te-am inscris intr-o tabara de vara de tocilari.

Eu:Mama! Nu pot sa cred , de ce nu ma-ti intrebat si pe mine daca vreau sa ma duc?Mi-am planificat toata vacanta cu prieteni mei!

Tata:Stim Tess, dar noi iti vrem binele si vrem sa mergi si sa inveti ceva bun.

Eu:Tata eu am doar 10 pe linie si as vrea sa ma anuntati si pe mine cand luati o decizie in legatura cu mine.

Mama:Ne pare rau iubito! O sa mergi?

Eu: Da , dar sunt suparata ca nu ma-ti anuntat din timp ,s-a dus vacanta cu prieteni :(( .

Nu pot sa cred ca chiar au facut asta , nu pot sa cred ca nu ii mai vad 3 luni:((.

Mama: Maine ii plecarea.

Eu: Ceee?Nu pot sa cred.

Mama:Stiu,dute si pregatestete.

Eu:O sa ii sun pe prieteni si ii intreb daca vin cu mine la mall.

Mama:Bine, si eu am ceva de facut asa ca plec ,Paa.

Tata:Si eu trebe sa plec am ceva dr lucru.

Eu:Okay, paaa.

Tata:Te iubim.

Eu:Si eu.

Eu:Buna Anna!Are o voce atat de frumoasa, ii foarte detreab Anna.

Anna:Heii Tess!

Eu:Veniti cu mine la mall?

Anna:Desigur vreau si eu sa imi imbogatesc garderopa

Eu:Perfect! Poti sa.i chemi si pe Luke, Alexia si Gemma?

Anna:Da.Vin dupa tine la 13:00

Eu:Okay. Si inchid, bun acum ii 12:00 am timp sa ma pregatesc o ora, urc sus ma schimb imi i-au o bluza rosie cu buline galbene, o pereche de blugi si niste tenisi si machiaj simplu,rimel si tus.

Pana ma mai invart prin camera aud o bubuitura in usa au venit, imi i-au geaca suptire si imi i-au o genta mica in care imi pun telefon , bani si cheile de la casa, cobor jos.

Eu:Buna! Sigur mergem cu masina lui Luke deoarece doarbel are masina:))

Toti in cor:Bunaaa!Am cei mai tari prieteni posibili, nu ma mir si ei invata la fel de bine ca si mine.

Luke:Urcati in masina.Eu stau cu Anna si Gemma pe bancheta din spate si Alexia in fata

Gemma:Ce o sa facem in vacanta?O nu , nu,nu ,nu imi este greu sa le spun ca nu voi petrece vacanta cu ei ,de cand eram mici ne cunoastem si suntem de nedespartit doar o data s-a bagat o fata intre noi dar nu i-a reusit.

Eu: Hm...eu...ma duc intr-o tabara

Toti:Ceeeee???

Eu:Da stiu, am aflat azi dimineata m-au inscris parinti fara voia mea.

Ei:Cand mergi?Cu o fata trista imi spun, sunt atat de trista, daca cand o sa ma intorc nu o sa mai fie asa, poate o sa ma inlocuiasca? O nu ar face asa ceva.

Eu:Maine dimineata, ii in Londra

Anna: In Londra?? Ii in celalalt capat al lumi

Eu:Stiu.Am ajuns la mall , ne dam jos

Luke:Nu poti sa ne parasesti!

Eu:Stiu..Imi e greu..Iar o lacrima imi curge pe obrazul cald..

Prietenii:Oh,haide nu plange!Si ma imbratiseaza toti.

Luke imi pune mana pe obraz si imiintoarce usor capul spre el apoi ma saruta pe frunte si ma imbratiseaza strans......

***

Heii!Aceata este prima mea carte si sper sa va placa,scuze pentru greseli. VA IUBESC ❤❤

In tabara cu tocilariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum