Capitolul 27

194 16 0
                                    

-Harry:Ce faci coi?

-Niall:Bine coi.

-Harry:Unde-i pula?

-Niall:Intre noi.Adica telefonul :)))

-Harry: La tine este telefonul ca la mine ii o bruneta. Spune iar eu imi dau seama ca ii beat.

-Bruneta:Hai odata iubire!

-Harry: No te las frate ca ma cheama bunoaca asta.

-Niall: Okay...distractie placuta. Pfuaii...omul asta e atatde ciudat...parca o iubea pe Tess...:/
Ma duc in camera si ma arunc in pat si spun:

-Eu: Ce faci Tess? O intreb sperand ca nu a auzit convorbirea intre mine si Harry.

-Tess: Bine. Spune si incepe sa ma sarute, sunt fericit ca nu a auzit dar suntem intrerupti de niste gemete.

-Tess: Ce se aude? Ma intreaba si eu ma ridic sa vad de unde se aude.

-Eu: Umm...nu stiu. Si atunci il aud pe Harry?!?

-Harry: Tess? Intreaba iar eu raman cu gura cascata, ce dracu nu am inchis telefonul?

-Tess: Harry? Intreaba iar eu raman mut, nu pot sa procesez, Doamne spune.mi ca visez ca daca nu o dau de dracu, de ce? Pentru ca Tess daca afla ca am vorbit cu Harry si nu i.am spus si cu Harry ca stau cu Tess cand el o stat cu el si nu ar trebui sa o fac.

-Eu: Ce dracu? Nu am inchis? Sparg linistea care imi dadea batai de cap.

-Harry: Taci dracu din gura! Tess, esti cu fraierul asta?!

-Tess: Da, si tu esti cu o tarfa iar tu Niall vorbesti cu Harry pe ascuns? Am crezut ca poti mai mult nu sa ma folosesti si tu! Spune iar eu inchid telefonul si ies pe hol ca sa dau frau lacrimilor, i-am tradat! Dar eu l-am sunat pe Harry pentru Tess! Nu-i corect acum toata lumea este in potriva mea si revoltata.

Perspectiva lui Tess.

Niall tranteste usa iar eu incep sa plang...de ce mi se intampla mie asta?De ce eu? Ce am facut sa merit asta? De ce acum nu este cineva sa stea langa mine si sa ma consoleze, unde sunt "prietenii" la nevoie? "prietenii" pff nici nu merita numele prieten, prieten e acela care te intreaba ce ai sa te ajute nu doar sa stie pacat nu prea sunt, nu pot sa cred ca Niall prietenul meu adevarat mi-a facut asta si-a bagat piciorul in toata speranta mea, credeam ca tine la mine nu doar ma saluta...sunt intrerupta din gandurile mele de usa care se deschida si pe ea intrand mama si tata?!?

-Eu: Mama, tata? Ce faceti aici? Intreb eu mirata iar ei incep sa rada tare.

-Ei: Surprizaaaa! Spun iar eu incep sa zambesc putin.

-Eu: Ce faceti aici? Intreb in timp ce ma ridic din pat sa-i imbratisez.

-Mama: Am venit sa-ti facem o surpriza!

-Eu: Ma bucur, ati mai aflat ceva de cei care au spart magazinul.

-Tata: Da, am vazut pe camera ca unul dintre ei are o corabie tatuata.

-Eu: Sper sa mai gasim indici. Spun iar ei se aseaza pe pat sa mai vorbim.

***

Ajung acasa din tabara si este seara si decid sa dorm deoarece azi a fost o zi grea nu am vorbit cu Niall, nici cu Harry iar de vecini nici nu mai zic, cand sa adorm mama deschide usa.

-Mama: Tess, te rog mergi la magazin ca trebe sa-mi iei ceva important. Spune iar eu aprob chiar daca ii intuneric afara... in timp ce ma duc la magazin ma tot uit in stanga si in dreapta deoarece tot aud pasi in spatele meu nici nu ma mir ii intuneric, nu ii nimeni pe strada si in plus si ii o straduta mica, simt cum o mana imi pune mana la gura si alta ma trage intre doua blocuri, ma tot zbat dar nici o sansa.

-Tipu: Iti dau drumu la gura daca nu urli si degeaba incerci sa scapi ca nu o sa scapi acum punete in coltul acela. Ma pune intr-un colt iar eu tot incerc sa ma zbat deoarece dobitocul asta ma saruta si mi-a dat bluza jos si acum sunt doar in sutien, plang si ma tot zbat dar nici un rezultat chiar nu vreau sa-mi pierd virginitatea printr-un viol, ii dau doua picioare dar nici un rezultat, auuu imi da si el unul in stomac.

-Eu: Auuuuu, ajutor. Urlu iar dupa cateva minute nu mai simt greutatea pe mine, cand ma uit in sus il vad pe Harry care il omoara in bataie pe dobitocul acela.

-Harry: Esti bine Tess? Spun im timp ce imi da bluza sa ma imbrac, eu aprob iar ma ajuta sa ma ridic.

-Harry: Ce ti-a facut nenorocitul? Te-a atins?

-Eu: Nu ai venit la timp, multumesc! Spun iar el aproba.

-Eu: Ma duci te rog acasa?

-Harry: O sa te duc la mine.

-Eu: Nu! Ma duc singura daca nu.

-Harry: Nu cred ca vrei sa te vada ai tai asa + ca nu vrei sa te mai prinda cineva, ii destul de periculos aici. Spune si ma i-a in brate si ma duce la masina, ma pune in masina iar drumul este linistitor, cum de ma gasit Harry? Nu conteaza cum macar bine ca ma salvat daca nu era el nici nu vreau sa-mi imaginez ce s-ar fi intamplat, ajungem la apartament iar Harry ma i-a din nou in brate.

-Eu: Pot si singura!

-Harry: Poti sa nu mai fi incapatanata macar o clipa? Ma intreaba iar eu imi dau ochi peste cap, ajungem la apartament iar eu ma duc direct sa fac un dus...ies din dus cu o pereche de pantaloni si un tricou care le-am gasit in baie cred ca sunt a lui Harry.

-Harry: Hai in pat. Spune el iar eu fac ce a zis ca nu am chef sa ma mai cert cu el.

-Eu: Cum de ai plecat din tabara fara sa-mi spui nimic iar acum ma chemi la tine.

-Harry:Hai sa lasam intrebarile pentru maine. Spune si ma saruta.

-Eu: Harry...eu. Nu pot sa spun ca isi baga limba in gura mea iar eu imi infrig unghile in spatele lui, mi-a fost dor de el, isi da tricoul jos iar eu ii observ corabia de care a zis tata...el a fost! La gandul asta incep sa plang.

-Harry: Esti bine?

-Eu: Tu ai fost! Sa ma lasi in pace! Nu te mai apropria de mine in viata ta! Spun si ma dau jos din pat imi i-au papuci si cobor scarile iar la scara jos este...

***
Gaataaa capitolul! Sper ca va placut, stiu ca nu am mai postat de mult dar sper ca a meritat asteptarea! Vreau pareri. Va iubesc❤❤❤

In tabara cu tocilariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum