Selam zahir ve maviyi ve aramıza katılan miranı özlediniz mi?
O zaman bölüme koşun arkadaşlar!
İyi okumalar ⭐
Aşk
Duygular mantığa ihanet hisler ise kardeştir.insanın en acı halı kendisinim içine düştüğü bataklığa yeniden isteyerek batması değilmidir?
Gözlerim açıyordu.kucağımda uyuyan oğlumun saçları öperek biraz daha daha sarıldım.
Zahir bizi modern bir konağa getirmişti.büyük bir odanın içinde yatağın üstünde oturmuş oğlum bana sarılarak uykuya dalarken sabaha kadar gözümü uyku girmemişti.
Yemek yemiştik fakat ben burada kalmak istemiyordum.biraz sonra kapı açıldığında içeri zahir girdi.
Elinde bir yemek tepsisi vardı.tepsiyi komodinin üstüne koyarak yatağın kenarına oturduğunda ona kaslarım çatık bir şekilde bakıyordum.
O ise kucağındaki mirana bakıyordu.
"İlk yürüdüğünde çocuk parkında kaydıraktan kayarak yer düşmüştü"dediğinde kaslarım yumuşadı.ama bunu nerden biliyordu.
"İlk sana baba dediğinde bir restoranta oturuyorsunuz"dediğinde işler ilginç hale gelmişti.ben ona anlamayan gözler ile bakarken gözlerini miranda çekerek bana baktı.
"Sizi hiç bırakmadım.gittiniz peşinizden geldim fakat karşına çıkamazdım yine kaçardın bende sizi izledim her anınızı sizinleydim ama dokunamıyordum yanınıza gelemiyordum hep uzaktan"dedi gözünden bir damla yaş düşerken.
Derin bir nefes alarak gözyaşını silerek gülümsedi.
"Ben gideyim.yemeğini yemeyi unutma "dediğinde kalbim neden bu kadar çabuk ısınıyordu.
Bu sefer yapmamıştı.bırakmamıştı.gözlerimi kapattığımda yüreğim amansız Bir hareket ederken derin bir nefes alarak miranı yatağa bırakarak tepsiyi kendime çektim.
Yemeği yedikten sonra oğlumun üstünü örterek dışarı çıktığımda zahir taş korkuluklara yaşlanmış bir şekilde Nevşehir'in manzarasını izliyordu.
Yanına gittiğimde gözlerini n
Bana çevirdi.gözlerinde hüzün,pişmanlık keder vardı.Zaman öyle bir azap ki nerden nnereye gideceğimizi şaşırıyorduk.
Hava biraz soğudunda zahir çeketini omuzlarıma bırakırken derin bir nefes aldı bana bakarak.
Konuşmuyordu.sesizlik hüküm sürerken
Bir adım geriye gittiğimde birden takılarak yere düşecektim ki zahir kolumu tutunca onu kendime çekerek.
Ben üste zahir alta yere düştük. Gözlerime uzun bir şekilde bakarken kendimi şaşırtacak bir şey yaparak zahiri öptüm.
Dudaklarında dudaklarıma yaşlı dururken derin bir nefes alarak dudaklarını kıkırdağı.ve yerlerimizi değiştirerek başımı eli ile yaslayarak beni öptüğünü karşılık verdim.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Aşk her zaman kazanır gençler.dedim artık bunlar mutsuz olmasın demi bende kavuşturdum garibsnları hsjsjdkfjfjf
Bol yorum yapmayı unutmayın aman diyeyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM-MPREG+BXB
Teen FictionTAMAMLANDI. (DÜZENLENDİ) mavi kılıçhan: Üvey babası tarafından sevilmeyen sadece annesinin sevgisi ile ayakta duran interseksüel kılıçhan soyadının ve ailesinin tek varisi. zahir Şerefoğlu: babasının intikamını almaya çalışan anne ve babasız büyüy...