Heii!Nu imi vine sa cred ca am ajuns la capitolul 10!!!Va iubesc mult si multumesc!! Vreau sa oil cartile unor prieteni: De la @IuliiiPika "Realitatea mi-a distrus viata." De la @lore_kiss "Un baiat nou" si de la @ghiopl "Nopti dulci"
****
Eu:Da...eu...stii aseara cand ai facut schimb de camera cu Harry atunci am chimbat cateva vorbe cu el nimic mai mult.Ii spun, nu pot sa-i spun ca simt ceva pentru Harry , nici nu vreau sa-si faca o parere rea despre mine de la prima descutie cu el, sa creada ca am venit aici sa-mi fac iubit sau ceva nu ii ca si cum nu am vrut sa vin aici mai mult am fost obligata.
-Niall:A,ok.Doar ai grija cu el, il cunosc destul de bine. Imi spune cu un regret in voce.
-Eu: La ce te referi? Il intreb, si el se apleaca si plange, ce are? Am spus ceva gresit? Doar daca vrei sa-mi spui. Ii spun si ma retrag din imbratisare sa ma pot uita la el.
-Niall: Da vreau sa-ti spun dar mai bine hai in camera lui Zayn nu vreau sa auda cineva povestea. Imi spune iar eu aprob din cap, ne ridicam de pe banca si ne indreptam spre camera lui Zayn , nu batem la usa deoarece sunt cu Niall si ii prieten cu Zayn cand deschid usa imi cade fata regret ca nu am batut la usa pe pat ii Harry cu roscata si fac sex, ce dezcustator poate sa inchida usa macar.
-Harry: Nu puteti si voi sa bateti la usa? Ne intreaba si ofteaza.
-Niall: Noi...Incepe Niall dar il opresc.
-Eu: Nu-i nevoie Niall iei sunt devina ca nu au inchis usa!Harry ofteaza si noi inchidem usa. Niall mai bine hai in camera la noi sigur ii gol. El aproba din cap si ne indreptam spre camera noastra , cand intram in camera din fericire ii goala ,ne asezam eu pe patul meu, el pe al lui deoarece sunt fata in fata paturile.
-Niall:Pai eu am o sora pe nume Lexi si ea umbla cu noi adica cu grupul format din: Molly, Liam ,Louis, eu, Harry si Zayn, el a pus ochi pe ea se purta frumos cu ea si eu i-am spus sa stea departe de ea dar nu ma ascultat a facut contrariu si sora mea nu ii de nasul lui dar el a facut contrariu, si ea nu ma ascultat ca a zis ca intre ei ii ceva special , dar pana la urma si-a batut joc de ea si a parasit-o. Imi spune cu un regret in voce si plange si mai tare, imi dau si mie lacrimile iar cand vede ca plang imi sterge lacrimiile, pe Harry nu-l credeam in stare de asa ceva, pur si simplu trebe sa stau de parte de el.
-Eu:Gata linistestete , stiu ca-i greu si pentru asta o sa plateasca, multumesc ca mai avertizat o sa stau cat mai departe de el, stiu un lucru iubita ta ii foarte norocoasa. El se uita la mine mirat.
-Niall: Iubita? Nu am avut niciodata o iubita. Imi spune.
-Eu: Dar... aseara cand ati facut schimb de camere a zis ca ai insistat sa te muti deoarece vrei sa stai cu iubita ta in camera. El ii mirat.
-Niall:Cee?? Nu-i adevarat nu am iubita, el ma obligat sa ma mut sa stea langa tine. Putin inima imi sare la aceste cuvinte dar raman fara cuvinte poate sa faca ssa ceva? Ii atat de rau..trebe sa stau sa procesez tot ce am auzit azi ii prea mult pentru o zi.
-Niall: Culcate o sa fac si eu la fel si dupa mergem la mancare. Imi spune si ma saruta pe frunte , eu aprob din cap si somnul ma cuprinde.
***
Cineva tot imi striga numele Niall da mergem la mancare
-Eu:Gata m-am trezit. Ii spun si incepem sa radem.Ma ridic din pat ma pieptan ma duc in baie ma schimb si ma spal pe fata iar cand ies din baie raman fara aer Niall nu mai ii dar ii Harry.Nu-l bag in seama imi i-au telefonul si cheile de la camera si dau sa ies pe usa dar Harry ma prinde de mana si ma lipeste de usa si ma saruta tare ca si cum ar ranane fara aer si doar la mine in gura gaseste aer isi cere permisiuna sa intre in gura mea iar eu nu pot sa nu-i permit , Doamne limbile noastre fac un dans superb parca ar fi facute una pentru alta, nu trebe sa ma opresc cand il imping dar nu am puterea necesara , ma gandesc la sora lui Niall si o lacrima imi cade pe obraz, Harry inceteaza.
-Harry:Ce ai patit? Ma intreaba mirat si vine spre mine.
-Eu: Nimic, nu te mai apropria niciodata de mine. Spun si ies din camera si o trantesc cand ies din cabana Niall ma asteapta cand il vad fug direct in bratele lui.
CITEȘTI
In tabara cu tocilarii
RandomAm fost trimisa de catre mama mea intr-o tabara de tocilari pentru ca practic eram una dintre ei. "Ce pot sa fac?Sa renunt la viitorul pe care l-am construit pana acum sau sa il iubesc?"