Haydar yavaşça kapıya yaklaştı. Sezgin kızarmış gözlerle kapıyı süzmeye başladı. Kapının yer yeri delikler, kırıklar içindeydi yine de çok sağlam görünüyordu, çıplak elle veya tekme darbeleriyle kırılacak gibi değildi. Haydar'ın silahı yakından inanılmaz baskı ile duvarı parçalayabilirdi fakat bu tek bir atışta imkansız olurdu. Üst üste birçok atıştan sonra belki bir insan geçecek kadar yol açabilirdi lakin çıkan ses yüzünden kendilerini çok büyük bir tehlikeye atmış olacaklardı. Bu yüzden denemek bile sakıncalı olacaktı.
Haydar duvara iyice yaklaştı. Meşale ateşinin çıtırtısı haricinde en ufak ses bile yoktu. Nefes alırken bile aralıklı alıyorlardı. Haydar kulağını duvara dayadığında bir ses duydu. Konuşma sesi gibi değildi, aralıklı olarak artıp azalıyordu. Sesi iyice dinlediğinde bir kişinin koşturduğunu anladı. Ses giderek yaklaşıyor ve sesin şiddeti her geçen saniye artıyordu.
Sezgin hâlâ duvarı incelerken biri şiddetli bir şekilde duvara çarptı. Haydar bir anlık panikle kendisini yere atmıştı. Sezgin korkudan geri çekilmişti ama içindeki korku paniklemesi yüzünden değildi, kendilerinin bulunma olasılığı yüzünden oluşan korkuydu.
Haydar hızlı bir şekilde ayağa kalkıp duvara kulağını koydu. Bir kişi bütün gücüyle duvarı yumruklayıp bağırıyordu. "AÇILSANA LANET KAPI!! AÇIILL!!" Haydar'ın yüzü bir anda değişti, ses çok tanıdık gelmişti. "Bay B siz misiniz?" Bir anda arka tarafta sessizlik oldu. Kimse bir anlığına konuşmamıştı. Bay B'nin neden hararetle kapıyı açmak istemesi şuan için tamamen meçhuldü.
"Haydar Bey siz misiniz? Lütfen kapıyı açın o peşimde. Herkesi öldürmemiş biliyordum, şükürler olsun ki hayattasınız. Lütfen bana yardım edin." Haydar kulağını duvardan çekip konuşmaya başladı. "Sizin de yaşadığınıza sevindim Bay B fakat bu kapıyı nasıl açacağımızı bilmiyoruz. Biraz zaman verirseniz açmaya çalışacağız." Bay B titreyen sesiyle konuşmaya başladı. "Lütfen acele edin silahımı kaybettim. Beni bulmasına çok az kaldı." Sezgin ve Haydar aynı anda hızlı bir şekilde etrafı incelemeye başladı. "Tamam Bay B. Biz ararken size neler olduğunu anlatabilir misiniz ? " Bay B birkaç kez etrafına baktı bu arada Haydar ve Sezgin büyük bir incelikle kapıyı açacak şeyi aramaya başlamışlardı.
