"Luna pears sana ayağa kalk dedim! "
"Tabi Madam ." sessizce ayağa kalktı. yine ne ile suçlanacaktı. O da merak ediyordu. Çünkü bu bir ilk değildi.
"Neden o kıza vurdun ?" İşte yine yapmadığı ama yargılandığı bir suç.
"Ben yapmadım efendim ." İnanacağını sanmıyordu Luna. Çünkü Madam heiswork onu hiç sevmezdi.
"Yalancı !"
"Ben yapmadım." diye yineledi.
"Sen yaptın!"
Luna sessizce nefes aldı. İnanmayacaktı. O yüzden nefesini tüketmesine gerek yoktu zaten hiçbir zaman kendini ifade etmeyi başaramamıştı. Çünkü ne arkasında olan ne de ona inanan birileri vardı.
"Ah evet Madam ben yaptım."
"Luna bu gün 4 saat cezalısın eve saat 9'da gideceksin!" Siktir, bu kötü olmuştu.
"Ama efendim..."
"Kes sesini Luna."
Sessizce yerine oturdu.
Birşey yapmadığı halde yargılanmak ilk olan bir şey değildi. Bu kalacağı ilk ceza da değildi. yinede sıçmıştı.
----
Sessizce karanlık sınıfta saatine bakıyordu. Daha çıkmasına 3 saat vardı. Ve herkes çıkınca efendinin emriyle ışıklar kapatılıdı. Karanlık kapladı yine ortalığı gece vakti.
Sessizce sınıfın kapısı açıldı. Bir erkek çocuktu bu. Luna gibi 17 yaşında olmalıydı . Luna nefesini tuttu. Çocuk Luna'yı süzdü ve yandaki sıraya yaygan bir şekilde oturdu.
Luna çocuğa bakmayı reddetti. Ve önüne döndü. Çocuğun sesiyle Luna irkildi.
"Jack ."
Luna anlamadı . Zaten umrunda da değildi.
"Jack derken ?" diye sordu.
"Adım" dedi Jack. Aman ne hoş diye düşündü.
"Memnun oldum "dedi Luna umursamazca.
"Sen " diye devam etti Jack. Israrcı olması onu rahatsız edici bir pislikten başka bir şey yapmıyordu.
"Luna" dedi sessizce. Jack memnuniyetle kafasını salladı.
"neden cezalısın." Neden umrunda tanışmadığı çocuk ?
Luna sessizce nefes aldı.
"Neden ilgileniyorsun?" Sesindeki bıkkınlık herkesin fark edebileceği kadar sertti.
"ilgilenmiyorum" diye itiraf etti Jack.
"işlemediğim bir suç yüzünden" dedi luna. Sesini kesmesini istiyordu. Ama merakına yenik düştü.
"Sen "diye devam etti.
"belki efendinin montunu yakmış olabilirim." dedi Jack gülerek.
Luna kedini tutamadı ve güldü. Aslında Luna şaşırdı. Ne zamandır belkide sırıtmamıştı. Lanet olası yerde güzel bir günü bile olmuyordu ki.
"Güzel gülüyorsun " dedi Jack.
Luna ona baktı. Daha önce hiçbir erkek ona iltifat etmemişti. En azından bu şekilde.
"Ciddi değilsin" dedi.
"Yeterince ciddiyim "dedi Jack.
Luna telefonunun alarmı çalınca kalktı ve