12.BÖLÜM YEDİVEREN

2.5K 109 7
                                    


Merhaba arkadaşlar bizler geldik.mavi ve zahir...
Harika bir bölüm olacak çünkü kurguya uygun şarkılar dinliyor onları içinde yaşatmaya var etmeye çalışıyorum.

Evet yorum ve oylarınızı bekliyorum.

Yediveren

Bir peri masalı gibi başlamıştı hikayemiz.gerçek gibiydi halbu ki beni içine atacak kör alevin kendisiymiş meğersem.

Ben babamın beni tutsak etmeye çalışmasına rağmen özgür kaldı ruhum ile kafesi paramparça etmiştim.

Ama bana ait olmayan bir geçmiş beni paramparça edeceğini nerden bilebilirdim ki!

Bir çocuğun ruhu bir adamın intikamı yüzünden hayata karşı küstü.

Belki de öldü.kaçmak istiyordum.sonsuza kadar uzaklara kaçmak istiyordum.

Kimse beni bulamasın. Çok şey mi istiyordum?

Sadece özgür olmak,içimdeki bu açık yarayı zaman ile sarmak istiyordum.

Belki bir umut kapanırdı.fakat daha fazla kanamzdı.ama biliyorum ki izi kalırdı.

Ruhumda bir adamın intikam izleri vardı.

Gökyüzündeki dolunay şanlı Urfa'a aydınlık olurken keşke bu yüreğime ,kaybolmuş bu zihnime de aydınlık olsaydı.

Zahir hava alalım diye konağın en yüksek avlusuna çıkartmış urfayı seyrederken.

Gözlerimi sabahtan beri oturan ve bana bakan zahir e çekerek derin bir nefes aldım.

Bırakmıyordu.kaçamıyordum.ve bu çok berbat bir hisstti.

Özgürlüğüm bir adamın elinde olması en berbatı da o adam sizi paramparça etmiş bir adam ise...

"Seni hiç bir zaman sevmeyeceğim,sana hiç bir zaman güvenmeyeceğim hatta sana rağmen mutlu bir ile ev-"sözümü kesen sehpanın üzerindeki cam bardağını duvara fırlatması oldu.

"Bu asla olmayacak.seni kimse benden alamaz "dedi ayağa kalkarak.

"Buna inanıyor musun gerçekten?kurtulacağım "dedim sesimi yükselterek.

"Bu Urfa şahidim olsun ki zahir Şerefoğlu kurtulacağım sana rağmen bu intikamınıza rağmen mutlu olacam"dedim bağırarak.

Delirmiş gibi ellerini saçlarını arasından geçirirken onu kızdırmak için daha yüksek bir ses ile.

"Allah şahidim olsun beni seven biri ile "dudaklarıma kapan eli ile cümlem tamamlayamadan simsiyah gözlerine bakıyordum.

"Buna asla müsade etmem sen benimsin sadece benim"dediğinde içimdeki öfke kendini gösterirken elini iterek.

"Sen kaybettin zahir şerefoğlu.tutmayacağın bir sözü verirken kaybetmeye mahkum oldun"dedim birden gözlerim dolarken.

Birbirimizi günden güne acımasızca parçalıyorduk.

O geçmişin öfkesini,ben ise bana yaptıklarının bedelini...

"İçimde cenneti yaşatırken cehennem oldun."dedim sesimi yükselterek.

Gözlerinde pişmanlık vardı.acı çekiyordu.yaralıydı.ama çocuk daha yaralıydı.

Adam öfkeliydi.ama çocuk daha çok öfkeliydi.

Sevda denen duygu baharı hissettirken ben kapkara bir kış ile o mevsimin içinde kaldım.

"Affetme beni bende kendimi affetmiyorum ama seni bırakamam seni öldürürler.seni benden almalarına izin veremem."dedi.içimdeki öfke katlanırken.

"Beni o uçuruma sen ittim"diye bağırdım.içimdeki öfke ve bu berbat ağlama hissi o kadar ağırdı ki artık dayanamıyordum.

Gözyaşlarım benden bağımsız akarken zahir bana doğru yaklaşırken onu itiyordum.

"İntikamın bizi bitirdi.neden neden ?"diye bağırdım.

"Karıncayı incitmeye korkan ben Allahım neden ben?"diye bağırdım gökyüzüne.

Zahir bana sarılmaya çalıştı fakat o u ittim.ama bir işe yaramıyordu.

Aşağıya doğru baktığımda zihnim içi deki bütün acılara son vermek için komut verdi.

Ve ben ilk kez kalbimi değilde zihninin sözünü dinleyerek kollarımı açtığımda zahir Şerefoğlu affaladı.

Bir adım geriye giderek bedenimi özgür bıraktım geriye doğru. tam kurtuldum derken kolumu tutan nefret ettiğim o gözlere baktığımda kolumu ondan çektim. "bırak beni "dediğimde "sen delirmişsin "dediğinde güldüm "sizin yüzünüzde hepsi senin yüzünden "dediğimde bana bakmadı. derin bir nefes alarak gözümden bir damla yaş düşerken merdivenlere doğru gittiğimde "mavi "diyen zahire baktığımda "yapma "dediğimde acı bir şekilde gülümsedim önüme döndüm ayağım burkulunca elimi trabzanlara koyacaktım ki dengemi kaybederek merdivenlerden aşağı doğru yuvarlanmaya başladığımda "mavviiiii "diye bağıran ses bedenimde acı vardı.

💔💔💔💔💔💔💔💔

Afedin beni bende böyle olmasını istemezdim ama malesef ne kadar kurtulmaya çalışırsa çalışsın kendini hep bu sonun içinde buluyor ama elbet bir gün kurtulacak peki o zaman ne olacak ?

Bol yorum ve oylarınızı eksik etmeyin arkadaşlar .

Sizleri mavi zahirle yeni bölümde buluşmak dileği ile.

İNTİKAM-MPREG+BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin