-Harry:Ea a venit si s-a aruncat pe mine si ce tot ti-a spus, nu este nimic de zis in plus!
-Eu:Mi-a spus ca voi sunteti impreuna ca vrei sa profiti doar de mine si ca aseara dupa ce ai plecat de la mine ai mers la ea, pana cand o ti tot asa Harry?
-Harry: Pfff, nu sunt cu ea impreuna si aseara cand am plecat de la tine am mers direct in camera mea, tu nu vezi ca doar vrea sa-ti umple capul cu prosti? Ma indreapa si nu stiu ce sa-i mai zic, oare nu ii adevarata ce mi-a zis tipa? Oare Harry chiar tine la mine sau vrea sa-si duca jocul pana la capat? De ce cand il intreb de trecut se enerveaza si schimba subiectul? Oare el chiar atatea lucruri murdare a facut? Am o gramada de intrebari si nici un raspuns.
-Harry: Zi ceva. Imi spune iar eu imi dau seama ca ma uit in gol.
-Eu: Nu stiu ce sa cred Harry. Ii spun si asta ii adevarul o parte din mine zice sa-l iert ca el zice adevarul una zice ca sa-l uit ca din cauza lui mi-am neglijat prietenii si familia.
-Harry: Ar trebui sa sti ca nu ti-as face asa ceva, te iubesc Tess. Imi spune iar eu sunt atat de moale cand aud ca-mi zice ca ma iubeste si gura mi-o ia inainte.
-Eu: Si eu te iubesc si sper sa nu fiu doar un joc pentru tine. Ii spun si el vine la mine , ma priveste in ochi.
-Harry: Tess ce nu intelegi ca te iubesc si nu as permite nimanui sa-ti faca rau. Imi spune si ma saruta.
-Eu: Ar trebui sa mergem jos. Ii spun iar el aproba si imi i-a mana in a lui.
Harry's Pov
....
***
Gataa capitolul! Stiu este prea scurt dar va promit ca urmatorul va fii lung. Multumesc ca imi cititi cartea. Va iubesc❤❤❤❤
CITEȘTI
In tabara cu tocilarii
RandomAm fost trimisa de catre mama mea intr-o tabara de tocilari pentru ca practic eram una dintre ei. "Ce pot sa fac?Sa renunt la viitorul pe care l-am construit pana acum sau sa il iubesc?"