Merhaba arkadaşlar işte buradayız.mavi ve zahirin hikayesi kaldığı yerden devam ediyor.
Umut etmeye,haykırmaya daha fazla sevmeye ve bu sadece hiç bir zaman umudunu kaybetme yeniler gelsin bu bölüm.Haykırış
Karanlık bir okyanusun içindeydim sanki,ne tarafa baksam derin birer kuytu.
Çırpınmaya nefes almaya çalışıyordum.Ruhum sanki nefes alıyormuş gibi karanlık okyanusta hareket ederken içimdeki bütün kederi haykırsam sesimi duyar mı bu derin okyanus,geçmiş gözyaşlarımı geri verir mi hak edilmeyen bu kaderin oyunundan?
Ve mekan yer değiştirdi.bu sefer bir uçurumun dibinde yedim.burası yalnız ağaçın dibindeki uçurum benim her tan vaktinde kaçarak özgürlüğümü hissettiğim yerdi.
Zaman öyle acımasızdı ki en mutlu olduğunuz anıları başınıza yıkarak bir felakete çevirebilirdi.
Uçurum dibinde bir salıncak vardı.bu salıncak zahirin benim için göğe kurduğu salıncaktı.
Adımlarım salıncağın yanında biterken sanki bedenimi ben kontrol edemiyordum.
Salıncağa binerek yavaş bir şekilde salanırken ılık bir meltem saçlarımı uçusturuken birden salanmam hızlanıdığında korku bedenimi ele geçirmişti.
Sakin olmalıydım.daha hızlı salanırken bir ses vadinin içinde yankılandı.
"Mavi geri dön"dedi bir erkek sesi.salıncak daha hızlı salandı.
Salıncağa bağlı keşanlar rüzgarda uçuşurken aynı ses bir daha yankılandı.
"Maviiii,sensiz olamam bırakmam maviii umudum"dedi aynı ses ve ipleri sıkıca tutmuş ellerim yavaşça cözülürken salıncak daha da hızlı sallandı.bir haykırış,bir çığlık ve boşluğa savruldum.
Derin bir nefes alarak gözlerim birden açılırken üstünde yaptığım beyaz sedye hastanede olduğumu kanıtlarken,gözlerimi odanın içinde bana bakan erkek doktor olduğunu tahmin ettiğim adam ve yanına bir kadın hemşire vardı.
Tabi bana bakarak tebessüm eden zahir Şerefoğlu.ben yanlış mı görüyorum zahirin gözleri ağlamaktan kırmızı mı olmuştu.
Diğerlerinde bir yanma hissi vardı.boğazım kurumuştu.
Dudaklarımdan dökülen tek kelime.
"Su "idi.sesim fısıltılı ćıkmıstı fakat zahir sanki beni duymuş olacak ki komodinin üzerindek sürahide ki suyu bir bardağa doldurarak yavaş hareket ile bardağı dudaklarıma yaslarken kana kana su içtim.
Bardağı dudaklarımdan çekerek komodinin üzerine bıraktı.gözleri ile iyi olup olmadığıma bakıyordu.
"Mavi"dedi yutkundu.gözlerime baktığında gözlerimi kaçırarak başımı yana çevirdim.
Yüzünü görmek istemiyordum.onu burada görmek istemiyordum.
Yaşatığı acı yetmiyor muydu?daha fazla ne istiyordu benden?
"Git buradan.git "dedim gözlerimi pencereden ayırmadan.
Bana doğru yaklaştığını hissettim.fakst tepki vermedim.
Derin bir nefes aldığını işittim.yatağın kenarına oturduğunda hala gözlerim penceredeydi.
"Sen kazandın ama şunu unutma seni bırakmam ailene rağmen seni yeniden kazanacağım "dedi.
"Bana bakmayacak mısın ?"dedi.bakmadım.o da ısrar etmeden çıkıp gitti.
Gözlerimi boş hastane odasında dolaştırdığımda hemen teyzeme haber vermeliydim.
Tam ayağa kalkıyordum ki kapı açıldı.içeriye zahir girdi.
Az önce gitmemişti bu adam?
"Ne işin var senin burada ?"dedim kaşlarımı çatarak.gözlerime çok anlamlı bakıyordu.
"Hastane taburcu işlemleri tamam seni evine ben bırakacağım "dediğinde tam itiraz edecektim ki arkasına dönerek kapıyı açarak çıktığında omuzlarımı düşürdüm.
Derin bir nefes vererek ayağa kalktım.biraz ağrım vardı ama iyiydim.
Hastane odasından çıktığımda zahir kapıda bekliyordu beni.
Birlikte hastaneden çıkarak arabaya bindik.
Arabayı teyzemin konağın önünde durduğunda gözlerimi camda sabit tutuyordum.
Elimi kapının koluna yerleştirdim tam açıyordum ki bileğimi tutan el ile zahire döndüm.
"Seni şimdilik burada bırakıyorum ama senin peşini bırakmam mavi sen benim tek varlığımsın"dediğinde öfke ile bileğimi elinden kurtararak.
"Ben senin hiç bir şeyin değilim bir daha karşıma çıkma"dedim arabanın kapısını açarak indiğimde arkamda keyifli bir ses ile
"Bu imkansız"dediğini duydum.
Konağın kapısını açtığımda son kez ona baktığımda göz kırparak arabayı çalıştırarak gittiğinde içimde tutugum nefesi bıraktım.
Ben bunu istemiyordum mu neden şimdi içimde huzursuzluk vardı?
💙💙💙💙💙💙💙💙
Bence mavi ne istediğini bilmiyor demi?neyse bölüm hakında ne düşünüyorsunuz?
Bol yorum yapmayı unutmayın arkadaşlar.
Sizleri seven yazarınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM-MPREG+BXB
Teen FictionTAMAMLANDI. (DÜZENLENDİ) mavi kılıçhan: Üvey babası tarafından sevilmeyen sadece annesinin sevgisi ile ayakta duran interseksüel kılıçhan soyadının ve ailesinin tek varisi. zahir Şerefoğlu: babasının intikamını almaya çalışan anne ve babasız büyüy...