"Sezgini gözetliyordum. Her şey bir anda oldu. Bay A'nın ve Bayan C'nin bulunduğu binada bir hareketlilik gördüm. İkisinin de durumunu incelemek için yerimi terk ettim, tam yanlarına ulaştığım anda silah sesleri geldi. Geri dönecekken yerde bir birikinti gördüm. Koklamak için eğildiğimde bir şeyin bana yaklaştığını fark ettim. İnanılmaz derecede sessiz yürüyordu fakat çıkardığı çok küçük bir ses onu fark etmemi sağladı. Arkamı döndüğümde kocaman bir yaratık bana bakıyordu. Her yerinden kemikler çıkmıştı, hafif kambur, her tarafı kanlı bir vücudu vardı. Bir hızla geri çekildim, o an kanım bile donmuştu. Yüzündeki o iğrenç gülümseme hâlâ aklından çıkmıyor... Yavaşça bir elini kaldırdı. Elinde bir şey vardı fakat karanlıkta tam olarak görememiştim fakat iyice dikkatli baktığımda elinde iki şey olduğunu fark ettim. İkisi de insan başlarıydı. İkisinin de boğazından sarkan damarlardan kanlar akıyordu. Bu iğrençti. Kusmamak için kendimi zor tutarken birinin Bay A diğerinin ise sizin Amiriniz olduğunu fark ettim. O an silahımı çıkarıp ateş etmeye başladım. Kurşunlar bedenine girdikçe yüzündeki gülümseme daha fazla büyüyordu. Gözüm dönmüştü, hiç aralıksız ateş ediyordum. Ben ateş ederken binadan bir kişi daha çıktı, aynı o canavar gibi büyüktü. Bir anlığına ona baktığımda Bayan C'yi belinden çuval tutar gibi tutup götürdüğünü gördüm. Sadece iğrenç ve katı sesiyle birkaç kelime söyledi. "Ben bodrumda eğleniyor olacağım" ardından çekip gitti. Arkasından ne kadar bağırsam da ateş edemedim. Çünkü Bayan C'nin yaralanma olasılığı vardı. Bir anlığına canavarı etkisiz hale getirip kaçmayı başardım. Gelirken bir tane canavarı öldürmeyi başardım. Çok zor olsa da kafasını kopardım, bunun için silahımı kaybettim ama bunu başardım. Şimdi yanındaki canavar peşime düştü. Lütfen hızlı olun! Ayak seslerini duyabiliyorum."
Sezgin bağırarak "BULDUM!" dedi. Diğer kapılar gibi duvarın arkasına gizlenmişti. Hemen bıçakla açmak için işe koyuldular. Bu arada Bay B'nin titreyen sesindeki endişe her an artıyordu "LÜTFEN DAHA HIZLI OLUN!! ÇOK YAKLAŞTI. BENİ BULMASI AN MESELESİ." Haydar duvarı söküp attı. Duvarı çıkardığında arkasında küçük bir makaranın olduğunu gördü. Hızlıca makaranın koluna yapışıp hızlı bir şekilde çevirmeye başladı. Kapı güçlükle yukarı kalkıyordu. Bay B yerde emekleyerek içeri girmeye çalışıyordu. Sezgin Bay B'nin kollarından tutarak çekmeye başladı. Bay B terler içinde kalmıştı. "Çok teşekkür eder..." Bir anda Bay B'nin ağzından kanlar akmaya başladı. Durmadan kan kusuyordu. Sezgin bir an afalladı, ne yapacağını bilemedi. Bay B'yi daha hızlı çekti fakat ipin kopması gibi bir anda itilmiş gibi yere düştü. Önüne baktığında bedeninin yarısı parçalanmış, bağırsakları yerlerde sürtünüp parçalanmış Bay B'yi gördü. Karnının alt tarafı tamamen parçalanmış küçük et parçaları etrafa dağılmıştı. Bir kişi daha sebepsizce canından olmuştu. Bay B'nin kanı bütün zemini yasa boğmuştu. Kırmızı bir örtü Sezgin de olmak üzere bütün yeri kaplamıştı. Bay B'nin konuşacak sadece iki saniyesi olmuştu. "O... nu... kur...ta..." Sözünü tamamlayamadan gözlerindeki ışık çaresizce sönmüştü. Kendinden geriye sadece yarım bir beden kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘼Ç𝙇𝙄𝙆 Ç𝙀𝙆𝙀𝙉𝙇𝙀𝙍 (ᖽᐸᗅᖻᓿᕿ ᑤᙍᘉᘉᙍᖶ)
Mystery / ThrillerMete duygusuz bir çocuktu. Küçük yaşta ailesini kaybetmiş ve küçük kız kardeşiyle yalnız kalmıştı. Yıllar geçse de, duygularına bir türlü kavuşamadı. Acımasız dünyanın karanlığına adımını attığı anda gerçekleri görebiliyordu. Dünya, dibine kadar çür...