☆22☆

26 3 0
                                    

Viděla Štírovo mrtvé tělo, ale nevěděla co se s ním stalo. Nevěděla ani proč na ni Spár tak vyjel, vždyť ji miluje ne? Spáre... Větroplaška se zastavila. Brečela. Začala jí štípat její jizva, ale ignorovala to. Zavřené a zaslzené oči otevřela. Byla v nich bolest, vztek smutek a možná špetka lásky. Potichu zavrčela. Pevně se vydala směrem k táboru. Samozřejmě Spára chápu, ale nechápu co to do něj vjelo. A pokud jde o Štíra... Nevím co se s ním stalo a nemůžu za to. Já se tomu pocitu bránila, opravdu bránila... A budu se mu bránit dál a vyhraji! Pomyslela si a zrychlila tempo. Vběhla do tábora a zchumlala se do mechu, čímž vedle sebe probudila Stínku. ,,Větroplaško? Co se děje, kdes byla?" Větroplaška jí všechno řekla. Vysvětlila co se stalo a proč brečí. ,,Větroplaško... Moc mě to mrzí." Stínka dala hlavu na tu Větroplaščinu, která klesla na její tlapky. Stínka utěšující Větroplašku konejšivě vrněla. Větroplaška si teď tím svým pocitem nebyla tolik jistá. Zavřela oči a vyslala prosbu Hvězdnému klanu. Prosím Hvězdný klane. Pomoz mi a řekni jak to bude dál. Jen co si to v duchu dořekla usnula.

Byla v doupěti válečníků. Vypadalo to jako realita, ale realita to nebyla. Byla noc a Větroplaška viděla sebe, Stínku a další spící válečníky. ,,Větroplaško." Tenhle hlas Větroplaška neznala. Otočila se. Viděla kočku nejspíš z Hvězdného klanu. Byla tmavě béžová s tmavě hnědými fleky a tmavě zelenýma očima. ,,Pojď za mnou." Rozkázala Větroplašce a ta ji následovala. Běželi lesem. ,,Kam to běžíme?" Zeptala se Větroplaška, ale Hvězdná kočka neodpověděla. Zastavila se aspolečně s ní i Větroplaška. Viděla Spára, jak leží u nejspíš mrtvého Štíra a brečí. ,,Co se se Štírem stalo? A proč byl na mě Spár takový? Já to vůbec nechápu." Větroplaška se zahleděla kočce do očí. ,,Já ti to možná nevysvětlím, ale myslím, že Hnědotlapka ano." Z druhé Větroplaščiny strany se objevil malý světle hnědý kocourek. Větroplaška nevěřila svým očím. ,,Štír byl těžce nemocný a byl to nejlepší Spárův přítel. Spár z velkého smutku pocítil vztek a úplně zapomněl, že jsi jeho láska." Jakmile to Hnědotlapka dořekl, kolem Větroplašky se objevila louka. Nikde nikdo jenom ona a Štír? ,,Řekni Spárovi, ať na mě nezapomene. Že je to největší přítel, jakého si můžu přát." Pověděl Štír a zmizel. Kolem Větroplašky se udělala tma.

Větroplaška se probudila. Vedle ní spala Stínka. Slunce ještě nevyšlo, ale blížil se rozbřesk. Větroplaška vstala a vyběhla z tábora k potůčku, kde včera nechala Nočního spára se Štírem. Běžela jako kdyby jí honily jezevci. Když už ucítila Spárův, Štírův a trochu i svůj pach šla už pomalu. Pak zahlédla dvě ležící těla. Nočního spára a Štíra.


_________________________________

VELITELKA: Žlutá hvězda - mohutná zlatá kočka s bílím hrudníkem, modré oči

ZÁSTUPCE:
Noční spár - černý kocour s bílím břichem, tlapkou a špičkou ocásku, modré oči
- Šedinka - učednice

LÉČITELKA: Černo flíčka - tmavě zrzavá kočka s černou tlamičkou, zelené oči
- Čmelkotlapka, učedník

VÁLEČNÍCI:
Popelavá tlapa - zlatá kočka s šedými tlapami, jantarové oči
- Vlnek, učedník

Kamenný tesák - šedý kocour, žluté oči
- Kvítek - učedník

Kapraďočka - šedá mourovatá kočka, zelené oči
- Bělinka - učednice

Větroplaška - šedo-hnědá kočka s jizvou přes oko, hnědé oči

Noční spár - černý kocour s bílím břichem, tlapkou a špičkou ocásku, modré oči
- Šedinka - učednice

Stínka - černá kočka s hnědým břichem, jantarové oči

- Ledík, učedník

Rudý dráp - svalnatý rudý kocour s každým okem jinak zbarveným, červené a zelené oko

Trnovous - světle hnědý kocour s dlouhou srstí

Mrazivka - šedomodrá kočka s dlouhou srstí, modré oči

UČEDNÍCI:
Bělinka - bílá kočička, modré oči

Vlnek - stříbrný mourovatý kocourek s flíčkem na okem, modré oči

Šedinka - krémová kočička s šedým ocasem, tlapkama a ušima, modré oči

Kvítek - bílý kocourek se zrzavými fleky, zelené oči

Čmelkotlapka - zrzavý mourek, zelené oči

Ledík - tmavě šedomodrý kocourek s bílou náprsenkou, modré oči

MATKY:

Skvrnka - černá kočka s hnědým flíčkem na stehně, jantarové oči
- Stéblík - kotě

KOŤATA:
Stéblík - bílý kocourek s hnědými proužky na tlapkách, žluté oči

STARŠÍ:

Kvítka - černá kočka s bílou tlamičkou, břichem, hrudníkem a špičkou ocasu, žluté oči

Kočičí válečníci: Příběh Nočního spára a VětroplaškyKde žijí příběhy. Začni objevovat