Slm arkadaşlar ben geldim.mavi ve zahirin hikayesi daha bitmiş değil...
Sizlere bir süprizim olacak umarım beğenirsiniz iyi okumalar ❤️
Parmak izleri
2 yıl sonra....
Gözlerimi siyah camdan dışarı çevirdiğimde gülümsedim.gülümsedi.
İçimde bir bahar vardı.yüregimde kabuk tutmuş yaralar iyleşmişti onunla.
"Baba ne zaman gideceiz "dedi yeşil gözlerini bana dikerken onu kucağıma oturtularak yanağını öptüm.
"Biraz sonra gideceğiz hem sen ilaçlarını içtin mı?"dedim gözlerini kaçırdığında karnını gıdikladigimda gülmeye başladı.
Miran benim biricik oğlum iki yıl önce onu dünyaya getirdiğimde sanki yaşadığım her şeye değer mış gibi hissettiriyordu.
Çok güzel bir çocuktu,yaşıtlarına göre üstün zekaya sahip bir çocuktu.
"Birazdan uçak kalkacak "dedi yanımıza gelen Bekir abi ile birlikte uçağa doğru gittik.
Beni hiç yalnız bırakmamıştı.o olmasaydı ne yapardım hiç bilmiyordum.
Şimdi iki yıl sonra Türkiye ye geri dönüyordum.londrada olduğumuz süreçte annem ve diğer aile üyeleri her şeyi öğrenmiş ama hiç bir şey yapamamışlardı.
Bu da zahirin dediğini doğruluyordu.o öldürmüştü.
Tabi artık ödestiler çünkü beni mahvetiler fakat zahire bir teşekkür borcum vardı.
Hayır iki teşekkür borcum vardı.bitincisi,beni güçlendirdiği için ikincisi ise bu güzel çocuk için.
Bir kaç saat sonra uçak indiğimizde önce bir restoranta yemek yedikten sonra Nevşehir uçağına bindik.
Miran...tarif edemeyeceğim kadar çok tatlı güzel mükemel bir çocuktu.onu çok seviyordum.
Siyah saçları babası gibi yeşil gözleri vardı.beyaz tenli hafif çekik gözleri ile yakışıklı bir çocuktu benim oğlum.
Konağa doğru giderken içimde bir ses tuhaf bir şeylerin olacağını söylüyordu.
Yediverenler....böyle başlamıştı onunla hikayemiz.
Kalbim gögüsümün altında çarparken arabanın önünde dimdik duran adam ile gözlerimi kapattım.
Bekir abi aşağı indiğinde Mira'nın elimi tutarak öptüm.
"Sen burda uslu uslu otur babacım ben hemen geliyorum"dedim gülümseyerek.
"O abi kim baba?"dedi gözlerimi zahire çevirdiğimde arabanın içinde mirana ve bana bakıyordu.
Birden zahirin arabasından adamlar çıkarak Bekir abiyi etkisiz hale getirdiklerinde Arabın kapısını açan zahire nefret dolu bakışlar atıyordum.
"Nihayet sizi alabildim bu itin elinden "dediğinde ben çırpınırken Miran ağlıyordu.
"Babaaaaa"Miranın bağırdı ile zahiri iteklerken belime doladığı kolları sıklaştı.
"Artık sizi benden kimse alamaz sevgilim "dedi son gördüğüm şey ise karanlık.
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Biraz kısa oldu ama çerezlik diyelim diğer bölüm dsha uzun olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM-MPREG+BXB
Teen FictionTAMAMLANDI. (DÜZENLENDİ) mavi kılıçhan: Üvey babası tarafından sevilmeyen sadece annesinin sevgisi ile ayakta duran interseksüel kılıçhan soyadının ve ailesinin tek varisi. zahir Şerefoğlu: babasının intikamını almaya çalışan anne ve babasız büyüy...