-Dimineata-
Ma trezesc iar Niall mananca niste "Nandos"...ca de obicei:))
-Eu: Neata Niall!
-Niall:Neata Tess!
-Eu:Pai...ma schimb si mergem jos, ok?
-Niall: Sigur! Ii atat de dragut nu se compara deloc cu Harry.
Merg si fac dus iar apoi ma imbrac cu niste pantaloni camuflaj pana sub fund, un maieu larg cu Nirvana , niste vansi negri si parul il prind in coc.
-Niall: Uuu...Nirvana! :)) spune razand.
-La inviorare-
Nu eram atenta si de asta m-am ciocnit de o tipa iar apoi am cazut peste Niall. Niall s-a uitat la mine si apoi m-a sarutat pe buze...
-Niall: Am...scuze.
-Eu: Nu iti cere scuze, a fost vina mea scuze! Ma ridic si-l observ pe Harry uitandu-se la mine cu o scarba iar dupa merge la Emily si o saruta , pfff am facut cazut accidental pe Niall si el deja merge la Emily deja ma calca pe nervi ma fac ca nu i-am vazut sia duc in camera mea in care ma asez intr-un colt si dau frau lacrimilor , nu stau mult si Harry apare pe usa.
-Harry:Ce dracu faci Tess? Imi spui sa nu ma sarut cu Emily iar tu faci la fel, faci pe SFANTA dar tu esti mai REA decat mine . Asta doare, cuvintele ce ii ies pe gura ma lasa fara cuvinte.
-Eu: A fost un accident, nu eram atenta si am cazut. Spun cu jumatate de gura.
-Harry: Accident? Daca ziceam eu asta nu accepti poate nici nu mai vorbeai cu mine dar daca zice printesa Tessa se accepta orice.
-Eu: Printesa Tess? E doar Tess. Crezi ce vrei Harry, oricum nu sunt cea care o tinea pe Emily in brate.
-Harry: Ce a fost a fost! Acum tu esti cea care l-a sarutat pe amaratul ala! Si atunci Niall intra in camera.
-Niall: Frate, nu sunt amarat si nu o atinge pe Tess! Nu o meriti ai ranit-o! A fost un accident Harry. Atunci ma tranteste usor pe podea si se duce la Niall.
-Harry: De parca tu ai merita-o.
-Niall: Macar eu n-am ranit-o! Este o fata nu un obiect!
-Harry: Poate sa fie regina! Te-a sarutat! Doar ca sunt un tip dur nu inseamna ca nu ma doare! La auzul acestor cuvinte am ramas cu gura deschisa plus atunci Harry i-a tras un pumn la Niall in fata.
-Eu: Harry ! Iesi afara!
-Harry: Cacat! Ce naiba ai facut Niall? Prietenasi desteptarea!
-Eu: Hai sa-l ducem la cabinet acum! Spun iar Harry il i-a pe sus si fugim repede la cabinet *eu inca plangeam* si panicata sa nu fii patit Niall ceva grav...
***
Gataa capitolul! Sper ca va placut si va multumesc ca imi cititi cartea! Va iubesc❤❤
CITEȘTI
In tabara cu tocilarii
DiversosAm fost trimisa de catre mama mea intr-o tabara de tocilari pentru ca practic eram una dintre ei. "Ce pot sa fac?Sa renunt la viitorul pe care l-am construit pana acum sau sa il iubesc?"