Cand ma trezesc cineva ma priveste si sta pe scaun , ma sterg la ochi sa vad mai bine si il vad pe baiat acela.
-Eu:Ce cauti aici?Intreb eu speriata, o cat e ceasul trebe sau trebuia sa ma duc la 7 jos si ii 8:30 o sa mor din prima zi lipsesc o sa fie un dezastru aici.
El:Te priveam cum dormeai deoarece am venit sus sa vad de ce nu ai venit la 7 jos. Oare de cat timp ma privea? Dar nu-l intreb asta sunt prea obosita sa ma cert cu el , oare de ce ma prins de incheietura azi?Oare sa-l intreb? Ma razgandesc.
Eu: Bine , ai vazut ca am adormit acum pleaca! Ii ordon si ma ridic din pat, el nu se ridica doar se uita atent la mine.
Eu:Nu auzi ? Pleaca , ce te uiti la mine asa? Ma sperie ca se uita la mine nemiscand
El:Spune-mi Harry asa ma cheama, de ce esti asa rea cu mine ? Ma scoti afara cand eu mi-am facut griji pentru tine ca nu ai venit jos. Are dreptate el si-a facut griji pentru mine dar nu ii felul meu de oamenii cu care sa colaborez chiar daca nu sunt sociabila, de ce isi face griji pentru mine? Eu acum observ ca stau pe loc si ma uit la el nemiscat, prefer sa nu-i raspund si ma duc in baie sa ma spal pe dinti, pe fata si imi pieptan parul,cand ma intorc in camera el sta tot pe scaun si pare a se gandi la ceva serios nu-l bag in seama si ma indrept spre dulap sa-mi i-au niste pantaloni stramti, o bluza albastra si o jacheta si ma intrept spre baie ma imbrac si imi ondulez parul si ies din baie el e tot acolo,ce vrea?
-Eu:Ce vrei?Spun balbaita.
-Harry:Eu...doar ma intrebam daca ai nevoie de ceva? Intreaba de ce ii asa dragut cu mine? Nu-l inteleg
-Eu:Nu am nevoie, multumesc?Spun.
-Harry:Okay, eu plec atunci pa.Spune si pleaca, i-au cheile de pe pat si ies din camera si inchid usa, ma indrept spre sala in care a fost discursul si vad o lidera iesind din ea alerg spre ea si o opresc din mers.
-Eu:Mm...ma scuzati dar am adormit si nu am venit la ora 7 aici si nu stiu ce sa zis, nu o sa se mai intample, ma scuzati va rog.
-Ea:Stai linistita, iti spun eu acum tot ce sa zis , ia un loc pe banca.
***
Saalut , multumesc ca imi cititi cartea inseamna mult pentru mine, ma scuzati de greseli si ca capitolul ii prea scurt va promit ca urmatorul va fi mai lung. Va iubesc ❤❤❤
CITEȘTI
In tabara cu tocilarii
RandomAm fost trimisa de catre mama mea intr-o tabara de tocilari pentru ca practic eram una dintre ei. "Ce pot sa fac?Sa renunt la viitorul pe care l-am construit pana acum sau sa il iubesc?"