Mladá, zrzavá kočka s černou tlamičkou, stála na rozlehlé louce, kde jen trpělivě čekala, až se jí zjeví Hvězdný klan. Právě usnula u Měsíčního kamene a čekala, co se od Hvězdného klanu dozví. Viděla nad sebou hvězdy, které se zvláštně odráželi, na vysoké trávě. ,,Černoflíčko." Ozval se pronikavý hlas, za zády léčitelky a ta se otočila. Uviděla tmavě béžovou kočku s tmavě hnědýma skvrnama a tmavě zelenýma očima. ,,Jsem Tmavoočka a přináším ti proroctví." Zašeptala Černoflíčce do ucha a ta sebou cukla. ,,Klanu hrozí veliké nebezpečí. Zrádce ohrozí klan." Řekla Tmavoočka, stále šeptem a najednou se obě dvě kočky ocitly v lese. V lese, který se zmíhal v plamenech. Léčitelce se naježili chlupy na zátylku, když za sebou uslyšela zavrčení a otočila se. Uviděla obrys svalnaté kočky. Její svítivé oči, byli plné nenávisti a chladnokrevnosti. ,,Informuj svůj klan." Zašeptala Tmavoočka Černoflíčce do ucha a ta se otočila zpět k ní. Když se ale otočila, Tmavoočka tam už nebyla a Černoflíčka ucítila silný pach krve a kouře. Znovu se podívala na obrys té kočky a snažila se rozeznat, kdo to je. Nešlo jí to. Zavrtěla hlavou a hlasitě zavřeštěla.
Když se probudila, všichni léčitelé a jejich učedníci, se na ni klidně dívali. Jejich výrazy se ale změnily, když viděli léčitelčin vyděšený výraz. Ona na to ale nedbala. Vyběhla z jeskyně po stopě svého pachu a když byla venku, stále se nezastavovala. Kdo je ten zrádce? Co znamenaly ty plameny? Kdy se to stane? Černoflíčka měla tolik otázek, ale žádná odpověď. Celou cestu, až do tábora běžela. Když jako blesk přeběhla přes území Větrných, někteří se vzbudily a dívali se na ni. Když dorazila do svého doupěte v táboře, přišla za ní velitelka. ,,Žlutá hvězdo... Proroctví..." Začala udýchaně léčitelka a velitelka se na ni trošku zmateně podívala. ,,Proroctví? Jaké proroctví?" Léčitelka byla udýchaná. Už svítalo a ona byla vyčerpaná. ,,Až budeš moct, přijď mi ho říct. Dobrá?" Zeptala se vlídně Žlutá hvězda a Černoflíčka přikývla. Po chvíli znovu usnula. Bála se proroctví. Nevěděla co znamená, ale věděla, že Stínový klan, její klan, bude v nebezpečí. Stále na tu větu myslela.
Zrádce ohrozí klan.
---
Jinak kapitoly z pohledu Nočního spára píše Jay.
A kapitoly z pohledu Větroplašky Crow.
:D
ČTEŠ
Kočičí válečníci: Příběh Nočního spára a Větroplašky
AdventureStínový klan má dva skvělé válečníky. Větroplašku a Nočního spára. Větroplaška by spára roztrhala na kousky, zatímco on by se pro ni obětoval. A k tomu všemu se léčitelka Stínových Černoflíčka dozví proroctví, od Hvězdného klanu jenž zní: ,Zrádce oh...