-Dimineata-
Ma trezesc si vad ca Niall nu s-a trezit asta ii foarte ciudat el tot timpul se trezeste inaintea mea, ma ridic din pat si strig:
-Eu: Niall, trezestete! Nu se misca. Ai murit? Trezestete!! Si dupa ce am zis ca daca a murit o inceput sa rada.
-Eu: Cum de nu te-ai trezit? Il intreb in timp ce ma duc la dulap sa-mi i-au hainele.
-Niall: M-am trezit dar m-am pus inapoi in pat sa vad ce o sa faci sau zici. Spune si incepem sa radem...dupa ce ma imbrac si ma spal pe dinti decid sa-mi prind parul intr-un coc.
-Eu: Sunt gata, hai sa mergem! Spun iar el aproba si coboram jos, cand ajungem jos Harry nu este poate nu s-a trezit dar totusi ma duc sa-l intreb pe Zayn de ce nu a venit.
-Eu: Vin imediat Niall! Spun si ma indrept spre Zayn.
-Eu: Neata! Nu sti unde este Harry? Il intreb iar el imediat raspunde.
-Zayn: Neata! A plecat aseara din tabara si nu se mai intoarce. Spune iar eu raman blocata am crezut ca este totul bine intre noi dar m-am inselat!
-Eu: Mersiii! Ne mai vedem pa. Spun si ma indrept spre Niall.
L-am crezut in tot timpul asta, l-am crezut cand mi-a spus ca ma iubeste, i-am dat atatea sanse..iar el? Nu si-a putut rupe un minut sa-mi spuna "Proasto, plec mai repede din tabara." Dupa cate lucruri s-au intamplat, dupa tot ce a facut, dupa tot el nu a putut sa-si ia la revedere. Macar atat.-Niall: Ce ai patit? Ma intreaba ingrijorat.
-Eu:H-arry a plecat a-seara fara sa-mi zica ceva, am crezut ca este totul bine intre noi dar m-am inselat. Spun balbaita si incerc sa nu plang, urasc ca sunt asa de slaba cand vine vorba de el, iar Niall se uita cu o privire in jos , este suparat?
-Eu:Ce ai patit? Il intreb si el isi freaca mainile , este foarte agitat!
-Niall:De cand am inceput sa ne cunoastem cred ca mi s-au aprins calcaiele dupa tine. Mereu cand vorbesc cu tine am emotii si simt acei fluturasi in stomac dar imi era teama sa-ti spun deoarece poate ne distrugea prietenia sau ceva, dar sa stai linistita inteleg daca te gandesti la Harry doar am vrut sa-ti zic ca eu nu ti-as face asa niciodata adica esti prea buna pentru el, TU decizi! Spune iar eu am inghetat adica nu ma asteptam sa zica ca ma place , macar bine ca mi-a zis, oricum si mie imi place de el adica este langa mine, nu ma judeca , nici nu se compara cu Harry, Harry este un nesimtit care isi bate joc de fetele iar Niall este un baiat care orice fata si l-ar dori chiar ma bucur ca l-am intalnit si ne intelegem bine! O sa-i zic acum.
-Eu:...
***
Gataaa capitolul! Sper ca va placut. Va iubesc❤❤
CITEȘTI
In tabara cu tocilarii
De TodoAm fost trimisa de catre mama mea intr-o tabara de tocilari pentru ca practic eram una dintre ei. "Ce pot sa fac?Sa renunt la viitorul pe care l-am construit pana acum sau sa il iubesc?"