Medya Alison . İyi okumalar.
****
Jack Luna'nın arkasından çıktı. Hızlı adımlarla hemen ona yetişti .
"Bunu neden yapıyorsun luna."
"İnsanları neden itiyorsun luna!!" "İnsanların seni sevmediğini söylüyorsun. Sevmemelerinin nedeni atılan iftira değil. Nedeni sensin. Seni bu yüzden sevmiyorlar."dedi jack yüksek sesle.Luna gözyaşlarını silerek " konuşman bitti mi" dedi.
Jack başını pişman bir şekilde olumsuz anlamda salladı. Neler söylüyordu böyle. Babası ölmüştü onun. "Üzgünüm. Lütfen Luna bırak bu gün yanında olayım. Annenin yanına gidelim üzülmüş olmalı. "Dedi.
Luna gülmeye başladı. "Mezarlığa gidelim o zaman" dedi. Yinede gözünden akan yaşlara engel olamadı. Ve ceketinin kol kısmıyla bir çırpıda gözlerini sildi.
Jack anlamaya çalıştı. Anlayınca gözleri fal taşı gibi açıldı ve suçluluk duygusu çekti. Bu kızın hiç kimsesi yok muydu.
Alison Luna'nın yanına geldi. Ve ona sarıldı. "Geçti . Ben burdayım. " diye mırıldandı.Dediğim gibi yarası olanlar yaraları sarmayı iyi bilir. Boş bir sınıfa geçtiler.
Luna ağlayarak ona sarıldı ve "yanlız kalmalıyım " dedi. Alison başını olumlu anlamda salladı.
Ve sınıftan çıktı. Şimdi sınıfta sadece jack ile luna vardı . Jack Luna'ya yaklaştı. Ve ona sarıldı."Hadi Luna mezarlığa gidelim. " dedi. Ve Luna ya sardığı kollarını çekti. Luna başını salladı.
****
Luna sessizce mezarın yanına yaklaştı. Mezara elini sürdü. Ağlayarak "burda olmalıdın, beni o adamdan da okuldanda herkesten korumalıydın." Dedi sessizce.
"Ama gittin" dedi sessizce. " beni bu boktan dünyaya bırakıp gittin. Hepsi senin suçun. Yüzüme bak. Bedenime bak. Yara içinde. Daha önemlisi ruhuma bak. Kan içinde. Ölüyorum. Anlasana." Dedi Luna mezara bağırarak. Jack luna'ya yaklaştı. Ve kollarından tuttu "sakin ol" dedi. "Herşey geçti ben burdayım" dedi jack. Bu kızın ruhunda nasıl bu kadar çok yara vardı.
" gitmelisin" dedi luna. " sevgilin yanlış anlar. " Neden böyle bir şey söylemişti o da bilmiyordu. Söylemişti işte. Jack güldü " umrumda değil . Artık birlikte değiliz. " dedi.
Luna Jack'e baktı. Jack konuşmasına devam ederek " yanlış anlama seninle olan ilişkim sadece arkadaş ilişkisi. Asla ileriye gitmez. Şimdi hadi güzelim gidelim. " dedi. Luna olumsuz anlamda başını salladı.
"Gitmiyorum. Henüz değil. " dedi.
Jack ağaca yaslandı. "Luna aslında bu hayatta en kötü şeyin ölmek olduğunu sanırdım hep. Ama seni bu halde görmek ölmekten beter." Dedi Jack.Luna ona baktı . Ciddi değildi. Ayağa kalktı. Jack'e yaklaştı ve "gidelim mi? " dedi. Jack başını salladı ve arabaya yürüdüler.
Luna arabada uyuya kalmıştı. Çok yorgun görünüyordu. Jack onun haline çok üzüldü. Bu kadar güzel bir kızın hiçbir suçu olmamasına rağmen yaşadıkları oldukça kötüydü. Luna bir melek gibi uyuyordu. Saçları yüzüne düştü. Jack Luna'nın saçlarını kulağının arkasına koydu. Ve onu izlemeye devam etti.
****
Luna aniden uyandı ve onu izleyen Jack ile karşılaştı . Luna utanarak oturuşunu düzeltti. Eteği biraz kaymıştı. Jack hala ona bakarak " nerede kalacaksın " dedi. Luna " evimde " dedi evini tarif etti.
Eve gelince Luna Jack'e teşekkür ederek arabadan indi. Sanırım artık hiç olmadığı kadar yalnız bir kızdı.