Jack yemeğini bitirince. Luna ile ayağa kalkıp toplamaya başladılar. Luna tabankarı yıkadıktan sonra onu izleyen Jack'e döndü.
"Şimdi ne yapacağız?" Diye sordu. Jack cevap verecekken kapı çaldı. Luna korkuyla geriledi. Okuldan birisi olamazdı değil mi ? İçini kocaman bir korku kapladı. Gözleri doldu. Birisi dokunsa yatağın altına kaçacak kadar tedirgindi.
Jack sakince kapıya yürüdü ve açtı. Alison içeriye girdi. Luna gülümseyerek Alison'a yürüdü. Gözyaşlarını sildi. Alison çantasını yere bırakarak Luna'ya sarıldı "iyi misin" dedi.Luna gözlerini yumarak "hala yaşıyorum"dedi sessizce. Alison kendini ondan ayırdı . Ona şefkatle gülümseyerek "film aldım izleriz" dedi. Jack hemen araya girdi "ah aşk filmi olmaz" dedi.
Alison gülümseyerek "aşk filmi değil. " dedi sonra devam etti "Annabelle"
***
Luna ile Alison birbirine sarılarak filme bakıyorlardı. Bu gerçekten korkunçtu. Ama jack filme normal bir şekilde bakıyor. Sürekli onlara gülüyordu.
Luna arkasındaki yastığı Jack'e fırlatarak "gülme" dedi. Ikiside gülmeye başladı. Jack yerdeki yastığı luna'ya attı. Luna Alison'a yastıkla vurdu. Aslında hedefi o değildi. Ama bir savaş başlatmıştı. Alison Arkasındaki yastıkla Jack'e vurdu. Ve iyi bir yastık savaşı yaptılar. Sonunda hepsi nefes nefese kalınca pes ederek yere yattılar. Kalan nefesleriyle gülmeye başladılar. Alison ayağa kalkarak ceketini giydi. yerdeki çantasını aldı. eve geç kalmıştı. gülümseyerek onlara baktı "görüşürüz" dedi. Ve evden çıktı. Luna ile Jack yerden kalkarak koltuğa oturdular.Luna ayağa kalkarak "Her şey için teşekkürler Artık eve gitmeliyim. Sanırım. " dedi gülerek. Aslında gitmek istemiyordu.
Jack ayağa kalkarak "gitme. " dedi.
Luna gülümseyerek elini Jack'in yanağına koydu "sonsuza dek burda kalamam" dedi. Jack Luna'nın elini tutarak "lütfen" dedi.Sonra Jack devam etti " uyuyamıyorum sadece bu gece yanımda yatar mısın" dedi. Luna masumca gülerek başını salladı.
Yavaşça merdivenden yukarıya çıktılar. Luna odaya girice yatağa yattı. Jack'te onun yanına. Jack Luna'ya sırtını döndü . Luna'da ona arkadan sarıldı . İkiside istemsizce gülümsedi. "Jack" diye fısıldadı Luna.
"Güzelim? "
"Her şey için teşekkürler Jack"
"Daha kaç kere teşekkür edeceksin Luna her zaman yanındayım.. yanında olmalıyım"
"Mükemmel bir arkadaşsın"
"Öyleyim " dedi Jack . Yüzü düşmüştü. Sürekli arkadaş oldularını söylüyordu. Bu onu mutlu ediyorsa fazlasına gerek yoktu. Luna'nın mutluluğu önemliydi. Son zamanlarda gülmeyi hak eden kişiydi. Sadece oydu.Jack gülümsedi. Şu an huzurluydu.
Luna gülerek "seni bu kadar mutlu eden şey uyku mu ?" Dedi.Jack kafasını olumsuz yönde salladı.
"Hayır uyku değil sensin" dedi. Luna ayağa kalktı "su içmek istiyorum hemen gelirim sen uyu" dedi.
Jack gülümseyerek kafasını yatağa koydu ve gözlerini kapadı.
