Capitol18

236 17 2
                                    

Harry: Pai...nu sunt multe de spus.

-Eu: Mhm, hai iubitule! Spune-mi. Spun eu cu o fata de catelus plouat si cu o voce de copil mic.

-Harry:Ododod ! Copilasul meu

! Spune sarutandu-ma pe nas. Te iubesc,dar nu e timpul pentru asta.

Eu:Si eu te iubesc,dar de ce ? :(

Harry:Prinde-maaa !! Spune zambind si fugind.

Eu:Nuuu ! Copil mic ce esti ! Treci aici fricosulee !!

Harry:Nu ma,prinzi ! Nu ma prinzi ! Spune si se opreste, ma duc spre el si il prind.

Eu:Ha ha,te-am prins ! Spun eu iar el ma saruta si ne intoarcem inapoi la cabana. I-am spus lui Harry ca ma duc pana la cabana si sa ma astepte in sala deoarece mergem pe echipe si o sa fiu cu roscata aia !! Oh,nuu !! Las gandul asta la o parte si ies din cabana si cand ies observ ca s- au asezat deja pe echipe iar roscata sta in poala lui Harry si nu inteleg de ce Harry o lasa cand ma vede Harry o da jos din poala si se indreapta spre mine.

Harry:Pot sa-ti explic totul ! imi spune iar eu izbucnesc in lacrimi.

Eu:Nu vreau sa-mi explici nimic, lasa-ma dracu in pace! Spun si fug de langa el la Niall in echipa.

-Eu: Ma scuzati puteti sa-l lasati pe Niall putin cu mine va rog. Le spun iar toti aproba.

-Harry: Ce s-a intamplat? Harry? Ma intreaba iar eu aprob din cap.

-Niall: Ce ti-a facut?

-Eu: O tipa statea la el in poala...il iubesc atat de tare si el?! Spun plangand iar el vine si ma umbratiseaza.

-Niall:Gata micuto. Nu-ti fa griji.

-Eu:Trebe sa stau departe de el chiar vreia doar sa ma foloseasca macar nu mi-a intrat in pantaloni. Spun plangand.

-Niall:O sa merg sa vorbesc cu liderul sa te lase in camera ca nu te simti prea bine. Imi spune iar eu ii multumesc, in timp ce il astept pe Niall roscata se indreapta spre mine.

-Roscata: Ce ai crezut papusa Barbie ca Harry te place? El doar vrea sa iti intre in pantaloni si gata.

-Eu: Lasa-ma! Ce vrei?

-Roscata: Doar te avertizez, Harry ii impreuna cu mine aseara unde crezi ca era? La mine in pat, te pup bye. Spune si pleaca o urasc si chiar nu pot sa cred ca Harry mi-a facut asta tot timpul acesta ma juca in picioare.

-Niall: Te lasa, du-te si dormi putin dupa program o sa vin si vorbim. Spune in timp ce ma saruta pe frunte, eu ma indrept spre camera si ma pun in pat dupa ce imi dau tenesi jos , plang in continuare linistea ii intrerupta de usa care ii deschisa cu o mare bubuitura pe ea intrand Harry nervos.

-Eu: Pleaca!

-Harry: Tess asculta-ma! Ma implora.

-Eu: Nu mai am ce sa ascult am vazut bine ce am vazut.

-Harry: Dar...nu continua ca io i-au eu inainte.

-Eu: Gata Harry mai facut sa sufar ce mai vrei?

-Harry: Nu este cea ce pare!

-Eu: Nu pare? Te-am vazut cu roscata aia dupa ea a venit la mine si mi-a zis tot , esti un idiot.

-Harry:...

***
Gata capitolul, scuze pentru greseli sper ca va placut. Va iubesc❤❤❤

In tabara cu tocilariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum