Capitolul 13

261 17 4
                                    

                   -Dimineata-

Ma trezesc si merg in baie sa-mi fac rutina.

-Eu:Neata prieteni

-Niall:Neata Tessa.

-Cara:Neata Tess.Imi fac un dus, imi intind parul si apoi ma imbrac intr-un maieu negru, pataloni scurti si o camasa camuflaj apoi merg la Niall si cu Cara la inviorare.

                    -La inviorare-

Nici urma de Harry si ma igrijorare chestia asta, m-am concentrat inviorare stateam in mijloc la Cara si Niall, liderul da drumul la muzica si incepem...ma simt chiar bine dupa ea dar trebe sa i-au o decizie in privinta mea si a lui Harry nu m-am gandit la asta ieri deci trebe sa o fac dupa ce vorbesc cu Niall...dupa inviorare.

-Eu:Niall putem vorbi?Il intreb.

-Niall:Sigur. Intram in cabana si intram in camera...dupa ce il pun la curent cu aproape tot deoarece de Gemma mi-e teama sa-i spun.

-Niall:Nu pot sa cred ca vei accepta sa fii iubita lui. Imi spune cu capul in jos.

-Eu:Nu stiu ce sa fac. Ii spun.

-Niall:Imi este frica sa nu fii planul lui diabolic, dar poti sa-i spui da si vezi cum merge. Imi spune si decid sa-i spun si de Gemma.

-Eu: Sti ce am aflat aseara? Ca cea mai buna prietena a mea Gemma ii sora lui Harry vitrega. Niall ii uimit nici nu clipeste.

-Niall: Nu pot sa cred , asta ii prea de tot. Imi spune si are dreptate deoarece asa am zis si eu cand am aflat.

-Eu:Te rog nu-i spune, in plus Gemma a zis sa ma imprietenesc cu el apai daca afla ca o sa fim iubiti? Sa-i spun? Il intreb.

-Niall: Mai asteapta putin dupa ii spun si nu o sa-i spun. Ma imbratieaza si ma saruta pe frunte.

-Eu: O sa merg la Harry acum. Ma ridic si ma indrept spre camera lui Harry...cand intru imi cade fata pur si simplu intepenesc.

***
Buuuun! Asta a fost capitolul 13! Scuze ca n-am mai postat scoala bla bla bla... sper ca va placut capitolul. Va iubesc!❤❤

In tabara cu tocilariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum