Capitolul 32

139 12 0
                                    

Niall pleaca si chiar nu inteleg de ce dar ii bine ca am chef de putina distractie.

-Eu: Hai aici! Ii spun la Harry iar el doar sta pe un colt de pat , ma duc in spatele lui incep sa-i sug pielea de pe gat iar el se ridica dintr-o data si spune:

-Harry:Lasa-ma  dracu in pace! Daca acum esti drogata nu inseamna ca o sa fac sex cu tine. Spune iar eu ma dezbrac si raman doar in sutien si chiloti rosi.

-Harry: La naiba! Spune el si face acelasi lucru ca si mine se dezbraca si se arunca pe mine.

-Eu: Asa credeam si eu! Spun cu un zambet satisfacut pe fata, incepe sa faca cerculete cu limba se sanul drept apoi pe cel drept iar eu imi bag degetele in parul lui si trag tare cand vede ca deja m-am excitat isi baga limba in gura mea dupa pleaca sa-si i-a un prezervativ din pantaloni.

-Harry: Esti sigura? Ma intreaba in timp ce si-l ruleaza  pe morcov.

-Eu: Harry, nu ma plictisi cu chesti de  genu! Spun si oftez iar el isi da ochi peste cap.

-Harry: Cum spui tu papusa.Spune muscandu-mi urechea si soptind "asta o sa fie o noapte lunga" .
Imi prinde sanul in mana lui mare si incepe sa se joace.Ma saruta pe gat apoi merge din ce in ce mai jos.Ajunge la zona intima si baga un deget si incepe sa il miste inauntru.Eram foarte excitata,doar sarutul lui ma excita.

Eu:Har- Harry...T-Te r-rog,te v-vreau.
Harry:Imediat baby,spune muscandu-mi sanul.

Imediat dupa asta isi introduce barbatia in mine,a durut la inceput dar durerea s-a diminuat si s-a transformat in placere.

Eu:H-Harry!Ah!O sa-...Nici nu am apucat sa spun ca mi-am dat drumul.Dupa cateva minute si Harry si-a dat drumul si s-a dat jos de pe mine, a tras o patura pe noi si si-a pus mana pe sanul meu.

Harry:Nu o sa uit momentul asta niciodata.Spune ranjind.

Eu:Nici eu,inca ma doare. Spun si ma masez pe burta iar el ma saruta pe frunte.

-Harry: O sa regreti asta cand o sa iti revi de la droguri.

-Eu: Sunt sigura! Spun si chiar sunt sigura ca o sa regret , nu prea pot realiza ce am facut mai devreme dar acum doar vreau sa dorm si maine dimineata o sa realizez ce  am facut, macar bine ca parintii nu sunt acasa saptamana asta ca au plecat la munca.

-Harry: Noapte buna!

-Eu: Mersi la fel!

***

Ma trezesc cu o durere de cap insuportabila, cand ma ridic il observ pe HARRY?!

-Eu: Ce dracu cauti aici? Spun nervoasa, cand ma uit sub plapuma strig.

Eu:AHH!!!!FRAIERE TREZESTE-TE!!!
Harry:Ce ai Em?!!
Eu:Ce s-a intamplat aseara spun sarind din pat.
Harry:Am,avut o sesiune de sex.Spune ranjind.
Eu:Nu nu nu! Nu e amuzant!
Harry:Nu chiar..Dar parca ma iubeai?
Eu:Nu Harry,nu te iubeam.Nu vream sa te mai vad de cand am aflat ca mi-ai spart magazinul,era o afacere de familie..
Harry:...

***
Saluuut! Sper ca va placut, scuzati greselile! Va iubesc❤❤❤

In tabara cu tocilariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum