Medya Sebastian (bu bölümde Elya anlatacak)
"Sana herşeyi anlatacağım Jack" dedi Elya. Jack Elya'nın yanına oturarak "bu kez yalan yok" dedi. Sinirden kasılan çenesini gevşetmeye çalışarak.Elya başını salladı.
"Annem.. babamı aldatmış. Ismimi Elya koymuş. Ama babamdan nefret ettiği için bana Elya ismiyle seslenmesini istememiş. ona adımı söylememiş . Ben henüz 4 yaşındayken annem adımın Luna değil Elya olduğunu söyledi. Elya Rolf benim gerçek adımdı. O adam benim öz babam değildi . Babam gerçeği öğrenince annemi gözlerimin önünde öldürdü. Gerçek babamın nerde olduğunu bilmiyorum. Adımı öğrenen üçüncü kişisin " dedi ve aniden sustu.
"sadece annenin bildigini söyledin. Adını bilen diğer kişi kim ?" Dedi.
Elya yere bakarak sessizce nefes aldı "o.." sustu. Nasıl söylemesi gerektiğini bilmiyordu. Yere baktı çünkü bakışları ondan önce konuşacak gibiydi. sonunda cesaretini toplayarak devam etti. " o sebastian."
Jack ona anlatması için bakmaya başladı. Luna devam etti.
"Hani sana hiç sevgilim olmadı demiştim . Sana yalan söylemedim. Sebastian benim sevgilim değildi. Ama biz mutluyduk. Üvey babamdan nefret ederdi. Sürekli beni ondan korudu. Hep Yanımdaydı. Biz evden kaçmıştık. Uzaklara gidecektik. " dedi Elya ağlayarak. Anlattıkça ağlıyordu. Anlattıkça ölüyordu. Sonra hıçkırıklarla devam etti "Onu seviyordum. Lanet olası üvey babam karşımıza çıktı. Annemi öldürdüğü silahı bana doğrulttu. Sebastian önüme çıkmasaydı şu an yaşıyor olmazdım" dedi ağlayarak. O yaşamayan birisini sevgisiyle yaşatan bir kızdı. Önemi yoktu yüzlerin. Çünkü sebastian orada değildi.Sonra devam etti Elya "bana son sözünde bile "Seni seviyorum küçüğüm şimdi o adamdan kaç" demişti. Onu seviyordum hala seviyorum" dedi Elya. Bencildi Elya. Bile bile kanatıyordu Jack'i . Bile bile öldürüyordu.
Jack bakışlarını kaçırarak gözyaşlarını gözünden kazır gibi sildi. Aşık olduğu kız bir başkasını mı seviyordu. Hemde ölü birisini. Daha fazla dayanamazdı. Ne söylese boş. Ne yapsa boş.
"Elya" dedi içi parçalanırken. "Ben çok Üzgünüm" dedi ve ona sarıldı. Elya daha çok ağlamaya başladı. Şu anda sevdiği kız kollarında başka bir erkek için ağlıyordu. Jack yıllar sonra ilk defa birinde aşkı buluyordu. Ama hale bak. Jack Elya görmeden gözlerini sildi. Ve kendini Elya'dan ayırarak cebinden bir sigara çıkardı. Sigarayı titreyen elleriyle yakarak koca bir nefes çekti. Elya ondan istemedi vermeyeceğini biliyordu . Bu gerçekten berbattı. Jack Elya'ya onu mutlu ettiğini söylemişti . Ama şimdi ağlıyordu. Eskileri hatırlatmak oldukça acı vericiydi . Bu.. gerçekten kötüydü. Elya ayağa kalkarak
"Artık beni tanıyorsun . Yanımda olmak istemezsen anlarım. Her şey için teşekkürler Jack"
Jack sinirle elini yere vurdu. Ve eli kanadı. Gözleri Elya'yı bulurken
"Beni hiç mi düşünmedin ? Neler hissedebilecegimi hiç mi düşünmedin seni seviyodum" sigarasından bir nefes daha çekti.
Elya Jack'in elini tuttu.