Capitolul 20

218 16 4
                                    

Harry's Pov

Ii i-au mana in a mea , este atat de inocenta si frumoasa fara sa faca nimic complicat este atat de perfecta, revino-ti Harry tu nu te indragostesti niciodata nu strica traditia! La Tess vreau doar sa i-o trag si gata, se lasa atat de greu si asta ma satisface ii ca o provocare pentru mine dar ii atat de enervanta dar in acelasi timp distractiv.

Intram in sala de pese sa cinam, trebuie sa vorbesc cu Emily (roscata) sa-si tina gura si da daca va intrebati cine ii ea ii una dintre prietenele mele cu benefici si acum se tine doar dupa mine, nu zic ca nu-mi place.

-Tess: Mai auzit? Ma intreaba iar eu imi scutur capul sa-mi alung gandurile ma ocup mai tarziu de ele iar eu dau negativ din cap.

-Eu: Scuze, ma gandeam la ceva.

-Tess: Zicem ca la ce masa vrei sa ne asezam.

-Eu: Unde vrei tu imi este indiferent.

-Tess: Si totusi la ce te gandeai?

-Eu: Mereu pui atatea intrebari? O intreb nervos pune prea multe intrebari deabea astept sa gat cu ea.

-Tess: Mereu esti un idiot? Imi dau ochi peste cap si ma asez la masa fara sa -i raspund . Mancam linistiti lasa masa cand imi suna telefonul este Zayn.

-Eu: Tess, ma duc afara sa raspund , vin imediat. Ii spun si o sarut, ies afara si ii raspund la Zayn.

Convorbire telefonica.

-Eu: Da Zayn, ce este?

-Zayn: Pai...oamenii de unde am spart magazinul ne banuiesc pe noi. Atunci mi-am amintit ca inainte de tabara s-a intamplat asta, dar nici nu imi pasa deoarece doar ne banuiesc.

-Eu: Si?

-Zayn: Si vor sa vina maine in tabara sa controleze toti elevii in special pe noi. Cand am auzit mi-a cazut fata chiar nu vreau sa afle Tess cu ce ma ocup deoarece nu am castigat.

-Eu: Aveti un plan?

-Zayn: Da, haide in spate la cabana sa iti povestim.

Tess's Pov.

Il astept pe Harry de 30 de minute si nu mai vine, bravo m-a lasat cu ochi in soare decid sa ma duc in camera deoarece presimt ca Harry nu o sa vina curand, intru in camera si ii goala unde ii Niall? O de ce reactionez nu ii ca si cum ar trebui sa fie mereu cu mine iar de la Cara ma asteptam sa nu fie in camera deoarece ea mereu nu este in camera doar doarme si mai vine sa se schimbe atat. I-au telefonul si o sun pe mama.

Convorbire telefonica.

-Eu: Salut mama! Imi este dor de voi!

-Mama: Salut scumpo! Si noua dar mai este doar o luna si o sa ne intalnim. Spune entuziasmata.

-Eu: Deabea astept sa vin! Voi cum sunteti? Tata ce face?

-Mama: Suntem bine stai linistita si tata a ramas putin peste program, bine scumpo te las daca esti bine ca mai am si eu niste treaba, noapte buna, te iubim!

-Eu: Noapte buna si eu va iubesc! Bun acum sunt singura si nu am nici cu cine vorbi decid sa ma imbrac in pijamale si sa dorm , dus nu o sa mai fac in seara asta ca nu mai am chef dar o sa fac maine dimineata.

-Dimineata-

***

Gata capitolul! Sper ca va placut si scuze pentru greseli! Va iubesc❤❤

In tabara cu tocilariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum