Capitolul 12

299 18 2
                                    

-Eu:Eu stiu Harry dar eu nu te cunosc nici pe putin iar trecutul tau a fost o lovitura pentru mine. Ii spun cu privirea in jos

-Harry: De ce lasi trecutul sa ne distruga prietenia? Imi spune.

-Eu:Nu pot sa nu ma uit in trecutul tau deoarece a fost unul cu multe probleme.Ii spun

-Harry:De ce lasi trecutul sa ne distruga prietenia?Imi spune.

-Eu:Nu pot sa dau cu piciorul la trecut.

-Harry:Dar...

-Eu:Nu Harry, nu mai spune nimic chiar nu pot sa uit de trecutul tau. Dau sa plec, dar Harry ma trage de mana intr-un sarut lung si dulce, eu incerc sa ma trag dar nu sunt asa puternica ca si el.

-Eu:Gata Harry, nu ne putem juca de-a soarecele si pisica. Ii spun cu o tristete in voce.

-Harry: Nu ne jucam nimic, doar da-mi o sansa te rog. Imi spune, eu nu pot sa nu-l refuz chiar simt ceva pentru el dar nici nu pot uita trecutul lui.

-Eu:Lasa-ma sa ma gandesc pana maine. Ii cer, ce proasta sunt nu pot sa cred ca ma gandesc la asta cand va afla Niall ma va omorî cred ca nici nu va mai vorbi cu mine.

-Harry:Bine dar gandestete bine nu lasa trecutul sa ne strice relatia. Si cu asta ies din camera si ma duc in camera sa-mi sun prietenii si familia. Intru in camera si ii goala i-au telefonul si o sun pe Gemma.

Convorbire telefonica cu Gemma.

-Gemma: Salut, imi este dor de tine! Imi spune si incep sa plang deoarece imi lipsesc si inaintea sa vin aici aveam o viata simpla si acum cu toate astea ii atat de complicata

-Eu: Salut, si mie, tabara aceasta ii oribila. Ii spun si oftez .

-Gemma: L-ai intalnit pe fratele meu vitreg?

-Eu: Ceeee?? Fratele tau e aici?? Nu il cunosc ai tot spun ca ni-l prezinti dar nu ai facut deoarece ai spus ca-i incapatanat.

-Gemma:Da dupa ce ai plecat mi-a spus mama ca e si el acolo , o veste buna am scapat de el :), il cheama...Harry Styles. Ceee?? HARRY NU POT SA CRED CA II FRATELE EI. GEMMA CEA MAI BUNA PRIETENA A MEA II SORA CU HARRY?? NU POT SA CRED, NICI NU SEAMANA!

-Gemma: Tess, mai esti pe fir?

-Eu: Da! Scuze , cred ca a picat semnalul..

-Gemma:E oke! Abia astept sa se termine chinul asta si sa vi acasa!

Dintr-o data o voce masculina inreaba " E Tess?!"

-Gemma:Da Luke, e Tess!Ii spune Gemma la Luke.

-Luke: Hei Tess! Ne e dor de tine! Si bam o lacrima imi cade din nou.

-Eu:Hei Luke! Si mie imi e dor de voi! Frate abia astept sa va revad! Spun eu si cred ca lacrimile incepeau sa imi curga pe obraz.

-Luke: Oo! Nu mai plange! Nu ai de ce, o sa ne revezi peste putin timp!

-Eu: Da, dar imi e foarte dor de voi..

-Gemma: Luke! DA-MI TELEFONUL!

-Eu: Hai ma Luke!

-Luke: Paa, ai grija de tine. TE IUBIIM!

-Gemma: Luke!

-Luke: Acuuuuum! Incep sa rad, mai ca nu sar la bataie pentru telefon.

-Gemma: Ok, paa Tess, te iubesc babe! Sa vorbesti cu fratele meu poate o sa iti reduca din dorul pentru noi! Parca vad ca va avea acel zambet pervers!

-Gemma: Bine, bine...

Conversatia sa terminat

***

Va iubesc prietenasi!Multumiesc, sper ca va placut capitolul! ❤❤

In tabara cu tocilariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum