#teoman-bana öyle bakma.
Aşk ve tutsak.
Güneş ılık yüzünü göstererek tepelerin ardından doğarken ezan sesi şanlıurfayı yeni bir sabaha uyandırıyordu.
Gözlerimi bir an bile kırpmadan güneşin doğuşunu izliyordum.
Yine aynı sabahtı.yine güneş doğmuştu ama neden yüreğim bu kadar fazla acı çekiyordu?
Unutmam gerekiyordu.bu yüzden buraya gelmiştim,ama bu yüreğimdeki yara izin vermiyordu.
Her sabah yeniden sızlıyor kendine belli ediyordu.İçimdeki Can parçaları içime batıyordu.kalbim sank atmıyor öylece zamanı durdurmuş etrafı izliyordum.
Derin bir nefes alarak sabaha kadar uyumadığım ve küçük terastaki avlunun içindeki divanda oturmuş şanlı Urfa'nın gecesini izliyordum.
Ayağa kalktığımda hafiften ayağım uyuşmuştu.bir kaç adım atarak aşağıdaki merdivenleri kullanarak mutfağa geçtiğinde evin çalışanı nur teyze namazını kılıyordu.
Kenardaki altı kişilik masaya oturarak onu izledim.
Beyaz ismi gibi nur bir yüzü kısa boylu hafif orta kilolu fakat tatlı sevecen bir kadındı.
Namazı bitirdikten sonra bana gülümseyerek."Günaydın paşam,sen uyumadın mı?"secdadeyi kenardaki koltuğa bırakarak.
"Uykum yoktu."dedim yalan söyleyerek çünkü o da biliyordu yalan söylediğimi.
Elini sol tarafıma koyarak hafifçe okşadı."Emin ol bu yürek zamanla olmasada bir süre sonra kabuk tutacak ve tutuğu kabuk Düşecek fakat izleri kalsada eskisi gibi olmayacaksın paşam onun için kötü insanlar için yüreğinde aklınıda yorma güzel evladım"dedi buruk bir tebessüm ile karşılık verirken.
Buraya teyzemlerimin yanına geldiğim zaman dilimi iki hafta oluyordu,ve teyzem her şeyi annemden duyduğu için pek bir sorun olmamıştı.
Teyzemin kocası şanlıurfanın aşiret ağalarından azrak ağa teyzemden aldığı haberle diğer insanlar gibi yapmamış aksine bunu anlayışla kabul etmişti.Adam gibi adamdı vesselam.
"Ev halkı uyanmadan ben sofrayı hazırlayayım"nur teyze tezgahın başına geçtiğinde buradaki insanların bu kadar sıcak kanlı olması beni mutlu etmişti.Teyzemin çocukları yoktu sadece bir oğluları vardı o da ünv.okumak için istanbuldaydı.
Bu hafta içinde geleceğini söylemişti teyzem.Bir kaç saat öylece boşluğa bakarak durduğunda içeriye teyzem Hatice girdi.
"Günaydın nur teyze günaydın paşam "dedi yanağımı öperek.
Aynı şekilde karşılık verdiğimde bir kaç dakika sonra herkes sofraya oturarak kahvaltı faslından sonra nur teyzeye yardım ederek sofrayı kaldırdığımızda eniştem işe gitmişti.Sonuçta kaya bey holding zincirin sahibi ve başkanıydı.
Teyzem alış verişe gireceğini söylediğinde gitmek istemediğimi söylesemde evde tıklmayacağımı biraz değişikli olur diye şoför Mahmut abiye arabayı hazırlamasını söylerken üstüme siyah pantolon beyaz sweat giydikten sonra aşağıya inerek arabaya bindik.
Teyzem ile birlikte mağzaları dolaşıyoduk.
Kadın resmen alışveriş delisi çıkmıştı.
İçimde bir ürperti geçerken arkama baktığımda onu gördüm.
Zahir Şerefoğlu.
Bana bakıyordu ama onun burada ne işi vardı. beynim sanki durmuştu.
Yüreğimdeki sızı kendini belli ederken derin nefes almaya çalışarak
"Teyzem benim hava almam lazım ben konağa gelirim akşam görüşürüz"dedim teyzemin bir şey söylemesine izin vermeden mağazadan koşarak çıkarak kendimi Şamlı urfanın sokaklarına attım."Mavi "onun sesi ile daha hızlı koşarken onun da koşutuğunu işittim.
"Mavi dur"hayır bu sefer olmayacaktı.adımlarımı hızlandırım.
Sağ taraftaki sokağa geçerek daha hızlı koşmaya başladım.
"Mavi dur"sesi Urfanın sokaklarında yankılanıyordu ama bu sefer olamazdı.
İzin veremezdim.
Nefesim tükenen kadar koşarak yol ayrımında ki başka bir sokağa saparak kendimi duvara yaslayarak kendimi gizledim.Bir kaç saniye öyle bekledikten sonra tam gideceksen kolumdan tutularak sırtım duvara değerken onun kokusunu aldım.
"Buldum seni"dedi nefesi yüzüme değerken.gözlerine baktığımda yüreğim acıdı.
Ona değil, kendime acıdım.
"Hiç aramadın ki bulasın"sesim titremiyordu.
Gözlerime baktığında gözlerimi kapattı
"Bana öyle bakma "dedi acı çeken bir ses ile.ama ben bakmaya devam ettim.
"bana bu kadar acıyı yaşattıktan sonra nasıl bakayım sana "dedim onu ittim.
Gözlerini açtığında mavi irisleri belirgindi.
"Ben bu gözlerde cennetti bulmuştum meğersem beni yakacak cehennemiş"dedim onu itekleyerek.
"Mavi...ben "dedi.anlamıştım.özür dileyemeye çalışıyordu fakat bunu bile gururu ele vermiyordu.
Zaten boşa bir çabaydı.onun özür dilemesi yüreğimdeki acıyı dindiremezdi.
"özür dilerim "dediğinde histerik bir şekilde güldüm.
"Dileme,seni asla affetmeyeceğim bırak artık peşimi istediğini aldın daha ne istiyorsun benden*dedim sert bir şekilde onu iteklediğimde bir kaç adım geriye gitti.
"Senin aşkın beni kendime tutsak bıraktı"sesi kısıktı ama duyabilmiştim.
*******
Merhaba arkadaşlar yeni bölüm geldi bol yorum yapmayı unutmayın arkadaşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM-MPREG+BXB
Teen FictionTAMAMLANDI. (DÜZENLENDİ) mavi kılıçhan: Üvey babası tarafından sevilmeyen sadece annesinin sevgisi ile ayakta duran interseksüel kılıçhan soyadının ve ailesinin tek varisi. zahir Şerefoğlu: babasının intikamını almaya çalışan anne ve babasız büyüy...