Luna yavaşça aşağıya indi. Bahçeye çıkıp papatyaların yanına yattı. Bunu Jack'e yapamazdı. Jack onu mutlu ediyordu. Ama aralarındaki şey ciddileşmemeliydi. Jack bu oyun hakkında hiçbir şey bilmiyordu. Kimse bilmiyordu. Luna'nın babası bile bilmiyordu. Luna sessizce nefes aldı . Jack'i çukura sokamazdı. Eve girip ceketini alarak tekrar dışarıya çıktı. Artık buralardan uzaklaşmalıydı. En büyük sırrını kimse bilmemeliydi. Luna cebinden parasını çıkardı. Sadece iki gün idare ederdi Luna koştu. Nereye gittiğini bilmeden koştu. Ne yapacağını bilmeden koştu. Kaçıyordu ama neyden ? Bu şehirden mi ? Bu insanlardan mı ? Jack'ten mi ? Hislerinden mi? Luna durup etrafına baktı . Hayatından mı ?
Yavaşça etrafa baktı. Hava karanlıktı ve nerde olduğunu bilmiyordu.
"Bana yalan söyledin"
Luna arkasına dönüp Jack ile karşılaştı.Jack dediklerini tekrarladı "bana yalan söyledin" diye fısıldadı.
Luna dolan gözlerini silerek "hala beni tanımıyorsun" dedi.
Jack ona yaklaşarak " daha ne gibi sırrın olabilir. Babanın sana yaptıklarından daha mı gizli ?" Dedi sessizce.
Luna başını salladı. "Beni tanımıyorsun ama seni mutlu ettiğimi söylüyorsun" dedi
Jack acıyla gülerek "tek sorun bu mu beni mutlu etmen mi yoksa mutlu olmam mı" dedi.
Luna elini Jack'in yanağına koyarak" Gülmeni seviyorum" dedi. Sonra elini çekerek "tek sorun bu gülüşün sebebinin ben olduğunu söylemen" dedi. Jack ona anlamsız bir ifadeyle bakarak
"Neden gülme sebebimin sen olması kötü ?" Diye sordu. Luna başını yere eğdi.
Jack Luna'nın çenesinden tutup kafasını yukarı kaldırdı . Gözleri birbirini buldu. Jack sessizce "Luna" dedi.
Luna cevap verdi . "Ismim bile yalandan ibaret Jack benim adım Luna değil Elya" diye fısıldadı Elya.
Jack elini Elya'nın çenesinden çekerek anlamaya çalıştı. Kaşlarını çattı. İkiside sessizce birbirlerine baktı. "senin adın Luna değil mi ? Senin adın Elya mı? " dedi.
Elya Üzgünce başını salladı. "Bak beni tanımıyorsun bile Jack seni nasıl mutlu edebilirim ki ?" Diye fısıldadı Elya.
Jack arkasını dönüp yürümeye başladı sonra arkasına dönüp" Herşey yalandı yani. Farklı olduğunu sanmıştım ELYA. " dedi ismine bastırarak. Hala şaka yaptığını düşünüyordu.
Elya koşarak Jack'e yetişti ve kolundan tutarak "herşey yalan değildi Jack yemin ederim" dedi. Jack Elya'nın elini iterek
"Lanet olsun" dedi dolan gözlerini silerek "sen kimsin Elya" dedi. Bu onların ilk tanıştıkları sahneye benziyordu. jack ayağını yere vurarak "LANET OLSUN" diye bağırdı. Elya yere çökerek ağlamaya başladı. "Jack yere eğilerek "ne zaman söyleyecektin ELYA" dedi.
"Tanrım. Sana yardım ettiğimi ve seni tanıdığımı düşündüm ama yalanların bitmiyor neden biliyor musun ? Sen baştan aşağı yalansın Elya. ismin bile yalanmış"
dedi Jack bağırarak. Elya hala yerde oturarak ağlıyordu. Jack karşısına oturarak "neden adın hakkında yalan söyledin" dedi Elya'nın yalanlarına iğrenmiş gibi konuşarak.
Elya sessizce hıçkırıklarının geçmesini bekledi. Sonra gözlerini silerek "Babam bile bilmiyordu Jack ben aslında ...."