Merhaba arkadaşlar...Mavi zahir ve miranı özlediğinizi düşünüyorum aslında bende onları özlüyorum ara sıra sizlere böyle özel bölümler ile geleceğim umarım beğenirsiniz.
O zaman umudum hep içimizde yüreğimizde olmak dileği ile.
Mutluluk gözyaşları matemi
Tutsan kalbimden ellerim seni arıyorken....
Öpsen yanağımda tadarmisin senin için akan yaşlarımıZahir:mavi nerdesin maviiii güzel sevgilim?
Mavi:bul beni ne olursun bul beni kayboldum.
Zahir;bulurum yine tıpkı seni yeniden kazandığım gibi yine bulurum seni....ama pusulam yok yüreğimin pusulası kırıldı.
Gözlerimi gelen mesaj ile gülümserken Miran ile saklandığımız yerden bekliyorduk zahirin bizi bulmasını.
Miran sabah erken saatlerinde bizi uyandırmış ardında saklambaç oynamak için başımızda durarak beklediğinde onu kıramsmistik.
Şimdi ise Miran ile saklanırken zahir konağın içinde bizi bulmaya çalışıyordu.
Gözlerimi oğluma çevirdiğimde elini dudakları ile örtmüş birlikte kikirdiyordu.
Saçlarını öperek öptüğümde derin bir nefes alarak beklemeye başladık.
"Baba bizi bulacak "dediğinde gülümsedim.bulsun istiyordum.hrp bulurdu bizi gözleri kapalı olsa bile bulurdu.
Çünkü gözleri ile değil kalbi ile bizi buluyordu.
Kalp atışlarımızın sesiydi.yüreğimdeki sesler onun ile birlikte atıyordu.
Dolabın kapısı yavaşça açılırken onun yüzünü gördüm.zahir bizi gülümsüyordu.önce miranı sonrada beni belimden tutarak dolaptan çıkarttığında gülümsedim.
"Buldun bizi "yanağımı öperek bana sarılırken
"Hep bulurum sizi siz ben nefesimsiniz insan nefesinde vazgeçer mi "dedi oğlumuza sarılırken.
"Babalarım bu akşam film izleyelim "dediğinde onu onayladık.
Miranı kıramazxık.o bizim hayatımızdı.umudumuz yaşamımızı.
Akşam vakti olunca bir animasyon filmi avluda Mira'nın film seti sayesinde izlerken üstümüze örtüğü bataniyeler ile birlikte izlerken.
Miran uyuya kaldığında gözlerimi zahire çevirdim.zahir bana bakıyordu.
"Miranı odasına götüreyim"dedi miranı kucaklayarak odasına götürürken derin nefes alarak gözlerimi Nevşehir'in manzarasına çevirdim.bana sıkı sarılan Miran ile birlikte meltem eserken dudaklarımı yanağına bastırdım.
"Seni çok seviyorum nefesim,ruhum biricik sevgilim "dedi
Aşk masalı masal değilmiş bunu zahir ile birlikte öğrendim.
"Masal kadar güzel rüyalar kadar imkansız birini sevdim o da beni sevdi...beni seçtiğin için teşekkür ederim sevgilim"dedi.dudaklarımızı buluşturduğumda mutlu sonlar imkansız değilmiş bunu anlamıştım.
Benim mucizem gerçekleşmişti.sıra dilek dileyen diğer mucizevi aşklarda...
💯💯💯💯💯.
Bol yorum ve oy bekliyorum en sevdiğiniz hercai sahnesini yazmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM-MPREG+BXB
Teen FictionTAMAMLANDI. (DÜZENLENDİ) mavi kılıçhan: Üvey babası tarafından sevilmeyen sadece annesinin sevgisi ile ayakta duran interseksüel kılıçhan soyadının ve ailesinin tek varisi. zahir Şerefoğlu: babasının intikamını almaya çalışan anne ve babasız büyüy...