Capitolul 6

329 22 0
                                    

Cel de sus ii Harry.

***

Nu pot sa  cred ca Harry a "distrus" intalnirea pentru ca nu eram eu acolo  de  ce face asta? Nu inteleg deloc dar trebe sa-l intreb maine.

-Eu:Hmm...nu stiu ce sa zic nu-l cunosc.Ii  spun si mint din nou, nu mai pot minti atat.

-Cara: Bine, noapte buna. Spune si se pune in pat.

-Eu: Multumesc la fel Cara. Spun si ma ridic din pat si ma indrept spre dulap sa-mi i-au pijamalele, un prosop sa fac un dus si lenjeria, deschid dulapul si imi i-au pijamaua mea pufoasa  rosie cu ursulet si un prosop sa fac un dus, ma indrept spre usa sa ma duc la baie sa fac un dus si dupa sa dorm, urasc baia asta la comun cand dau sa ies deschide   intra cineva pentru o clipa cred ca ii Harry dar ii Niall.

-Niall:Hei Tessa! Spune si se indreapta spre patul sau.

-Eu: Heii Niall! Ce faci? Intreb nu stiu de ce sunt asa emotionata sa vorbesc cu el e doar Niall colegul meu de camera.

-Niall: Bine eu o sa plec incurand din camera in seara asta stau la un prieten in camera , tu?Imi spune.

-Eu: Okay, ma duc sa fac un dus scurt si dupa o sa dorm. Spun si el se duce in camera eu ma indrept pe holul pustiu la baie, din fericire nu este nimeni in baie ma bag intr-o cabina si ma dezbrac hainele de pe mine le pun intr-un colt iar pijamalele le pun pe usa de la cabina, las apa sa imi relaxeze mushi...gata dusul ma sterg rapid si ma imbrac deoarece ma luat somnul din cauza dusului:)Ma imbrac si ies din baie holul ii plin  de baieti care fluiera dupa mine eu ma pregatesc sa intru in camera, inchid usa si ma las pe ea si inchid ochi rasuflu ca nu mi-au facut ceva aia , cand deschid ochi raman masca Harry sta pe patul lui Niall si Cara doarme dusa, ce cauta aici? Ma intreb tot timpu asta ca ce face si ce vrea dar nu am raspunsuri.

-Eu: Ce cauti aici? Intreb in soapte sa nu o trezesc pe Cara.

-Harry:Am facut schimb de paturi cu Niall deoarece eu stau in camera cu iubita lui  si vreia sa stea cu ea asa ca dorm aici in seara asta. Oh nu asta mai lipsea sa dorm cu Harry la 1m de mine , o parte din mine se bucura dar nu stiu se ce si o parte este furioasa. Nu spun nimic si ma intrept spre pat imi pun alarma la 7:40 sa ma pot imbraca pana la inviorare si imi pun patura pe mine ma intorc cu spatele la Harry si inchid ochi dar nu pot dormi cand stiu ca Harry ii la  1m de mine.

-Harry:Noapte buna Tess! Imi spune in soapta.

-Eu: Multumesc la fel! Nu stiu ce sa fac sa pot dormi imi este gandul doar la Harry, oare despre ce fata era vorba cand o zis de o venit baiatul ala inainte sa spuna numele Harry, oare place pe cineva? Sa-l intreb? Fara sa vreau imi dau drumul la gura.

-Eu: Harry! Nu pot sa cred ca eu chiar il intreb asta.

-Harry: Da? Nu pot sa cred ca fac asta, in seara asta am curaj si un zambet imi apare pe fata de  la gandul acesta.

-Eu: Placi o fata cu parul blond? Il intreb o sa creada ca sunt nebuna.

-Harry: Nu, de ce? Oh nu ce o sa-i spun

-Eu: Hmm...eu...am auzit cand am trecut pe langa grupul tau ca ai spus asta...

***
Gataa capitolul, sper ca va placut, scuze pentru greseli. VA IUBESC❤❤❤

In tabara cu tocilariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum