Bölüm sorularınız

137 4 0
                                    

bu bölümde özelden attığınız soruları cevaplayacağım.


1-ELYA İLE JACK BİRBİRLERİNİ SEVİYORDU NEDEN ONLARI AYIRDIN Kİ? :)

ben Elya'nın Jack'i sevdiğini düşünmüyordum çünkü. Elya sevilmeyi sevmişti. Hikayemde belirtmiştim zaten. Elya bencildi. Jack'i sevdi ama yakın bir arkadaş olarak belki ? kim bilir. Ben hala onun sebastian'ı düşündüğünü biliyorum. Jack için öldü evet çünkü Jack'te ölürse Kimsesi kalmazdı. Bir parçası ölmüştü. O yüzden öldü. Aşkından değil.


2-  SEBASTİAN NEDEN ELYAYI ÖLDÜRMEK İSTEDİ . ONU SEVMİYOR MUYDU ?

Sebastian eskiden Elya'yı çok seviyordu. Onun uğruna ölebilecek kadar. Ve onu sadece kendine istiyordu. Onu öldürebilecek kadar.


3- JACK ELYA'NIN NESİNİ BU KADAR SEVDİ ?

Jack belki okulundan belki çevresindeki insanlardan dolayı sürekli ucuz karakterli kişilerle beraberdi. Elya ona tuhaf gelmişti. Onu tanımaya çalıştıkça onda kayboldu.


4- 2. KİTABI NE ZAMN YAYINLAYACAKSIN ? CEVAPLARSAN SEVİNİRİM

tarihi bilmiyorum. Ama ilk bölümü yazdım. Bazı kısımları içime sinmediği için paylaşmak istemiyorum henüz.


5- YİNE BEN :d ELYA'NIN HAYATI NİÇİN ÇOK KÖTÜ Kİ

Elya hepimizin içinde var olan bir karakter. Yeri geldiğinde güçlü ve yeri geldiğinde sevgiye muhtaç. hepimiz bu yanlarımızı saklarız. Ben dışa vurmak istedim.


Bunun gibi sorularınızı bekliyorum arkadaşlar özelden ya da yorumdan yazabilirsiniz. sizi seviyorum görüşmek üzereee



Siyah PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin