-Niall: Salut! Si tu te-ai plictisit?
-Eu: Da! Spun si incep sa rad, i-as spune de timpul dubios dar mie frica sa nu faca ceva sau sa se ingrijoreze pentru mine, pot si eu sa aflu ce vrea si de ce eu, asa ca decid sa nu-i spun.
-Eu: Ce ai mai facut?
-Niall: Nimic interesant, tu?
-Eu: Nimic doar ieri am fost la mall cu Anna. Spun iar el vine spre mine si imi saruta gatul dupa ma lipeste de perete iar eu imi infasor picioarece in jurul lui, ne sarutam iar el isi baga mana masandu-mi sanul drept iar eu decid sa-mi bag si eu sub tricou iar cand il ating pe piept geme, ma saruta pe sani iar eu imi bag unghile in spatele lui, isi i-a un pliculet din buzunar , imi dau pantaloni jos el face la fel, ne sarutam in timp ce-mi da pantaloni jos.
-Niall: O sa fie bine iti promit. Imi spune iar eu aprob cand sa trecem la actiune cineva ne aplauda, oh nu ma grabesc sa ma imbrac dar el o fost mai rapid, Harry?! Nu pot sa cred, el era la alt liceu.
-Noi: Harry?!
-Harry: Surprinsi?
-Niall: Nu, BUCUROSI! Spune Niall la prosteala iar la Harry i se inclesteaza maxilarul, oh nu se anunta o batalie. Harry se urca peste el si ii da pumni incontinu.
-Eu: HAAARY! GATA INCEPEAZA! Spun in timp ce ma duc sa trag de el sa inceteze dar nu ma asteptam sa se opreasca!
-Eu: Ce ai? Vi aici si incepi sa dai in el.
-Harry: Ce cauti tu cu el? Ma intreaba si ma abtin sa nu urlu si sa ii zic de magazin.
-Eu: Nu cred ca esti in masura sa imi pui intrebari!
-Harry: De ce ma rog? Spune foarte calm, oh calma, calma nu-l asculta ii un idiot care ma provoaca si pe care il iubesti, ai anintiri cu el, ii primul baiat din viata ta pe care l-ai iubit enorm! Taci! Subconstient prost! Si care are dreptate, bine ai doar termina, ma duc spre Niall fara sa-i raspund lui Harry, Niall are o zbarietura pe gat, o rana care sangereaza langa ochi si ii curge sange din nas.
- Niall: O sa fiu bine! Spune in timp ce il sterg de sange cu in prosop ud...ne indreptam spre clasa eu si Niall fiindca pe Harry l-am lasat acolo dupa ce l-am sters pe Niall iar acum ranile nu se mai vad asa tare ceea ce ma bucura, ne-am luat orarul care ii plin de matematica si franceza :(, am decis ca sa merg cu fetele si Luke * da Luke, mi-a zis Anna ca a vorbit cu el si i-a explicat tot si a inteles cu greau dar da*, cu Harry nu m-am mai intalnit ai sper ca nu o s-o mai fac iar la Niall i-am cerut scuze si i-am zis ca ne intalnim maine.
***
Ohh daa! Stiu capitolul asta este foarte plictisitor dar celalalt o nu o sa fie asa! Multumesc ca m-ati inteles. Va iubesc❤❤❤
CITEȘTI
In tabara cu tocilarii
RandomAm fost trimisa de catre mama mea intr-o tabara de tocilari pentru ca practic eram una dintre ei. "Ce pot sa fac?Sa renunt la viitorul pe care l-am construit pana acum sau sa il iubesc?"