bölüm 3

748 34 7
                                    

Luna sessizce gözlerini açtı. Karşısında duran beyaz önlüklü adam konuşmaya başladı.

"Gözlerini açtı. Merhaba Luna. Ben doktor Jackson Bill . Şu anda hastanedesiniz. İntihar etmeye kalkıştığınız için polisler ifadenizi almak istediler. Ama yeterince yorgunsunuz. 3 gündür burdasınız. Bir gün daha kaldığınız taktirde gidebilirsiniz. İyi günler"

Luna uzaklaşan doktorun arkasından baktı. Ne yani ölmemişmiydi. Lanet olsun diye iç geçirdi Luna. Ne yani o istemediği halde zorla onu yaşamaya mı mahkum etmişlerdi. Luna sinirle ofladı. Ve elindeki serum ignesini çıkardı.

***

Okula geldiğinden beri herkes ona alay konusu gibi bakıyordu. Herkes duymuştu. Luna bir kez daha lanet etti. Artık dayanamıyordu. O kimseye bir şey yapmamıştı. Ondan ne istiyorlardı. ondan nefret eden bir kız arkasından bağırdı.
"Ah Luna neden ölmedin sürtük."

Luna sinirlendi. Aniden arkasına dönüp kıza sert bir tokat attı. Kızın boynunu sıkarak onu duvara yasladı. Zaten duvara yakın bir yerde durduğu için kız geriye doğru sadece 2 adım atmıştı.

"Tekrar söyle" dedi Luna.
"Tekrar söyle" diye bağırdı.  Ciddi anlamda sinirleri o kadar bozuktu ki. Bu orusbu çocuklarını bu gün çekmeyecekti. Bu gün değildi.
Kız korkuyla başını olumsuz yönde salladı. Luna sinirle güldü .
"Bende böyle tahmin etmiştim zaten" 

Herkes Luna ya bakıyordu. Jack bile.  Luna Jack'e bakarak sınıfa girdi. O gün boyunca kimse Luna'ya karışmadı. Jack ise onunla konuşmadı bile. Gözlerini sakındı durdu. Başını önündeki sıradan kaldırmaya dahi tenezzül etmedi. Demek ki Luna'yı görmek istemiyordu.

Son ders birisi Luna'nın yanına oturdu. Luna kızı süzdü. Kızıl, kıvırcık saçlı, çilli bir kızdı. Kız Luna ya şefkatle gülerek
"Selam ben Alison "dedi.
Luna kıza dönerek "Luna" dedi.

Kız gülümsedi. "Sana bir şey sormalıyım. Ama pek hoşuna gidecek sorular değil. Ve yeni olduğum için kimin yanında durmam gerektiğini bilmiyorum " dedi.

Luna başını olumlu anlamda salladı.
"Sen gerçekten herkesle .. yattın mı ? Yada hırsızlık.. yaptın mı? Herkes bunları konuşuyor."dedi. Aslında söylerken cidden zorlanmıştı. Kime böyle şeyler söylenirdi ki ?

Luna başını masaya eğdi. Üzüntü kalbine saplandı. Onun arkasından bunları söylemişlerdi. Sürtük , hırsız. Hiçbir şey yapmadığı halde. Babası tarafından tecavüze uğramıştı. Tek suçu buydu. Dolan gözlerini silerek "Hayır " diye mırıldandı. "Yapmadım. "

Alison Luna'ya baktı. Resmen çökmüş bir kızdı. Yüzü yara izleri içindeydi. Ama çok güzeldi. Alison Luna'ya acıdı. Muhtemelen ruhumdaki yaralar yüzündeki yaralardan daha keskindi. Karanlık bir çukurda kaybolmuş bir kıza benziyordu. Saf gibiydi ama kirliydi. Aslında cidden anlaşılması imkansızdı.

"Sana inanıyorum" dedi.

Luna ona şaşırarak baktı. Ona inanıyordu. Belki anlaması zor gelebilirdi. Tanımadığı  birisine güvenmesi.. saçma gelebilirdi. Ama birilerinin sevgisine muhtaçtı. Birilerinin ona inandığını bilmesine ihtiyacı vardı. Birilerinin sürtük olmadığını bildiğine ihtiyacı vardı işte. Luna  Alison'a gülümsedi.

Zil çaldı. Alison ayağa kalktı. Çantasını toplarken Luna'ya baktı. Oturuyordu.
"Neden toplanmıyorsun Luna? " dedi Alison. Ceza olayını zaten bilmediği için öyle bir seçenek aklına gelmezdi. 

"Evime bir daha dönemem" dedi Luna.

Alison meraklandı. Biraz düşünür gibi yaptı. Sonra gülümseyerek. 
"Bana gel" dedi.

Luna ona baktı. Ciddi miydi. Yani kim tanımadığı bir kızı evine alırdı ki ?

Alison anlamış gibi "ciddiyim." dedi.
Luna biraz tereddüt etti. Onu tanımıyordu. Onun kim olduğunu bilmiyordu. Ama başka ne yapabilirdi ki ? Kabul etmek zorunda kaldı.

Sonra sırada oturan tek kişiye yani Jack'e baktı. Alison'a bakarak "önden git geliyorum" dedi. Alison başıyla onayladı. Zaten arabayı çalıştırma işini hala çözememişti. zor değildi. Ama yapamıyordu işte. Luna gelene kadar halledebilirdi.

Luna sınıfta sadece jack ile kendisi kalınca yanına gitti. Jack ona baktı ama geri önüne döndü.

"Git Luna" dedi Jack . Konuşmak istemediği belliydi. Zira ses tonundaki sertlik insanı istemsizce itiyordu.

Luna "neyin var ?" Dedi. Belki umursamamalıydı. Ama umursuyordu işte. 

Jack güldü "asıl senin neyin var"dedi.

Luna anlamadı.

Jack tekrar güldü. "Artık karşımda o güçlü kız yok sadece bir aptal var"dedi. Luna'nın yaptığı şey onu gerçekten hayal kırıklığına uğratmıştı. Evet onu tanımıyordu. Ama o güçlü bir kıza benziyordu. Yani tanrı aşkına kim bunca alaya katlanabilirdi ki. Ama o katlanıyordu. Ve bu yüzden onun dikkatini çok çekmişti zaten.

Luna kırgın bir şekilde cevap verdi " böyle mi düşünüyorsun? "

"Evet" dedi jack. " böyle düşünüyorum".

Luna gözlerini kapadı "hiçbir şey bilmiyorsun ." Gerçekten de öyleydi. Jack hiçbir şey bilmiyordu. Ve bilmemeliydi de.

Jack ayağa kalktı" beni aydınlat Luna. İntihar edecek kadar ne yaşadın ?" Dedi.

Bu kez gülen Luna oldu.

"Ne yaşamadım ki ?" Diye söylendi.

Jack ona yaklaştı "anlat." Gerçekten duymak istiyordu. 

Luna başını olumsuz yönde salladı.
"Seni ilgilendirmez." 

Ve Jack'i iterek sınıftan çıktı. Onu bekleyen Alison'a yürüdü. Gerçekten de onu ilgilendirmez miydi ?

Siyah PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin