☆14☆

26 3 0
                                    

Větroplaška nehnutě ležela na mechu a Dívala se na Černoflíčku, jak urovnává byliny a jak míchá různé masti. ,,Černoflíčko?" Zeptala se a Černoflíčka, aniž by se k ní otočila odpověděla: ,,Ano Větroplaško, potřebuješ něco?" To byla Větroplaščina chvíle. ,,Můžu... Se tě na něco zeptat?" Mluvila pomalu, nevěděla co jí léčitelka odpoví. Černoflíčka, přestala se svou prací a otočila se k Větroplašce. ,,Ovšem ptej se." Její zelené oči jiskřily zvědavostí. ,,Co si myslíš o tom proroctví ,Zradce ohrozí klan' jako léčitelka? Myslíš, že ten zrádce, sem přivedl ty jezevce? Slíbila jsem Šedince, že se tě zeptám." Černoflíčka chvíli mlčela. ,,Já nevím Větroplaško, opravdu ne. Ale to s těmi jezevci je možné. Každopádně si musíme dávat pozor." Léčitelka začala znovu míchat mast.

Větroplaška už nic neříkala, jenom překvapeně zvedla hlavu, když se v léčitelském doupěti, objevil Noční spár. ,,Ahoj Spáre. Potřebuješ něco?" Zeptala se vlídně Černoflíčka Spára a ten se otočil na Větroplašku. Ta mu, ale nevěnovala jediný pohled. ,,Ne. Jenom... Chtěl bych... Tu být chvilku s Větroplaškou, mohl bych?" Zeptal se léčitelky a ta se otočila na svoji pacientku. ,,Pokud bude chtít?" Spár  nejspíš věděl, že ho Větroplaška pošle pryč, protože se připravoval k rychlému odchodu. ,,Kam si myslíš, že jako jdeš co? Do deště, už tě nepustím, doupě válečníků bude mokré, jak kočky z Říčního klanu." Ozvala se Černoflíčka a pobaveně zacukala fousky, když viděla děsně překvapeného Spára, který vypadal zároveň potěšeně. ,,Stejně bude mokrý, kvůli Štírovi." Odpověděl a zahleděl se na Větroplašku. ,,Na co zase civíš?" Zeptala se ho Větroplaška a Spár o krok ucouvl. Větroplaška, ale byla docela klidná. Nebo se o to alespoň snažila. Spár si oddechl a lehnul si vedle Větroplašky. Ale Větroplaška si ho blíž nepustila. To vážně, už nechtěla. Položila si hlavu na tlapky a usnula.

Větroplaška byla opět v lese. V tom nádherném jarním, rozkvetlém lese, ve kterém byla sama. Na slunci jí zářil kožich a v tom znovu uslyšela svoje jméno. Tentokrát vedle sebe. ,,Větroplaško." Opět Noční spár. Usmíval se a ocasem jí naznačil, aby ho následovala. Ona tak udělala, ale brzy byla udýchaná. Cítila na tlapkách sklo, něco jako střepy. ,,Počkej!" Volala za Spárem a ten se k ní otočil. ,,Miluji tě Větroplaško."

Větroplaška zvedla hlavu. Byl to jen sen. Byl ale tolik živý. Na tlapkách pořád cítila střepy. Nic tam ale nebylo. Podívala se na spíjcího Spára a přemýšlela, proč se jí zdálo, zrovna o něm. ,,Nechceš něco na spaní?" Zeptala se stále bdějící léčitelka a Větroplaška radši přikývla. Černoflíčka jí podatrčila maková semínka a Větroplaška je všechny slízala. Po chvíli usnula.




_________________________________

VELITELKA: Žlutá hvězda - mohutná zlatá kočka s bílím hrudníkem, modré oči

ZÁSTUPCE:
Noční spár - černý kocour s bílím břichem, tlapkou a špičkou ocásku, modré oči
- Šedinka - učednice

LÉČITELKA: Černo flíčka - tmavě zrzavá kočka s černou tlamičkou, zelené oči
- Čmelkotlapka, učedník

VÁLEČNÍCI:
Popelavá tlapa - zlatá kočka s šedými tlapami, jantarové oči
- Vlnek, učedník

Kamenný tesák - šedý kocour, žluté oči
- Kvítek - učedník

Kapraďočka - šedá mourovatá kočka, zelené oči
- Bělinka - učednice

Štír - hnědý mourek s tenkým ocasem, modré oči
- Ledík, učedník

Větroplaška - šedo-hnědá kočka s jizvou přes oko, hnědé oči

Noční spár - černý kocour s bílím břichem, tlapkou a špičkou ocásku, modré oči
- Šedinka - učednice

Stínka - černá kočka s hnědým břichem, jantarové oči

Rudý dráp - svalnatý rudý kocour s každým okem jinak zbarveným, červené a zelené oko

Trnovous - světle hnědý kocour s dlouhou srstí

Mrazivka - šedomodrá kočka s dlouhou srstí, modré oči

UČEDNÍCI:
Bělinka - bílá kočička, modré oči

Vlnek - stříbrný mourovatý kocourek s flíčkem na okem, modré oči

Šedinka - krémová kočička s šedým ocasem, tlapkama a ušima, modré oči

Kvítek - bílý kocourek se zrzavými fleky, zelené oči

Čmelkotlapka - zrzavý mourek, zelené oči

Ledík - tmavě šedomodrý kocourek s bílou náprsenkou, modré oči

MATKY:

Skvrnka - černá kočka s hnědým flíčkem na stehně, jantarové oči
- Stéblík - kotě

KOŤATA:
Stéblík - bílý kocourek s hnědými proužky na tlapkách, žluté oči

STARŠÍ:

Kvítka - černá kočka s bílou tlamičkou, břichem, hrudníkem a špičkou ocasu, žluté oči

Kočičí válečníci: Příběh Nočního spára a VětroplaškyKde žijí příběhy. Začni objevovat