Capitolul 33

166 13 2
                                    

Harry: Intelege, nu am stiut ca ii al tau, chiar crezi ca ti-as face asta? Urla la mine iar eu nu stiu ce sa mai cred sau fac, il cred ca daca ar sti ca este al familiei mele nu ar face asta dar chiar daca nu era al meu de ce a trebuit sa il sparga?

-Eu: De ce a trebuit sa il spargi? Si cu cine l-ai spart?
Harry: Nu trebe sa stii. Chiar dupa ma saruta iar eu nu-i pot rezist si il las sa intre in gura mea,dar imediat imi dau seama ca nu e okay cce fac asa ca il imping imediat de langa mine.

Eu:Harry,nu e bine ce faci!Lasa-ma dracu in pace sa imi traiesc viata si nu mai incerca sa ma exciti ca nu iti iasa!Dandu-mi seama ce am zis mi-am pus mana la gura.
Harry:Serios?Spune inconjurandu-ma cu bratele la un perete.De ce minti?De ce eviti faptul ca ma iubesti?
Eu:Nu il evit!Nu e adevarat!Spun iesind de la perete.
Harry:Bine,cum spui tu baby.Spune plecand.

Imediat dupa plecarea lui Harry merg si fac un dus apoi imi intind
parul si ma imbrac intr-o pereche de blugi stramti negri,un maieu larg negru Obey si o pereche de vansi negri.

Am ajuns la scoala unde m-am intalnit cu Niall:

Niall:Buna frumoaso.Spune luandu-ma de talie.
Eu:Niall chiar nu am chef de glume..Nu am dispozitia necesara...
Niall:Care-i treaba?
Eu:E complicat...
Niall:Mie poti sa imi zici orice,stii bine.
Eu:Da,dar chiar nu vrea sa vorbesc despre asta...Ne vedem la ore,merg sa caut pe cineva.

Luke.El este cel de care am nevoie acum.Imi trebuie droguri.Nu mai rezist fara...Simt ca lesin daca nu ma droghez curand...

Eu:Luke!Stai!Am nevoie de tine!
Luke:Tess...Intotdeauna o placere sa te vad.Cu ce te pot ajuta?
Eu:Am nevoie de-...
Luke:Shh,sa nu auda nimeni.Spune intinzandu-mi 2 pliculete cu praf.
Eu:Mersii Luke.Ne mai auzim.

Imediat dupa ce am luat plicurile m-am dus in baie si am tras pe nas..In mai putin de 3 minute am simtit cum cad jos..

***

Niall:Tess!Tess!Trezeste-te!Il aud pe Niall strigand.
Eu:Umm..Uh..U-Unde sunt?Spun eu ametita...
Niall:...

***

Heii!Scuze ca nu am mai postat dar am niste probleme cu telefonul si nu am putut posta...Dar promit ca o sa revin in forta si scuze pentru ca, capitolul asta a fost asa scurt..Va iubesc!!❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 15, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

In tabara cu tocilariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum