2.BÖLÜM BEYAZ ATLI PRENS

4.9K 239 42
                                    


BÖLÜM DÜZENLENDİ.


Sessizlik bir ölüm gibi odayı kuşatmış dururken odanın içinde sadece birbirine bakan üç adam vardı.

azad kılıçhan, zahir şerefoğlu ve serdar kılıçhan.

"ben yanlış mı duydum siz şimdi mavi ile evlenmek mi istiyorsunuz"dediğinde karşısındaki iki yıldır iş yaptığı ve güvendiği iş ortağına bakıyordu azad bey.

"aynen öyle oğlunuz maviyi biliyorum onunla evlenmek istiyorum şayet müsade ederseniz"dedi seni ve şerefini bu yeryüzünden sileyim izin ver ki anamın babam mezarında rahat uyusun  diye içinden geçirdi genç adam.

"yani siz mavinin şey olduğunu nerden biliyorsunuz"dedi serdar kılıçhan.

"daha önce onu görmüş ve araştırma yapmıştım mavi bey ile ilgili oradan biliyorum "dedi serdarın sorusunu yanıtlarken.

başını sallayan adam abisine döndüğünde azad bey başını sallayarak.

"tamam ama bir ricam olacak sadece bir nikah ile düğün falan istemiyorum ondan sonra nereye gidersiniz siz bilirsiniz "diyen azadın cevabı açıkçası zahiri şaşırttı.

bir baba evladını mal verirmiş gibi davranır mı bu interseksüel biri olsa bile fakat fazla düşünmeden kabul etti zahir.

ama genç adamın planlarından habersiz azad bey karısı elzem hanımı çağırıp mavinin nufüs cüzdanını ve bir kaç evrak istedi.

elzem hanım evrakları getirdiğinde azad bey karısına her şeyi anlattığında önce şaşırdı sonra da bir şey demeden odadan çıktığında azad bey evrakları karşısındaki genç adama verdi.

"kimsenin bu evlilikten haberi olmayacak zahir bey "dediğinde zahir başını salladı.

el sıkıştıktan sonra konaktan ayrılan zahir intikamı için her şey hazırdı.

artık kılıçhan soyadı ürgüpte bir kara leke gibi etrafa dağılacaktı.

MAVİ KILIÇHAN.

annemin söyledikleri ile odamda bir ileri bir geri volta atarken tırnaklarımı kemiriyordum.

zahir şerefoğlu. azad beyin iş ortağı ve benimle evlenmek isteyen bu yabancı adam.

"ben onunla evlenmek istemiyorum anne "dediğimde annem bana üzgün bakışlar atıyordu.

"baban bir kere karar verdi mavi hem böyle daha hayırlı olmaz mı "dediğinde delirmek üzereydim.

"adamı tanımıyorum anne hem neden ben nerden görmüş te istiyor beni "dediğimde annem kolumu tutarak yanına oturturdu.

"bak güzel oğlum belki bu senin için bir fırsattır sen demiyor muydun ben bu konakta boğuluyorum diye kocan ile özgür istediğin hayatı yaşarsın zahir her şeyi olan bir adam "dediğinde sustum.

İNTİKAM-MPREG+BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin