Capitolul 8

289 22 1
                                    

Cand ies pe usa imi cade fata de ce vad si intepenesc in fata mea ii Harry peste o tipa roscata care are cateva tatuaje si doua pierceng-uri  si se saruta intens mai are putin si fac sex in fata noastra , Doamne fereste dar de ce reactionez asa? Il plac? Tot nu pot sa cred , Harry a spus aseara ca nu place pe nimeni adica a zis ca nu place o tipa blonda nu una roscata, incerc sa ma misc sa ma apropi de ceilalti adolescenti cand un baiat brunet se baga in mine.

-El: Scuze nu am vrut sa ma bag in tine. Imi spune baiatul brunet si cu ochi caprui.

-Eu:Nu-i nimic, a fost un acident. Ii spun si ii zambesc.

-El:Eu sunt Zayn.Imi spune iar eu ii raspund.

-Eu: Tess, imi pare bine. Ii spun.

-Zayn:Si mie, ai mai fost in tabara aceasta? Ma intreaba.

-Eu: Nu dar tu? Ii intreb.

-Zayn:Da, ii a3-a ora in care vin aici, deja m-am obijnuit. Imi spune si schitiaza un zambet cald.

-Eu:Imi place aici pana acum. Ii spun.

-Zayn: O sa-ti placa si restul taberei te asigur, stiu niste locuri frumoase in aproprierea taberei vrei sa-ti le arat in timpul liber de la 3 la 4 , doar daca vrei desigur.Imi spune si vad ca Harry a observat ca vorbesc cu Zayn dar ce-l intereseaza pe el cu cine vorbesc el acum 2 min se saruta cu roscata aia dar stiu ca o sa se enerveze daca o sa-i spun da la Zayn asa ca o sa-i spun da.

-Harry:Salut lume. Spune dar noi ne facem ca nu l-am auzit.

-Eu:Da Zayn accet, salut Harry. Si ii zambesc la Harry iar el se incrunta ce ii neregula cu el?

-Harry:Ce accepti? Intreaba cu o fata speriata.

-Eu:Nu ii treaba ta! Dute la roscata ta. Ii spun si imi dau ochi peste cap.

-Harry:  Tess, nu sti cat de periculos ii, doar vrea sa-i cazi in plasa nu fii naiva. Imi spune. Naiva? Cred ca glumeste, el spune care a zis aseara ca nu place pe nimeni si acum ii cu roscata aia.

-Eu: Naiva? Cred ca glumesti, ai zis ca nu placi pe nimeni dupa esti cu roscata aia apoi vo aici si spui sa nu ies cu Zayn, ce ii neregula cu tine? Ii spun hotarata, cum de pot sa-i spun toate astea inainte izbugneam direct in plans , nu mai vrea sa fiu presul lui.

-Harry:La dracu Tess, asculta-ma si pe mine macar o data in plus nu imi place de fata aia ii doar prietena cu benefici.Imi spune, prietena cu benefici? Ii nebun.

-Zayn:Taci Harry, ea a ales sa iese cu mine in plus nu-i poti spune ce sa faca. Are dreptate nu poate sa imi spuna ce sa fac, inainte sa poata Harry sa mai spuna ceva un om de 35 de ani incepe inviorarea Harry se incrunta si pleaca , acel om pune muzica de inviorare si incepe sa faca gimnastica iar noi il urmam.

***

Dupa ce s-a terminat invioarea mai avem inca 30min si mergem in sala sa alegem echipele , eu nu am ce sa fac in  cele 30 de min pentru ca m-am trezit devreme si am facut tot ce trebuia sa facem acum, Zayn se uita la mine de ce stau pe loc si nu ma duc in camera.

-Zayn: Ce faci? Nu mergi sus? Ma intreaba, stiam ca vreia sa ma intrebe asta.

-Eu:M-am trezit mai devreme si am facut tot ce trebuia sa fac acum si acum nu am ce sa fac in cele 30 min.Ii spun

-Zayn: Vrei sa iti arat un loc frumos in cele 30 de min deoarece nici eu nu am ce sa fac pentru ca am facut ce trebuia. Imi spune cu un zambet, Harry se  indreapta spre noi si o auzit ca Zayn ma cheama sa imi arate ceva, cand sa raspund Harry mi-o ia inainte.

-Harry:Nu poate, si-a programat ieri ceva cu mine, deci Tess hai se mergem. Nu mai pot spune nimic deoarece ma trage dupa el.

***
Saalut lumeee, sper ca va placut capitolul. VA IUBESC❤❤❤❤

In tabara cu tocilariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum