Inchid usa de la camera dupa ce pleaca Harry, chiar nu vroiam sa plece, acum realizez ca a trecut jumata din vacanta cu Harry langa mine parca timpul zboara.
-Niall: Hei! Spune Niall nici nu l-am observat.
-Eu:Hei! Am multe sa-ti povestesc dar prefer maine dimineata deoarece azi am avut o zi grea si in acelasi timp frumoasa, el aproba si ma imbratiseaza.
-Eu: Eu ma duc sa fac un dus. Ii spun si ma indrept spre dulap sa-mi i-au un prosop si pijamalele pufoase deasemenea si lenjeria intima, intru in dus si las apa calda sa-mi relaxeze corpul. In cabina de dus ma gandeam la ziua pe care am avut-o...Mi-e dor de Harry...Ma spal apoi ies din cabina ma sterg ma imbrac apoi ma pun in pat si somnul ma cuprinde in cet in cet.
-Dimineata-
Dimineata ma trezesc foarte binedispusa cu Harry pe canapea jucand Fifa pe xBox cu Niall.
-Eu: Buna dimineata!
-Harry: Neata iubire! Cum ai dormit?
-Niall: Neata Tess!
-Eu: Foarte bine. Ii raspund la Harry apoi merg la Harry la spate, imi impletesc mainile in jurul gatului lui si il sarut.
-Niall: Okay, du-te pregateste-te trebuie sa mergem la . Eu aprob si ma indrept spre dulap sa-mi i-au hainele , intru in baie imi fac rutina ma imbrac, decid sa-mi las parul pe spate si sa-l ondulez putin...cand ies din baie mai doar Harry.
-Eu:Unde-i Niall?
-Harry: A plecat deoarece a venit Zayn dupa el.Imi spune si eu imi i-au geaca si telefonul Harry se ridica imi i-a mana in a lui si ne indreptam spre usa de la iesire sa incepem inviorarea inainte sa incepem Harry ma saruta... incepem inviorarea iar Harry nu face nimic inafara sa se holbeze la mine.
-Eu: Inceteaza! Ii spun eu.
-Harry: Ce am facut eu?
-Eu: Nu te mai holba la mine.
-Harry: Tu esti de vina ca ti.ai luat pantaloni stramti. Eu imi dau ochi peste cap...se termina inviorarea.
-Harry: Ce vrei sa facem in timpul ramas.
-Eu: Nu stiu, nu am mai fost aici.
-Harry: Stiu eu un loc linistit in padure. Imi spune, ma i-a de mana ne indreptam spre intrarea in padure, d-am de un loc superb este o campie cu flori si e linistit deplina.
-Eu: Ce frumos este locul acesta! Ii spun si sunt uimita de campia aceasta frumoasa.
-Harry: Ii un obicei sa vin aici de fiecare data cand sunt in tabara dar esti prima persoana care ii arat locul acesta si deasemenea si locul de ieri.
-Eu: Sugerez sa ne cunoastem mai bine.
-Harry: Ii o idee buna, ce ai vrea sa sti despre mine?Ma intreaba si 1000 de intrebari imi apar in minte dar trebe sa aleg cele mai importate.
-Eu: Spune-mi despre tine...viata ta...de ce toata lumea zice ca esti un om rau...
-Harry: Eu...
***
Gata capitolul! Multumesc pentru cei care imi citesc cartea! Sper ca va placut❤❤
CITEȘTI
In tabara cu tocilarii
RandomAm fost trimisa de catre mama mea intr-o tabara de tocilari pentru ca practic eram una dintre ei. "Ce pot sa fac?Sa renunt la viitorul pe care l-am construit pana acum sau sa il iubesc?"