BÖLÜM DÜZENLENDİ.
Ses çıkarmadan odamın kapısını araladığımda etrafıma dikkatlice bakıyordum. yavaş ama sakin ve kontrolcü adımlar ile taş merdivenlerden aşağı indim.
burası kılıçhan konağıydı.
dört avlusu sekiz odası ve iki mutfağı olan bu konak kimilerine göre bir saray olabilirdi ama bana hapishaneydi.
bedenimi esir alan bir kafesti ,ruhum ise her gün gün batımına yakın kaçtığım bu kafesin ardında dağlara taşlara belki de ovalara haykırdığım özgürlüğümü arıyordu.
dış kapının kapısını açıp yan taraftaki ahıra girdiğimde benim güzeller güzeli attım benim geldiğimi anlamış olacak ki küçük bir homurtu çıkarttı.
"tamam sakin ol kızım sakin ol sevdam "dedim yellelerini okşayarak düzelttiğimde önce sevdanın eyerini sırtına koydum sonra da eyerin dizlerinde tutarak sessizce ahırdan çıkarak ürgüpün sessiz sokaklarında yol aldıktan sonra üst taraflara doğru çıktığımızda sevdana bindiğimde sevdan kişneyerek hızlıca koşmaya başladı.
özgür olmak istiyorum, özgür!
rüzgar saçlarımın içinden geçtiğinde annemin küçükken anlattığı masallardaki bir prens beni kurtarmasına inanırdım.
sonra büyüdüğümde çocuk yaştaki yaralarımın sadece yere düştüğümde kanayan dizim kadar acı veriyor olsaydı.
daha küçük iken baba dediğim ama bir kere bile bana oğlum demeyen düştüğümde beni kaldırmayan hep üveyliğimi suratıma vuran adamın annemin kocasının gerçek babam olmadığını sekiz yaşında iken öğrenmiştim.
azad kılıçhan.
benden nefret ediyordu. annemin anlattığına göre babam ve annem deliler gibi birbirlerine aşıkmışlar sonra babam asker olduğu için gittiği görevde şehit olunca o zamanlarda devlette şehit yakınlarına sahip çıkmadığında annem bana hamile tek başına ortada kalmış.
sonra azad bey çıkmış. anneme küçüklükten beri aşık olan bu adam karnında başkasının çocuğu ile annemi kabul etmiş.
ama biliyorum ki o hiç bir zaman beni kabul etmemişti. sadece anneme olan aşkı için o konakta kalmama izin veriyordu.
beni sevmezdi. beni hor görürdü ama bunu açık bir şekilde değil bakışları ile yapardı.
o konakta kaldığım sürece onun söylediklerini yapmak zorundaydım.
yalnız ağacın olduğu uçuruma geldiğimizde sevdanın kolaçanlarını ağaca bağlayarak kayalardan birine geçip oturdum.
gün daha doğmamıştı. tan vaktiydi.
ergenlik dönemime girdiğimde interseksüel olduğumu öğrendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM-MPREG+BXB
Teen FictionTAMAMLANDI. (DÜZENLENDİ) mavi kılıçhan: Üvey babası tarafından sevilmeyen sadece annesinin sevgisi ile ayakta duran interseksüel kılıçhan soyadının ve ailesinin tek varisi. zahir Şerefoğlu: babasının intikamını almaya çalışan anne ve babasız büyüy...