-Eu: Stai linistit nu ne distruge prietenia ba din contra ne uneste mai mult, chiar vreau sa fiu iubita ta deoarece mereu m.ai inteles si ma protejezi. Spun iar el ma imbratiseaza strans.
-Niall: Dar totusi mai iesti intr-o relatie cu Harry.
-Eu:Nu mai suntem adica din momentul ce nu mi-a zis ca pleaca. Spune si ii i-au mana in a mea si ne indreptam spre liderul care face inviorarea si da in seara asta este focul de tabara si maine plecam acasa! Deabea astept sa o vad pe Gemma, Luke , Anna si Alexia si da normal familia imi este asa dor de ei, sper ca nu s-au facut o inpresie gresita despre mine...ne despartim mainile deoarece incepem inviorarea plictisitoare, in timpul inviorari simt privirea lui pe mine dar nu ma intorc la el...dupa inviorare merg cu Niall in camera deoarece trebe sa dea un telefon, ajungem in camera iar eu il astept pe hol pana vorbeste la telefon aud urlete de fericire gen: nu pot sa cred! Cu siguranta ziua asta este excelenta! Il vad pe Niall iesind din camera fericit si sarea in sus de fericire ca un copil de 5 ani.
-Eu: De ce esti asa fericit? Il indreb iar el vine si ma i-a pe sus si ma invarte.
-Niall: Nu iti vine sa crezi ce o sa-ti spun!
-Eu: Spune o data ca mor de suspans!
-Niall: O sa ma mut in orasul tai si o sa fiu la liceu cu tine!
-Eu: Nu pot sa cred! Asta da veste buna. Spun si incep si eu sa sar si sa-l imbratisez, nu pot sa cred asta da o sa fie super sa fiu cu el in acelasi liceu si oras normal.
-Niall: Haide sa sarbatorim! Spune si ma i-a de mana pana in padure unde este un loc minunat, un lac frumos ciudat pe aici am trecut cu Harry si nu l-am vazut, firar din nou mi-am adus aminte de el pentru cateva minute am uitat de el.
-Niall: Ce zici? Iti place?
-Eu: La nebunie!Spun si ma asez in poala lui iar el ma strange tare la pieptul lui, ma simt atat de bine langa el uit de tot, ma simt libera si iubita. Ma intorc cu capul la el si il sarut el nu ezita si intra cu limba la mine in gura dar nu se simte atat de bine cum se simte la Harry la el simteam o electricitate dar la Niall este ceva simplu nu stiu dar nu o sa las problema asta mica sa ne desparta adica ii un baiat minunat, ne despartim din sarut deoarece nu mai avem aer.
-Niall: Esti minunata! Spune iar eu rosesc instantaneu.
-Eu: Esti deosebit! Spun iar el ma saruta scurt dar dulce...ne ridicam sus deoarece trebe sa mergem la program, a trecut atat de repede timpul o fost frumos aici cu Niall.
-Niall: Dupa program ce vrei sa facem?
-Eu: Eu as zice sa dormim putin ca mie somn dupa seara ne uitam la un film oricum Cara nu cred ca o sa fie in camera.
-Niall: Asa o sa facem. Ajungem la cabana si o sa mergem direct la echipe deoarece am sarit peste micul de jun, mergem la echipele noastre fiind separata si incepem cursul de biologie... ce bine ca s-a terminat toata ora am fost cu gandul in alta parta profesorul mi-a pus niste intrebari dar nu am stiut sa raspund si mi-a zis ca data viitoare sa fiu mai atenta.
***
Gataaaa capitolul! Sper ca va placut si scuze de greseli. Va iubesc❤❤
CITEȘTI
In tabara cu tocilarii
RandomAm fost trimisa de catre mama mea intr-o tabara de tocilari pentru ca practic eram una dintre ei. "Ce pot sa fac?Sa renunt la viitorul pe care l-am construit pana acum sau sa il iubesc?"