Capitolul 25

159 16 2
                                    

Ma indrept spre Niall care ma astepta sa mergem in sala de mese pentru pranz.

-Eu: Salut, cum o fost la program? Il intreb in timp ce-l sarut.

-Niall: Plictisitor ca intotdeauna. Spune si incepem sa radem...ajungem la cantina unde este plin si toate privirile sunt pe noi dar nu stiu de ce, inteleg suntem vedete dar nici chiar asa, " i-a te uita ce avem noi aici" spune o voce feminina din spate cand ma intorc o vad pe Emily.

-Eu: O avem pe ma-ta. Spun si ma intorc iar Niall chicoteste cand o auzit ce am zis.

-Emily: Gata te-a lasat Harry acum mergi la Niall? Aaa, am uitat albinuta merge din floare in floare. Spun si eu deja sunt rosie de nervi, imi clocoteste sangele in vene.

-Eu: I-a de aici. Spun si i-au o felie de pizza de pe masa si i-o arunc direct in gura iar fata ii este plina de ketchup , toata sala incepe sa rada de ce i-am facut.

-Emily: Nu pot sa cred ce mi-ai facut! O sa platesti cu varf si indesat de ce mi-ai facut!

-Niall: Eu zic sa o lasi mai moale! Daca nu vrei sa te mai trezesti cu o pizza in gura?! S-au tie foame?! Spune i-ar eu incep sa rad in hohote cand vedem ca toti rad de ea urla habar n-am ce si pleaca furioasa.

-Niall: Bravo! Spune si ma saruta.

-Eu: Trebuia sa o puna cineva la punct nu?! Spun si il imbratisez, ne asezam la o masa de doi si incepem sa mancam.

-Niall: Da! Spune si incepem sa radem...iesim din cantina si ne indreptam de camera nostra sa ne odihnim putin ca dupa sa ne uitam la un film.

-Eu: Ce obosita sunt! Spun in timp ce intram in camera.

-Niall: Si eu, deabea astept filmul.

-Eu: Si eu. Spun razand, ma indrept spre dulap sa-mi i-au pijamalele si ma duc imi dau tenesi jos ma dezbrac apoi imi i-au pijamalele, ies din baie si observ ca Niall o adormit deja woow chiar ii obosit, imi pun hainele in dulap si ma pun in pat gandul ma duce la Harry dar il alung repede dupa adorm instantaneu...ma trezeste Niall iar eu marai.

-Eu: Mai vreau sa dorm! Ma plang.

-Niall: Nu mai poti, ii deja tarziu.

-Eu: Hmmm.

-Niall: TREZIREAAA. Urla Niall in urechile mele, ma ridic din pat si ma imbrac in baie ies iar Niall este imbracat, imi i-au geaca suptire si telefonul.

-Eu: Sunt gata! Hai sa mergem. Spun, deabea astept filmul, ne indreptam in sala sa facem nu stiu ce si dupa ma duc cu Niall in camera pentru film ,intram in sala in tacere si ne asezam...

-Eu: Ce plictisitor a fost in sala. Ma plang eu.

-Niall: Stiu. Spun sa ma saruta.

-Eu: Urmeaza filmul, eu il aleg. Ii spun tare si incepem sa radem.

***
Gataaa capitolul! Stiu ca nu am mai postat de mult dar na vacanta si acum scoala (inchisoarea vieti). Vaa iubesc, sper ca va placut capitolul❤❤

In tabara cu tocilariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum