....Se lasa liniste deplina...
Eu:Cred ca o za fie dragut aici..Spun trista.
Ea:De ce esti trista?
Eu:Nu sunt trista.Spun cand intra 5 baieti tatuati in cabana.Unul dintre ei inalt se tot uita la mine.
Trece pe langa mine si se opreste in fata mea, un fior imi cuprinde tot corpul incerc sa nu ma uit la el, cand imi fac curaj sa ma uit in sus vad ca are niste ochi verzi de ma pierd in ei , dupa cateva secunde pleaca si se aseaza la vreo 3 metri de mine dar pot simti privirea lui pe corpul meu , nu stiu de ce nu pot sa-mi i-au privirea de pe el, ciudat.Directorul incepe discursur care este plictisitor.
***
Uhh...s-a terminat discursul , ne ridicam de pe banci si ne indrept spre iesire, adolescentii astia fac atata galagie, cand dau sa ies din incapere o mana ma prinde de brat, auuu cand imi ridic fata si dau peste acei ochi verzi minunati .
- Ce vrei , ... ? spun dar nu mai continui deoarece habar n-am cum il cheama
-Cum te cheama ? Intreaba el cu un zambet jucaus.Ce nesimtit vine si ma primde de mana si dupa ma intreaba cum ma cheama.
-Cum indraznesti sa ma prinzi de mana si apoi sa ma intrebi cum ma cheama, da-mi drumul!Ma strange tare si dupa imi da drumul eu imi trag mana si fug in camera fara sa ma uit la el, nu le-am cunoscut nici pe colegii de camera mama a zis ca sunt in camera 304B si ca mi.a dus ea bagajele acolo...Ajung insfarsit in camera , camera ii mare si sunt 3 paturi si baia cred ca ii pe hol oh nu baie ii la comun :( , pe patul meu sunt valizele lasate de mama si celelalte paturi stau Cara si pe celalat un baiat blond si cu ochi albastri ii baiatul care a fost cu acel baiat din cladirea in care a fost discursul.
-Cara:Nu pot sa cred suntem colege de camera! Pare fericita, vine si ma imbratiseaza strans ii intorc intorc imbratisarea.
El:Salut, sunt Niall. Ne intrerupe din imbratisare vocea baiatului de pe pat.
Eu: Eu sunt Tessa.Spun balbaita deoarece nu sunt sociabila si mie frica sa nu zic ceva gresit.
Cara: Noi ne cunoastem deja.Se uita la Niall si incep sa rada amandoi, eu ma duc la patul meu care ii chiar in mijloc la Cara si Niall...Imi gat si de aranjat hainele si ii deabea 4 , liderul a spua ca la 7 sa coboram jos in sala deci am 3 ore libere ma decis sa fac un dus si sa dorm putin.Imi i- au niste pantaloni de trening, un prosop, un tricou simplu si bustiera alba simpla si ma indrept spre hol sa gasesc baia am ajuns in capatul holului unde ii baia intru in ea sunt 4 cabine de dus si 3 de toaleta si 2 ghiuvete, intru in una din cabine si imi agat hainele si cele de pe mine le pun intr-un colt , las apa sa ma relaxeze...Intru in camera si spre surprinderea mea ii goala, imi pun hainele care le-am dat jos in dulap si prosopul pe uscatorul din camera , ma asez pe pat si somnul ma cuprinde.
***
Saaaalut! Ce faceti?Sper ca va placut capitolul , scuze pentru greseli.
Va iubesc ❤❤❤
CITEȘTI
In tabara cu tocilarii
RandomAm fost trimisa de catre mama mea intr-o tabara de tocilari pentru ca practic eram una dintre ei. "Ce pot sa fac?Sa renunt la viitorul pe care l-am construit pana acum sau sa il iubesc?"