bölüm 6

646 32 0
                                    



Jack arabada eve giren luna'yı izliyordu. Ona karşı acıma hissi oluşmuştu. Bu hissi atmak istedi. O çok güçlü bir kızdı . Ama aile olunca defoları ortaya çıkıyordu. Onu tanımak zordu. Onu tanımakta zorlanıyordu. Onun için yapabileceği ne vardı ki ?.

Luna gözden kayboldu ama jack hala kapıya bakıyordu. Luna farklı bir kızdı. Onu kimse tanımıyordu. Belki Alison'a anlatırdı. Luna ile arkadaş olmasi için Alison'ı ikna eden Jack'ti. Luna bunu duymasa iyi olurdu. Ama Alison luna'yı sevmeye başlamıştı. Jack eve bakmaya son verip araba anahtarını çevirdi. Motor çalışmaya başladı. Jack son kez eve bakıp arabayı evine sürdü. Aklını dağıtan düşüncelerin çoğu bu kızdı işte. Düşünceler Luna'ydı. Aklını dağıtan Luna'ydı.

Luna uyuyamıyordu. Ev çok sessizdi. Ve anılar aklını karıştırıyordu. Luna odasında yatağa yatıp tavanı izlemeye başladı. Evde korkmuyordu ama rahatsız olduğu gerçekti. Yorgana iyice sarıldı Luna. Yalnız olmak canını yakıyordu. Kimsesi yoktu. Parası yoktu. Evdekiler onu en fazla bir ay idare ederdi. Ya sonra ? İş bulmak zorundaydı. Çalışıp para kazanması gerekiyordu. Başka çaresi yoktu. Peki ya okul. Bitirmek zorundaydı. Ikisi birden zor olacaktı. Luna artık herzamankinden daha çaresizdi. Sonsuza dek Alison'da kalamazdı. Kendi yolunu bulmak zorundaydı. Buna mecburdu. Luna bunları düşünürken gözkapakları yavaş yavaş kapanmaya başladı. Ve tamamen kendini bırakıp uykuya daldı.

*****

Luna okula erkenden geldi. O evde yeterince yanlızdı. En azından okulda ordan kurtulabilirdi.  lavaboya gitmek için ayağa kalktı. Aniden dengesini kaybedip yere düşeceği zaman birisi belinden onu yakalayıp kendine çekti. Luna kapalı gözlerini açtı. O kişinin Jack olduğunu sanmıştı. Ama o kişi Alison'ın aşık olduğu kişiydi yani Dean Winchester.

Luna kendin Dean'den ayırarak "teşekkür ederim" diye mırıldandı. Dean gülerek. " önemli değil ama daha dikkatli olmalısın. " dedi ve sırasına yöneldi. Luna ise lavaboya yürüdü.

Kapıyı açarak lavaboya girdi. Musluğu açtı ve buz gibi suyu yüzüne çarptı. Sadece sonsuz uyku istiyordu. Beyni zonkluyor ve heryeri ağlıyordu. Bu gün okul çıkışı iş araması gerekiyordu. Oldukça kötü zamanlardı.
Ayrıca az önce olan şey. . Alison duymasa iyi olurdu. Yoksa suçu olmadığı halde Luna'ya kızardı. Hakkı da vardı. Dean'i seviyordu. Luna bunları kafasından atarak ellerini kuruladı ve sınıfa girdi.

Herkes yerini almıştı. Alison Luna'ya gülümsedi. Luna Alison' a tebessüm etmekle yetindi gerçekten yorgundu.

****

"Luna uyan "
Luna kafasını kaldırıp Alison' a baktı. Ne yani tüm dersler uyumuş muydu.
"İlk dersten beri uyuyorsun Luna öğretmenler babandan dolayı sana karışmadılar . Ama okul bitti. O yüzden kaldırdım Üzgünüm bana gelmek ister misin ?" Luna başını olumsuz yönde salladı. Daha iş bulması gerekiyordu.

Alison ona sarılıp sıradan kalktı. Ve sınıftan çıktı. Luna' yı uzun bir gün bekliyordu.

İş bulmak zorunda olduğu bir gün.

Siyah PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin