3.BÖLÜM KALPTEKİ ATEŞ

4.5K 240 26
                                    

Bana dolan gözler ile bakan anneme sarıldığımda beni sımsıkı kucakladı.

"mavi annem "dediğinde bende ona sımsıkı sarıldım. onu çök özleyecektim hiç gitmek istemiyordum.

"anne "diye ağlayan bir ses ile anneme baktığımda benden ayrıldı.

"Ağlama çok mutlu olacaksın özgürsün artık "dediğinde başımı salladım.

Bu konaktan gidiyordum yeni bir hayat kurmak için fakat ne kadar kötü anılarım olsa da bu konağı özleyecektim.

Annem ile birlikte odadan çıktığımızda taş merdivenlerden aşağı indik.

Avlunu ortasında gördüğüm beden ile kalbimde küçük bir çarpıntı olunca gözlerimi damatlık içindeki zahirden alamadım

Ona yaklaştığımda bana bakıyordu. elimi avuçlarına hapsettiğinde kalbim bir serçe kuşu misali çarpıyordu.

daha önce hiç sevgilim olmamıştı ki benim daha önce beni annemden başka seven kişi olmamıştı.

üvey babam bize yaklaşarak bana bakmadan direk zahire bakıp "Allah mesut etsin "dediğinde gözlerimi yere indirdim.

ne olurdu ki beni sevseydin çok mu zor yetim bir çocuğa şefkat göstermek.

ben yıllarca yetimliğimin yüzüme vurulmasının acısı çektim.

ağladığım geceleri saysam nefesim yetmezdi. yüreğim kırgın bir çocuğun gözyaşları ile doluydu.

sevgiyi annemde öğrendim ama hep bir yanım yarım kaldı çünkü bir babam yoktu.

bana güçlü olmayı öğretecek düştüğümde elimden tutup kaldıracak bana şevkat gösterecek ne bir babam vardı ne de abim.

ben hep baba tarafımın yarım kalmış çocukluğunu yaşayan bir genç olacaktım.

konaktan ayrıldığımızda arabaya binerken annem gözler dolu doluydu. ona tebessüm ederek baktığımda gözyaşlarını benden gizleyerek gülümsedi.

araba konaktan uzaklaştığında önüme döndüm.

yıllardır hayal ettiğim şey olmuştu. kafesimden uçan bir kuş gibi özgürdüm.

derin bir nefes aldığımda "iyi misin "diye soran zahire bakıp gülümsedim.

"iyiyim "dediğimde başını salladı. "iyi ol sen "dediğinde ona bakıp gülümsedim.

akşam olduğunda hala yoldaydık sonra birden araba durduğunda zahir arabadan inerek arabanın tekerliklerine bakıp bir kaç küfür mırıldandı.

arabadan indiğimde her yer düz araziden ibaret bir yerdeydik. sadece tahta bir kulübe tek vardı.

"ne oldu "diye sorduğumda "tekerlikler patlamış "dediğinde "ne yapacağız "dedim. ilerdeki kulübeye bakıp elimi tutarak oraya götürünce "gece buradan geçireceğiz "dedi kapının önüne geldiğimizde kapıyı bir kaç kere açmaya çalıştı açılmayınca kapının kolunu kırınca şaşkınca ona baktım.

"dışarıda kalmazdık "dedi içeri girdiğimizde bir şömine birkaç yastık ve yorgan bir de gaz lambası vardı ama her yer karanlıktı.

zahir gaz lambasını yaktığında içeri loş bir ışık ile aydınlanmaya başladı. yorganları yere serdiğimde yanıma gelen zahire bakınca elimi tutuğunda yüzüme yaklaştı. nefesim kalbimde durmuştu sanki.

dudaklarımı dudaklarına bastırdığında önce bedenim sonra da ruhum alev aldı kalbim yüreğimde bir ışık gibi yanıp sönmeye başladı.


sabah gözlerimi açtığımda yanımda zahir yoktu. etrafa baktığımda içerde yoktu üstüme çıkartığım gömleği giydiğimde altımda siyah boxerim vardı. gömleğin etek kısmı büyük olduğu için vücudumun içinde kayboluyordu.

dışarı çıktığımda zahir kapının önündeydi. yanına gittiğimde "günaydın "dedim gülümseyerek ama bana bakarken yüzü ifadesizdi.

"zahir ne oldu "dediğimde "çok şey oldu "dediğinde anlamayarak ona bakınca "bu oyun bitti "dediğinde ona anlamayarak baktım.

"ne oyunu "dediğimde bana gülümsedi ama bu gülümseme hiç masum değildi.

"seninle sahte bir nikah ile evlendim baban olacak o adamdan intikamımı almak için böyle bir oyun kurdum ve sizde bu oyuna geldiniz "dediğinde kulağım sağır oldu yüreğime bir ateş düştü. ruhum alev alev yanmaya başladı.

"zahir "dediğimde gözümden bir damla yaş düşerken arkasını dönüp giderken "zahir "dedim önüne geçtiğim "yapma gitme yalan söylüyorum de ne olur şaka yaptım de "dediğinde yüzü kinle gölgelendi.

"sen bir intikamın piyonuydun BİTTİ "dediğinde dizlerim bedenimi taşıyamadan çöktüğünde gözlerimden yaşlar geliyordu.

"zahir "diye bağırdığımda içim cehennem yeriydi kalbim kor alevlere esir düşmüştü.

"Allah şahidim olsun bu yaptığını unutmayacağım sana da unutmayacağım "diye bağırdığımda gözlerim ağlamaktan acıyordu ama o durmadı gitti ve ben öldüm.


******************************************************************

YORUMLARINIZI ALAYIM. LÜTFEN YORUM YAPIN.



İNTİKAM-MPREG+BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin